Mikä älypuhelin sinulla on?
Oletko ollut tyytyväinen?
Jos et niin miksi, mitä haittoja on ollut?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Nokia8. Ja tosi tyytyväinen tuohon ja iloinen siitä, että Nokia palasi puhelinbisnekseen.
Täysin samaa mieltä. Sama luuri.
iPhone X, sain joululahjaksi. Olen Apple-uskollinen ja tyytyväinen käyttäjä, oli kyse sitten puhelimesta, tietokoneesta tai tabletista. Kaikki toimii hienosti yhteen.
Sony xperia m4 aqua. Pieni muisti, mutta muistikortilla asia korjaantuu. Veden- ja pölynkestävä, ok kamerat, kestävä akku, hyvä hinta-laatusuhde, isohko näyttö, mistä on hyvä kstsoa videoita. Miellyttävä käyttää. Vähäiseen käyttööni erittäin sopiva puhelin.
Pari kappaletta OnePlus:ejä. Toinen OnePlus 3 ja toinen OnePlus 5T. Toinen oma, toinen firman.
Minulla on myös vanhempi Nokia käytössä, joillekin asiakkaille annetaan sen numero. Sitä en koskaan katso vapaa-ajalla.
Olen käyttänyt pari IPhoneja (työnantajan), en ostaisi itse. En pitänyt niistä vaikka ilmeisesti olivat jotain huippumallia.
Vierailija kirjoitti:
iPhone 7, ostin pari kuukautta sitten 5S:n tilalle. Ei mitään valittamista, tiesin mitä halusin ja sitä sain. iPhonet hankin tietoturvasyistä, päivityksiä tulee tiheään viisi vuotta julkaisun jälkeen, Android-vehkeillä ehkä muutama eikä kaikille ollenkaan. Lisäksi iOS-ohjelmat julkaistaan tiheän seulan jälkeen, toisin kuin anrdoid-storessa.
Edellä joku itkeskeli seiskaplussan ongelmista, en viitsi ruveta enempää kommentoimaan, mutta kyllä mulla ainakin Fonecta Finder toimii.
Niin kyllä se toimii, mutta sinä iphone käyttäjänä et tiedä miten sen pitäis toimia. Matti Meikeläinen Tampereelta kun soittaa, niin sen tiedon pitäisi tulla näyttöö Matin soittaessa, mutta eipähän vaan tule. Iphonella näkyy "yleisimmin haetut" ja niin kun sinä, minä tai masa ei olla yleisemmin haettuja, niin siihen ruutuun ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iPhone 7, ostin pari kuukautta sitten 5S:n tilalle. Ei mitään valittamista, tiesin mitä halusin ja sitä sain. iPhonet hankin tietoturvasyistä, päivityksiä tulee tiheään viisi vuotta julkaisun jälkeen, Android-vehkeillä ehkä muutama eikä kaikille ollenkaan. Lisäksi iOS-ohjelmat julkaistaan tiheän seulan jälkeen, toisin kuin anrdoid-storessa.
Edellä joku itkeskeli seiskaplussan ongelmista, en viitsi ruveta enempää kommentoimaan, mutta kyllä mulla ainakin Fonecta Finder toimii.
Niin kyllä se toimii, mutta sinä iphone käyttäjänä et tiedä miten sen pitäis toimia. Matti Meikeläinen Tampereelta kun soittaa, niin sen tiedon pitäisi tulla näyttöö Matin soittaessa, mutta eipähän vaan tule. Iphonella näkyy "yleisimmin haetut" ja niin kun sinä, minä tai masa ei olla yleisemmin haettuja, niin siihen ruutuun ei tule mitään.
tämä johtuu juurikin noista sinun kehumista yksityissuojista.
Huawei on nolo, yhtä nolo kuin omistaisi teini-Visan eli Electronin, oikean kortin sijasta :D
Sellaiset ostaa Huaweita joilla ei ole varaa iPhoneen eikä Galaxyyn, ja eikö uutisissa ollut että miljoonien kiinalaisten kännyjen mukana tullut kyttäysohjelmia? En uskaltaisi laittaa sim-korttia sellaiseen.
48: Itselläni on siis iPhone 8+ jonka vaihdan pian X-malliin.
IPhone x ja erittäin tyytyväinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lopen kyllästynyt nokiaan. Se katkoi puheluita ja muutakin häikkää oli.
Valitsin Huawei Honor 7:n älypuhelimeksi. Tärkein peruste oli hyvät kamerat.
Puhelin on nyt kolmatta vuotta ollut käytössä. Ei mitään ongelmia.NE Lumiat oli Microsoftin puhelimia hölmö
Itse olet hölmö. Lumiat olivat alussa NOKIAn puhelimia.
LG Nexus 5X. Olen ollut tyytyväinen. Puhelin ostettu kun tuli markkinoille, vielä toimii moitteettomasti. Suuri plussa myös pikalatauksesta. Saan nopeasti akun täyteen vaikka on vain hetki ennen menoa.
Sitten ne miinukset:
- Ei muistikortinpaikkaa
- Erään päivityksen mukana katosi netin jakaminen usbin kautta. Kyllä sen jakamisen takaisin sai, mutta se vaati säätöä, jota ei peruspertti osaa/uskalla tehdä
Aikaisempia älypuhelimia mulla on ollut Nokia Lumia ja HTC. Kumpaakaan ei enää mulle tule. Lumia koska no, kuollut ja HTCn älyluuri oli todellinen susi. Olihan se ensimmäisiä markkinoilla ja ehkä siksi kehno, mutta jätti todella pahan maun.
Vierailija kirjoitti:
Huawei on nolo, yhtä nolo kuin omistaisi teini-Visan eli Electronin, oikean kortin sijasta :D
Sellaiset ostaa Huaweita joilla ei ole varaa iPhoneen eikä Galaxyyn, ja eikö uutisissa ollut että miljoonien kiinalaisten kännyjen mukana tullut kyttäysohjelmia? En uskaltaisi laittaa sim-korttia sellaiseen.
Iphone on ylihintainen paska! Se on brandisyistä ylihintainen, mutta älypuhelimena melko älytön androideihin verrattuna. Mutta kiva että sinä saat siitä jotain ihme habituskiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en kans sitten ikinä tule ymmärtään teitä iTeinejä, jotka arvottaa ihmisen PUHELIMEN perusteella.
Toisaalta, sen kyllä ymmärtää ettet uskalla laittaa korttia androidiin. Sen turvalliseen käyttöön kun tarvitaan hieman ajattelukykyäkin. Tiedoksesi, niin myös netin. En tiedä miten uskallat tällä aikakaudella AVllakaan olla kun spywarea, matoja ja kiristysohjelmia tulee joka tuutista.
Aamun avaus suoritettu. :D
PS. Mulla on nolo Electron. Kieltäydyin oikeasta aikuisten kortista. Mutta Huaweita mulla ei ole. Omenaan olisi varaa, mutta en maksa brandista ja söpöstä ulkokuoresta. Aivan kuten en osta merkkivaatteitakaan, joissa logot vilkkuu avaruuteen asti.
Vierailija kirjoitti:
48: Itselläni on siis iPhone 8+ jonka vaihdan pian X-malliin.
Miksi? Mitä parempaa se x tarjoaa sulle kuin sen, että ei näytä jo vanhalta ja halvalta seiskalta johon porukka sen voi sotkea ja luulevat vielä, että olet sen käytettynä ostanut kun vieläkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en kans sitten ikinä tule ymmärtään teitä iTeinejä, jotka arvottaa ihmisen PUHELIMEN perusteella.
Toisaalta, sen kyllä ymmärtää ettet uskalla laittaa korttia androidiin. Sen turvalliseen käyttöön kun tarvitaan hieman ajattelukykyäkin. Tiedoksesi, niin myös netin. En tiedä miten uskallat tällä aikakaudella AVllakaan olla kun spywarea, matoja ja kiristysohjelmia tulee joka tuutista.
Aamun avaus suoritettu. :D
PS. Mulla on nolo Electron. Kieltäydyin oikeasta aikuisten kortista. Mutta Huaweita mulla ei ole. Omenaan olisi varaa, mutta en maksa brandista ja söpöstä ulkokuoresta. Aivan kuten en osta merkkivaatteitakaan, joissa logot vilkkuu avaruuteen asti.
Ja nää aina selittää, että ei ole varaa? Tietääkö nuo paljonko sossusta irtoaa rahaa? Ja tietääkö paljonko iphone x maksaa kuukaudessa osarilla? Todennäköisesti eivät, koska työttömällä sossullakin on varaa maksaa kyseistä laitetta pois. On sitä myös olemssa muitakin kalliimpia ja jopa parempia laitteita kun iphone kuten Note 8 ja Pixel 2 ja jos oikeesti haluaisit leijua että ei ole varaa, niin miksi sulla ei ole vaikkapa 10000€ Lamborghinin puhelimeen? Vai eikö sossun rahat riitä kuukauslyhennykseen?
Huawei mate 9. Hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lopen kyllästynyt nokiaan. Se katkoi puheluita ja muutakin häikkää oli.
Valitsin Huawei Honor 7:n älypuhelimeksi. Tärkein peruste oli hyvät kamerat.
Puhelin on nyt kolmatta vuotta ollut käytössä. Ei mitään ongelmia.NE Lumiat oli Microsoftin puhelimia hölmö
Terve vaan hölmö!
Huawei on eka älypuhelimeni
Lumia katolta sulle vain!😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iphone on ylihintainen paska! Se on brandisyistä ylihintainen, mutta älypuhelimena melko älytön androideihin verrattuna. Mutta kiva että sinä saat siitä jotain ihme habituskiksejä.
Totta tämä.
Vain trendipellet käyttää iphonea.
Täynnä vikoja.
Ylikalliita.