Miehen ex ei suostu vieläkään muuttamaan.
Vauva syntyy jo keväällä enkä halua asua enää kaksiossa.
Kommentit (31)
Kyllä se mies eroo, on kirjoittanut eropaperit jo.
Siellä niiden omakotitalossa olisi tilaa lapsen olla. Tää kaksio on keskustassa eikä mitään leikkipaikkoi.
Äh keksi parempi. Parempi olis ollut:
Miesystäväni on eroamassa vaimostaan, ero vireillä, avioliitto käytännössä ohi. Mitä teemme, kun ex-vaimo ei suostu muuttamaan pois heidän entisestä yhteisestä kodistaan? Talo on miehen nimissä ja toivomme siitä yhteistä kotiamme. Toivottu vauvamme syntyy kesällä ja haluaisimme, että siihen mennessä kaikki olisi selvää.
Tämä olisi riittänyt vallan mainiosti, ap hyvä.
Hahaha :D Toivottavasti tämä on tositarina, sillä silloin ap jää yksin vauvan kanssa ja on todella liemessä. Ei mies sinua sinne kotiinsa halua. Olet hänelle vain bimbo, jolta irtosi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies eroo, on kirjoittanut eropaperit jo.
Ei sillä kirjoittamisella mitään virkaa ole, jos ei niitä toimita eteenpäin. Voihan sitä vessapaperinkin halutessaan kirjailla täyteen koukeroita, siihen on sitten mukavampi takapuolensa pyykiä kuin valkoiseen arkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ex akka tietää kun kävi mulle huutaa yhtenä päivänä. Ihan kipee akka.
Pakkohan sen on muuttaa.
Hänhän ei ole ex, vaan virallinen vaimo. Tuskin hänestä exää tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sen on muuttaa.Hänhän ei ole ex, vaan virallinen vaimo. Tuskin hänestä exää tuleekaan.
Meitä on moneen junaan näköjään.
Jos tuo olisi oma tilanteeni, en jäisi tuohon liittoon roikkumaan 'viralliseksi vaimoksi', vaikka mikä olisi. Eipä paljon kiinnostaisi jäädä. Jotain tolkkua sentään, mihin nöyryytykseen kannattaa itsensä alentaa. En oikein ymmärrä tuollaista asennetta, että "tuskin mies eroaa hahahaa", joo ehkä ei, mutta minä eroaisin!
- vaimo 43v.
24 et sä ny iha hirvee nuori oo enää
Ite 6 vuotta nuorempi ja vien miehesi alta aika yksikön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sen on muuttaa.Hänhän ei ole ex, vaan virallinen vaimo. Tuskin hänestä exää tuleekaan.
Jos tuo olisi oma tilanteeni, en jäisi tuohon liittoon roikkumaan 'viralliseksi vaimoksi', vaikka mikä olisi. Eipä paljon kiinnostaisi jäädä. Jotain tolkkua sentään, mihin nöyryytykseen kannattaa itsensä alentaa. En oikein ymmärrä tuollaista asennetta, että "tuskin mies eroaa hahahaa", joo ehkä ei, mutta minä eroaisin!
- vaimo 43v.
Joo mutta antaisitko sinä talosi jollekin uusperheelle?
Kylläpä mammat alapeukuttaa. Ootteko te oikeasti noin paniikissa miestenne takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vaimo 43v.
Tässä nyt oli oletuksena, ettei virallinen vaimo edes tiedä koko sala"rakkaasta" mitään.
Pakkohan sen on muuttaa.