Juntit tavat peukutusketju! Mä alotan mu mielestä on junttimaista juoda peruskahvi keittimestä kahvia mustana!
Eli mun on siis kahvin juonti mustana peruskeittimestä..
. Nykyään on tarjolla paljin parempiakin erikoiskahveja!
Peukku ylös =samaa
Ala= erimieltä
Kommentit (35)
Mun mielestä on kans junttia juoda kahvi keittimestä !
Mun mielestä aloittajan kirjallinen ulosanti on junttia.
Otsikosta:
....peruskahvi keittimestä kahvia mustana.
Tuo on junttia, kun eihän sitä meinaa ymmärtää.
Hiuksista piittaamattomuus. Eli hiukset sojottaa hatun jäljiltä joka suuntaan ja jostain kohtaa on painautunut päätä vasten!
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista piittaamattomuus. Eli hiukset sojottaa hatun jäljiltä joka suuntaan ja jostain kohtaa on painautunut päätä vasten!
Hmm... mikä olisi sinusta ratkaisu tähän maassa, jossa kuitenkin on useampi kuukausi talvisäätä?
Lukion käymättömyys! En pysty ottamaan vakavasti ihmistä joka ei ole käynyt lukiota
Vierailija kirjoitti:
. Nykyään on tarjolla paljin parempiakin erikoiskahveja!Peukku ylös =samaa
Ala= erimieltä
Sinä olet juntti kun kuvittelet olevasi muita fiksumpi.Ei erikoiskahvi tee kenestäkään parempaa ihmistä.
Junttiudesta en tiedä, mutta luulisi olevan hankalaa juoda kahvi suoraan keittimestä. Leukahan siinä kuumalla levyllä kärähtää, kun yrittää tavoitella kielellään suodattimesta putoilevia kahvitippoja.
Juntit radiokanavat, joiden tarjonta koostuu pääasiassa junteista mainoksista, junttien juontajien keskenään kikattelusta, ja juntista suomirockista ja -räpistä.
Etenkin tuo suomiräp. Kanava vaihtuu välittömästi, kun joku nelikymppinen teinikolli aloittaa öhkimällä "aa aa aa" niin kuin on kuullut oikeidenkin räppärien tekevän.
Jumputusmusiikin huudattaminen autossa sellaisella volyymillä että maali rapisee pellistä.
Vierailija kirjoitti:
. Nykyään on tarjolla paljin parempiakin erikoiskahveja!Peukku ylös =samaa
Ala= erimieltä
Sinä voitat, junteista juntein tekee tämmöisen avauksen!
Onneksi olkoon!
Tunnustan junttiuteni ja en ymmärtänyt ensimmäisestä lauseesta mitään. Onko se junttia?
Onhan se tietysti junttia, jos juo kahvia keittimestä. Ja tarvitaan iso pöytä, jos kaikilla omat keittimet, josta hörppitään kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Toppatakit ja varsinkin -housut.
Kaikenikäisillä?
Vierailija kirjoitti:
Iskelmä musiikin kuuntelu
Yhdys sana virheet.
Pieraista julkisesti samalla jalkaansa nostaen.
Mun mielestä rööki on ylipäätään junttia, mutta kaikista junteinta on polttaa tupakkaa ja sytyttää se tulitikuilla!