Minne stadissa kannattaisi lähteä hakemaan seksiseuraa, kun ikä on 56 vuotta?
Olen eronnut puoli vuotta sitten ja kaipaan sitä ihteänsä.
Lähiöräkälöistä toki saisi mukaansa Reiskan, Joken tai Penan, mutta tarkoitan vähän laadukkaampaa ainesta. Mummotunneli? Taidan sinnekin olla liian vanha?
Olen hoikka ja ikäisekseni ihan hyvännäköinen. Korostan "ikäisekseni". Eihän kukaan tämän ikäinen enää mikään ruusu ole tai ainoastaan pubiruusu :D
Kommentit (19)
Ilmeisesti olet nainen. Jos pelkkää seksiseuraa etsit, sitä tunkee sisään ovista ja ikkunoista, jos millään tavalla sitä osoitat kaipaavasi.
Kokeile vaikka jotain netin treffipalvelua. Kun karsit 80% huonoimpia tapauksia pois, jäljelle jää muutama sata vastausta, joista valita.
Pelkkää panoa hakevalle tinder.
Muista jättää tunteet pois..kelpaat vain pantavaksi
Mummotunnelille ääni täältäkin. Näet heti mitä on tarjolla, ei tarvitse arvailla että minkälainen ummikko nettiprofiilin takaa paljastuu, ja valinnanvaraa on kaikissa ikäluokissa.
Jos olet kuvailusi mukainen nainen niin vastaukseni on:
Mistä tahansa, jossa on yksi tai useampi ilman vaimoa liikkuva mies paikalla.
Mummotunneli ja zetorista irtoaa myös.
Ukkomiehille kelpaat, voit valita ikähaarukasta 35-75 v. Ilmoitus vaan suomi24:een.
Olen kuvitellut mummotunnelin sellaisten nelkyt plus paikaksi. Mutta siis vanhemmatkin kohtaavat nuorempia miehiä?
Ei edes tarvitse olla nuorempi, kunhan miellyttävä, sivistynyt ja siisti.
Nettimaailmasta tässä yhteydessä en oikein pidä. Haluan kohdata heti kasvokkain. Mutta näiden rohkaisevien kommenttien evästämänä taidan mennä sitten lauantaina.
-ap
Piti kirjoittaa sihteeriopisto mutta sitten luin, että oletkin nainen. Eikös Vantaalla ollut se yksi ravintola, mikäs sen nimi nyt olikaan, josta monet ukkomiehet ovat sanoneet, että sieltä irtoaa. Oliko se Hotelli Vantaa vai, en muista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun kattoo. T. M39
Heh, tule vain.
Olen keskimittainen ja hoikka. Pitkähköt vaaleanruskeat hiukset. Vaatetusta en tässä vaiheessa ole päättänyt.
Vähän vaikea tunnistaa minua näillä koodinaateilla. Mutta jos olet komea, niin minä kiinnitän huomion sinuun.
Tai ei tarvitse olla komea, mutta jollain tapaa mielenkiintoisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun kattoo. T. M39
Heh, tule vain.
Olen keskimittainen ja hoikka. Pitkähköt vaaleanruskeat hiukset. Vaatetusta en tässä vaiheessa ole päättänyt.
Vähän vaikea tunnistaa minua näillä koodinaateilla. Mutta jos olet komea, niin minä kiinnitän huomion sinuun.
Tunnistat minut kateellisesta katseesta narikan luona, kun talutat komeeta hunksia luoksesi jatkoille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun kattoo. T. M39
Heh, tule vain.
Tunnistat minut kateellisesta katseesta narikan luona, kun talutat komeeta hunksia luoksesi jatkoille :D
Unissani joo...
Mutta realitinen toive on tämä: asiallista seksiseuraa. Ymmärrän kyllä, että netisä saa, mutta tuntuu epämiellyttävältä tahota. Hauan kohdata kasvokkain ihan heti.
Mieluummin ihan perinteinen baaripoka. Alituksessa hain paikkoja tähän. Olen täysin syrjäytynyt stadin bile-elmästä tällä hetkellä.
Eikös ole tutkittu, että milliclub o nmaailman helpoin paikka saada
Vierailija kirjoitti:
Miehille. Siellä pörrää maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille. Siellä pörrää maksullisia.
No silloin kyse ei ole saamisesta vaan ostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Piti kirjoittaa sihteeriopisto mutta sitten luin, että oletkin nainen. Eikös Vantaalla ollut se yksi ravintola, mikäs sen nimi nyt olikaan, josta monet ukkomiehet ovat sanoneet, että sieltä irtoaa. Oliko se Hotelli Vantaa vai, en muista.
Sihteeriopisto tarjoaa miehille maksullista seuraa.
Hotelli Vantaasta tosiaan väitetään että sieltä mies saisi seuraa mukaansa, mutta sitä varten pitää olla taitava parkettien partaveitsi ja jaksaa viihdyttää ja lämmitellä daamia koko ilta ja alkuyö tanssilattialla.
Storyville ilman muuta keikkailtana. Kiimaisia puumia täynnä koko luola, mutta niin myös miehiä.
Storyvilleä tulin ehdottomaan. Siellä oli viimeksi vientiä ja mies lähti matkaan. Olen myös kypsempi nainen.
Toinen on suomi24. Laitat vaan ilmoituksen, että etsit läheisyyttä, ja varmasti tulee satoja vastauksia.
Nimimerkkillä kokemusta on.
Mummotunneliin tietenkin.