Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä älypuhelin sinulla on?

Vierailija
15.02.2018 |

Oletko ollut tyytyväinen?
Jos et niin miksi, mitä haittoja on ollut?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 3, 149 euroa. Kaupanpäälle tuli Nokia 3310. Hinta/laatu parasta mitä on

Vierailija
2/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lopen kyllästynyt nokiaan. Se katkoi puheluita ja muutakin häikkää oli.

Valitsin Huawei Honor 7:n älypuhelimeksi. Tärkein peruste oli hyvät kamerat.

Puhelin on nyt kolmatta vuotta ollut käytössä. Ei mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyytän yhä Samsung Note3 jonka ostin 18-vuotislahjaksi itselleni vuonna 2014. Kaksi ensimmäistä vuotta sujui kuin unelma. Sitten 2016 puhelin alkoi takkuilemaan ja akku tyhjenee jatkuvasti esim saattaa loppua kesken latauksen. Epäilen että syy on viimeisimmän ohjelmistopäivityksen.

Vierailija
4/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung J3, täällä suositeltiin kun harkitsin Lumiaa. Olen ollut tyytyväinen, ei ole muuta vikaa kuin akun keston heikkeneminen.

Vierailija
5/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone X ollut joulukuusta lähtien. Paras puhelin ikinä! En voi muuta merkkiä enää ostaa. Toinen jo tätä merkkiä. Suosittelen! :)

Vierailija
6/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia C2-05. On toiminut varmaan sen seitsemän vuotta. Muuten hyvä, mutta kamera on siinä aika huono.

Vierailija
7/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung S7, pöly - ja vesitiivis, kuten luvattiin. Oon ollut tyytyväinen, joskus on niitä samsungin perusbugimisia. Ei sen kummempia haittoja.

Hintahan on tullut reippaasti alas, alkuperäsestä hinnasta on tippunut useampi satanen. Nykyään vähän harmittaa, koska edellinen luurini Samsung S5 mini olisi todennäköisesti kestänyt viime syksyyn.

Akkukin on kestänyt mukavasti, eli ei kokoajan tarvitse olla lataamassa. Ottaa hyviä kuvia, mikä on mulle erittäin tärkeää puhelinta hankkiessa.

Niin, ja onhan tämä tippunut useammankin kerran lattialle/maahan, eikä ole tullut minkäänlaisia vaurioita. Tykkään paljon!

Vierailija
8/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC 10 ollut pari vuotta ja hyvin on koko ajan toiminut. Seuraava puhelin on silti joku yleisempi malli 🤗

Vierailija
9/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 7, ja tyytyväinen olen. Mulla on ollut Nokioita ja Samsungeja, mutta Huawei vie voiton. Akku ja kamerat on parhaat, hyvin toimintavarma puhelin.

Vierailija
10/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhone SE ja tykkään kovasti.

Vierailija
11/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy J5 2016

Olen ollut ihan tyytyväinen. Ohjelmistopäivitys ei tosin ole suostunut asentumaan, mutta jos tuo jätetään pois, ei mitään valittamista. Ihan hyvin toiminut tähän saakka :)

Vierailija
12/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung S7, pöly - ja vesitiivis, kuten luvattiin. Oon ollut tyytyväinen, joskus on niitä samsungin perusbugimisia. Ei sen kummempia haittoja.

Hintahan on tullut reippaasti alas, alkuperäsestä hinnasta on tippunut useampi satanen. Nykyään vähän harmittaa, koska edellinen luurini Samsung S5 mini olisi todennäköisesti kestänyt viime syksyyn.

Akkukin on kestänyt mukavasti, eli ei kokoajan tarvitse olla lataamassa. Ottaa hyviä kuvia, mikä on mulle erittäin tärkeää puhelinta hankkiessa.

Niin, ja onhan tämä tippunut useammankin kerran lattialle/maahan, eikä ole tullut minkäänlaisia vaurioita. Tykkään paljon!

Mulla myös Samsung S7 vm.2017. Todella tyytyväinen oon ollu. Akku kestää neljäkin päivää eli ei tarvitse olla kokoajan lataamassa.

Edellinen puhelin oli Samsung S3 mini. Olin tottunut pieneen puhelimeen ja halusin nykyisenkin puhelimen olevan suhteellisen pieni. Tää on vähän isompikokoinen kuin edellinen, mutta silti suhteellisen kivan kokoinen käteen ja taskuun. Tykkään myös paljon! 👍🏼

Vierailija
13/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös Samsung S7 vm.2017. Todella tyytyväinen oon ollu. Akku kestää neljäkin päivää eli ei tarvitse olla kokoajan lataamassa.

Edellinen puhelin oli Samsung S3 mini. Olin tottunut pieneen puhelimeen ja halusin nykyisenkin puhelimen olevan suhteellisen pieni. Tää on vähän isompikokoinen kuin edellinen, mutta silti suhteellisen kivan kokoinen käteen ja taskuun. Tykkään myös paljon! 👍🏼

Eikun tää taitaakin olla A7. Mutta Samsung kuitenkin.

Vierailija
14/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako älypuhelimia, ne tekee useimmista idioottimaisia riippuvaisia ihmisiä, jotka aina tauon tullen alkavat töllöttämään kannykkää., onko uusia tykkäyksiä tai päivityksiä tullut. Voiko typerämpiä ihmisistä olla tullutkaan. Vuonna 1997 oltais sen ajan ihmisille näytetty kuvia vuoden 2018 addiktiota sairastavista ihmisistä, niin ne olisi päätään pyöritelleet epäuskoisina.

Vierailija
15/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperänen 3310 toimii hyvin ja voi jopa pelata matopeliä on se uskomaton!

Vierailija
16/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei honor 7.

Toimii ku junan vessa ja halpa.

iPhonea 4/5/6 ollut samaan aikaan rinnalla, voi vitsi mitä kuraa.. jos ei rauta hajoa niin softa temppuilee, vikaherkkiä paskoi kaikki

Vierailija
17/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokia C2-05. On toiminut varmaan sen seitsemän vuotta. Muuten hyvä, mutta kamera on siinä aika huono.

Paljon parempi kamera siinä on kuin monissa uudemmissa kapuloissa. Harmittaa vieläkin että omani hajosi :(

Vierailija
18/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung jotain vuodelta 2014, tarjous saksalaisen lentokentän kaupasta. Siihen saakka Nokian kommukka. Jälkimmäinen paras puhelimeni ikinä, kunnes tuli jokin muistiongelma ja sekin itseaiheutettu. Miehellä Alcatel ovh €39, ihme kyllä älypuhelin sekin, operaattorimme toimipisteestä. Puhelin vain puheluita ha tekstareita varten.

Padit on meidän juttu, niitä löytyy useita, myös työkäytössä (iPad PRO). Puhelimella tihrustamiseen taidamme olla liian mukavuudenhaluisia.

Vierailija
19/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole älypuhelimia eikä mitään, sillä ei ole ketään missään kenelle. Aika v"tun yksinäistä kyllä. Onnex kuolen. Tää on niin paskaa tää elämääää. V2ttun mä en tajuu miksi mä synnyin tänne kitumaaaan.

Vierailija
20/69 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaxy S4, ostin käytettynä huutonetistä parisen vuotta sitten, ei moittimista ja tätä tulen käyttämään niin kauan kuin hajoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän