Mikä älypuhelin sinulla on?
Oletko ollut tyytyväinen?
Jos et niin miksi, mitä haittoja on ollut?
Kommentit (69)
Nää on hauskoja jotka oikeesti pitää iphonea hyvänä ellei jopa parhaana...
Huawei p smart ja se on ihan täyt p@skaa
Vanha IPhone SE:kin oli paljon parempi
Huawei on ruma ja huono kamera
Rumat emojit niinku 4real
Huawei P Smart, 139 €. Toimii ku unelma eikä töki ollenkaan ja on selvinny monista pudotuksista. Laatu on priimaa.
Siis vanha puhelin oli Huawei P8 Lite, siihenki olin tosi tyytyväinen, mutta se alko jo lagata sen verran et vaihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Huawei on nolo, yhtä nolo kuin omistaisi teini-Visan eli Electronin, oikean kortin sijasta :D
Sellaiset ostaa Huaweita joilla ei ole varaa iPhoneen eikä Galaxyyn, ja eikö uutisissa ollut että miljoonien kiinalaisten kännyjen mukana tullut kyttäysohjelmia? En uskaltaisi laittaa sim-korttia sellaiseen.
Nyt ei puhutakkaan huaweista. 1. Sitä ei oo saatu todistettua. 2. Ahaa voi kyllä ostaa 999 € huawein jos haluaa. Käytät kai applea.
Mulla on nyt vuosia ollut iPhone. Nyt ollut 1,5v iPhone7.
Olen ollut tosi tyytyväinen.
Nokia 6, ollut n. 1,5 v. Ihan OK muuten, mutta kamera ei ole kummoinen, etenkin pimeässä ottaa huonoja kuvia. Kaksi SIM-korttia on hyvä etu, saan oman ja duuninumeron samaan luuriin.
Iphone xs max 256gb
Naurettava hinta, mutta hyvä ja turvallinen puhelin.
iPhone 7 on ollut nyt muutaman kuukauden. Olen ollut tyytyväinen, akkukin kestää kolme kertaa niin pitkään kuin edellisessä joka oli Lumia 930.
Fonecta Finder ei tosin toimi, koska FonectaCallerin palauttama data on virheellista kun yrittää asettaa sen tunnistamaan numerot.