Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää miesystävän niistäminen, töräyttää ruokapöydässäkin!

Vierailija
15.02.2018 |

Olen tapaillut jonkin aikaa nyt tätä miestä, jota pitänyt sivistyneenä ja hyväkäytöksisenä. Eilen päätin uskaltaa viedä hänet perheelleni näytille ja kaikki menikin ihan hyvin kunnes siirryimme pöytään ruokailemaan...oli katettu vähän olevinaan fiinimmin illallinen. kesken kaiken tää mies kaivaa ryppyisen räkäpaperin taskustaan ja niistää siinä ruokapöydässä!!! Olin ihan WTF?! ja huomasin miten pöydässä kaikki vilkuilivat toisiaan ja nojautuivat inhoten poispäin mihestä. Kukaan ei silti kehdannut sanoa mitään, joten sama toistui vielä myöhemmin illan aikana uudestaan. Miten voi olla niin moukka, ettei tajua niistämisen olevan todella epäkohteliasta ja vastenmielistä tuollaisessa tilanteessa?! Siinähän kaikki mahd. pöpötkin leviää pöydässä oleviin ruokiin ja jos niistää, niin kyllä kädet voisi pestä. Sanokaa vaan pikkumaiseksi, mutta meni tuon tähden vähän maku koko miehestä. Mulle kumminkin hygienia ja muiden huomioiminen tosi tärkeää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kaiken ällöäjiä tulee?

Vierailija
2/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin miehesi niin jättäisin sinut tuollaisten kommenttien takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi ollut oikea tapa toimia sun mielestä?

Vierailija
4/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten olisi pitänyt tehdä? antaa rään valua?

Vierailija
5/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi ollut oikea tapa toimia sun mielestä?

Kääntyä edes selin pöytään, mutta mieluiten sanoa "anteeksi käyn niistämässä" ja poistua esim vessaan niistämään. -ap

Vierailija
6/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika äklöä kyllä. Lähipiirissä kans tuommoinen niistelijä

Vierailija
7/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ällö tapa. Jos noin räkä roiskuu niin voi aivan hyvin mennä vaikka sivummalle niistämään. Mullakin on kaveri joka ruokapöydässä niistää aina oikein kunnolla töräyttämällä. kyllä siinä ruokahalut menee. En kyllä enää käy syömässä hänen kansssaan.

Vierailija
8/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te niistätte, jos räkä roiskuu ympäriinsä?? Itse ainakin pidän sitä paperia tiiviisti nenän ympärillä, sehän se niistämisen pointti on, että räkä menee paperiin eikä muualle.

Vierailija
9/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillaan varmaan samaa miestä AP:n kanssa XD

Vierailija
10/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te niistätte, jos räkä roiskuu ympäriinsä?? Itse ainakin pidän sitä paperia tiiviisti nenän ympärillä, sehän se niistämisen pointti on, että räkä menee paperiin eikä muualle.

Onhan sitä tutkittu et pöpöt leviää niistettäessä. Oletan että tutkimuksessa on käytetty paperia

Vierailija
11/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappa vaan jos menet naimisiin hänen kanssaan. Saat vielä sietää tuota tapaa 10v yhteiselon jälkeen ja saat keräillä räkäpapereita sieltä, mihin mies niitä aina milloinkin sattuu tiputtamaan.

T: kokemusta on

Vierailija
12/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö hämmentyneeltä, jos toimit samoin?

Vierailija
13/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanatonta viestintää, kaksoisroolin esittämistä? Voimmehan teeskennellä, että se on kovin harvinaista täällä...

Vierailija
14/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää oli mulle flunssakaudella uutinen että pitää käydä vessassa pyyhkimässä nenänsä. Täytyypä muistaa.

Mitä muita vastaavia sääntöjä on, niin teen exceltaulukon ja opettelen ulkoa?

Vierailija
15/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistäjän vaimo kirjoitti:

Ootappa vaan jos menet naimisiin hänen kanssaan. Saat vielä sietää tuota tapaa 10v yhteiselon jälkeen ja saat keräillä räkäpapereita sieltä, mihin mies niitä aina milloinkin sattuu tiputtamaan.

voi apua! Ei kyllä taida tulla häitä jos tuo niistäminen tuosta vielä pahenee ja räkäpapereiden siivoajaksi joudun...ai kauheeta ja entä sit kun on flunssassassa?!

-ap

Vierailija
16/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies niistää siellä missä haluaa! Akat ja homot menee vessaan!

Vierailija
17/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷

Vierailija
18/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mitään, mun miesystävä piereskelee aina kun siltä tuntuu, ruokapöydässäkin 

Vierailija
19/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanne olisi parempi jos puhdasta paperia olisi ollut ja tarpeeksi, eikä niistä suoraan muiden ruokiin. Tuollaisen ruttusen paperin kaivaminen joka on lähes pallo, on aika kammottavaa. Krooninen nuha on joillekin arkipäivää ja allergiat. Tietenkin hygienian normaalit aikuiset huomioi ja muut. Valitettavasti niisto voi vaatia ilmaa ja voimaa, muuten nenä ei saa riittävästi ilmavuutta. Ehkä niistää voi myös kylppärissä jos on pahempi ja käsipesu.

Vierailija
20/24 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistäjän vaimo kirjoitti:

voi apua! Ei kyllä taida tulla häitä jos tuo niistäminen tuosta vielä pahenee ja räkäpapereiden siivoajaksi joudun...ai kauheeta ja entä sit kun on flunssassassa?!

-ap

Provohan tuo sun teksti on.

Kerro sille tapailumiehelle, että olet menossa naimisiinkin hänen kanssaan, muttei häitä tule flunssien ja räkäpapereiden takia. Jos hän on fiksu, niinkuin kehuit, niin hän varmaan lopettaa tapailun tähän. Hän etsii vaimokseen sol:n siivoojan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme