Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää miesystävän niistäminen, töräyttää ruokapöydässäkin!

Vierailija
15.02.2018 |

Olen tapaillut jonkin aikaa nyt tätä miestä, jota pitänyt sivistyneenä ja hyväkäytöksisenä. Eilen päätin uskaltaa viedä hänet perheelleni näytille ja kaikki menikin ihan hyvin kunnes siirryimme pöytään ruokailemaan...oli katettu vähän olevinaan fiinimmin illallinen. kesken kaiken tää mies kaivaa ryppyisen räkäpaperin taskustaan ja niistää siinä ruokapöydässä!!! Olin ihan WTF?! ja huomasin miten pöydässä kaikki vilkuilivat toisiaan ja nojautuivat inhoten poispäin mihestä. Kukaan ei silti kehdannut sanoa mitään, joten sama toistui vielä myöhemmin illan aikana uudestaan. Miten voi olla niin moukka, ettei tajua niistämisen olevan todella epäkohteliasta ja vastenmielistä tuollaisessa tilanteessa?! Siinähän kaikki mahd. pöpötkin leviää pöydässä oleviin ruokiin ja jos niistää, niin kyllä kädet voisi pestä. Sanokaa vaan pikkumaiseksi, mutta meni tuon tähden vähän maku koko miehestä. Mulle kumminkin hygienia ja muiden huomioiminen tosi tärkeää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuskan, mulle tulee herkästi yökkäysrefleksi rään äänistä. Ikäänkuin tunnen sen smegman omassa kurkussani ja alan kakomaan. Kyllä lähtisi minultakin ruokahalu, jos joku alkaisi ruokapöydässä tyhjentämään onteloitaan. Ottaisin nätisti puheeksi kun seuraavan kerran toimii noin kahden kesken, varmasti ymmärtää. 

Vierailija
22/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistäjän vaimo kirjoitti:

Ootappa vaan jos menet naimisiin hänen kanssaan. Saat vielä sietää tuota tapaa 10v yhteiselon jälkeen ja saat keräillä räkäpapereita sieltä, mihin mies niitä aina milloinkin sattuu tiputtamaan.

T: kokemusta on

voi apua! Ei kyllä taida tulla häitä jos tuo niistäminen tuosta vielä pahenee ja räkäpapereiden siivoajaksi joudun...ai kauheeta ja entä sit kun on flunssassassa?!

-ap

Provohan tuo sun teksti on.

Kerro sille tapailumiehelle, että olet menossa naimisiinkin hänen kanssaan, muttei häitä tule flunssien ja räkäpapereiden takia. Jos hän on fiksu, niinkuin kehuit, niin hän varmaan lopettaa tapailun tähän. Hän etsii vaimokseen sol:n siivoojan?

Kas, enpä huomannut, että aloitus oli vuosien takaa. Onko aloittaja päässyt naimisiin jonkun muun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies niistää siellä missä haluaa! Akat ja homot menee vessaan!

Millä hakusanalla etsit tämän aloituksen esille vuosien takaa? Räkäpaperi? Miksi?

Vierailija
24/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää oli mulle flunssakaudella uutinen että pitää käydä vessassa pyyhkimässä nenänsä. Täytyypä muistaa.

Mitä muita vastaavia sääntöjä on, niin teen exceltaulukon ja opettelen ulkoa?

Aikuinen ihminen tarvitsee ihan Excel-taulukon muistaakseen pöytätavat? Hyvä nyrkkisääntö on, että ei tyhjennä MITÄÄN ruumiinaukkoja muiden ruokaillessa välittömässä läheisyydessä.