Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän takamus kuten mallilla(kuvassa)?

Vierailija
15.02.2018 |

Pahoittelut typerästä otsikosta, mutta oli hankala keksiä, lähes yhtä typerään aiheeseen mitään järkevää :D
Mutta ihan tosissaan...mulla on peppuun näköjään ilmestyneet molempiin kankkuihin taakse semmoiset painaumat tai lommut. Ne on kai niiden istuessa tuntuvien terävien luiden kohdalla. Eikä todellakaan nuorempana ollut mitään lommoja pepussa!...enkä oo kenelläkään nähnyt vastaavanlaisia (paitsi sattumalta bongasin kuvan tuossa alla, hänellä ehkä vähän samanlaiset, ei tietenkään yhtä "pahat" . Kuvaa varmasti siloiteltukin)
Siksi pakko kysyä onko kellään teillä vastaavaa? mistä noi tulee? ja pääseekö niistä eroon?

Tässä se keskustelun aiheeseen liittyvä esimerkkikuva:
https://static.ilcdn.fi/muoti/nakd_lacing_back_swimsuit_3395e_503_mu.jpg
mallilla ihan vähän näkyy tuossa oikeassa kankussa kuvassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kommenttia :(

Vierailija
2/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo tulla vastaamaan suorilta että olisikin, mutta itseasiassa, tuolla kuvan naisella on aika samanlainen takalisto.

Ja sanotaanko näin että melko paljon tavisten takamuksia tiirailleena (olen vetänyt alastonmallikursseja) niistä löytyy vaikka mitä lommoja ja muotoja. Jos haluat niistä jostain syystä eroon niin treenaaminen (koko kroppa, ei vain pakaralihakset) voi auttaa jos on auttaakseen. Ei niitä täydellisen pyöreitä ja tasaisia pyllyjä ole omalla kohdalla näkynyt juuri kuin kuvissa. Asennot vaikuttavat myös paljon sekä muiden kuvissa että peilikuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teini-iän peppu kannattaa jättää sinne menneisyyteen, se ei haikailemalla eikä edes treenaamalla tule takaisin.

Vierailija
4/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lommoja, eikä "hymykuoppia" pyrstössä. Miehen puheiden mukaan, mulla on ns. räystäsperse. Ilmeiseesti vain miehen silmä kykenee erottaamaan persemallit toisistaan ja myös nimeämään ne. :D

Vierailija
5/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mallikuvat on myös käsitelty, eli persposket näyttävät sileämmiltä ja pyöreämmiltä, kuin ne ovat todellisuudessa. Iän mukana tulee kaikenlaisia muutoksia, myös noi persrypyt joillekin. Luulen niiden itse asiassa näkyvän helpommin hoikilla ja normaalipainoisilla kuin meillä ylipainoisilla. Mutta kyllä minullakin on tuollaiset joten ei hätää.

Vierailija
6/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättänä ja muutenkin kuin pojan perse, kaunis varmaan homojen mielestä, mutta miehestä ei minkäännäköinen vaan täysin muodoton.

Vierailija
7/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on räystäsperse?

Vierailija
8/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihtunut? Olen todella laihoilla treenaamattomilla nähnyt noita. Farkkuihin per*e katoaa kokonaan.

Vierailija
9/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laihtunut? Olen todella laihoilla treenaamattomilla nähnyt noita. Farkkuihin per*e katoaa kokonaan.

Olen kyllä saattanut laihtua lihaksia, kun en ehkä saa syötyä tarpeeksi proteiinia. Mutta ei oma peppuni noin pieni/litteä ja sileä ole kuin tuolla kuvan mallilla AP

Vierailija
10/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen nuoren pojan pylly. Vaatesuunnittelija-hmomiehet tykkää pukea juuri tuon näköisiä poikakroppaisia naisia.

Tämä on naisellinen takapuoli, yritän vähän pienentää tätä omaa Kardashian-tyylistä peppua tällaiseksi

https://www.merakilane.com/wp-content/uploads/2016/04/9-Butt-Workouts-F…

Vierailija
11/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tyypillinen nuoren pojan pylly. Vaatesuunnittelija-hmomiehet tykkää pukea juuri tuon näköisiä poikakroppaisia naisia.

Tämä on naisellinen takapuoli, yritän vähän pienentää tätä omaa Kardashian-tyylistä peppua tällaiseksi

https://www.merakilane.com/wp-content/uploads/2016/04/9-Butt-Workouts-F…

Eihän tässä ollut tarkoitus kenenkään persettä arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan