Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tässä ikkunasta katsellut miten työttömät kantavat kaupasta ruokaa kotiin ja alkavat siivoamaan.

Vierailija
15.02.2018 |

Sekä kauppakassien kantaminen että että kotonasiivoaminen ovat sellaista työtä, josta voidaan maksaa jollekkin palkkaa. Minusta työttömät siksi rikkovat työttömuustukien ehtoja käymällä kaupassa ja siivoilemalla, sen sijaan että palkkaavat jonkun muun tekemään ne puolestaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä semmoinen tähti rinnassa missä lukee "työtön" vai mistä tunnistat? Ja onko kamerat heidän asunnoissaan, jotta näet, että siivoavat?

Joo... 0/5

Vierailija
2/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan ikkunat, joiden kautta näkee siivoamisen. Mitä muuta näkyi, tanssiko joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tällainen aivopieru tänään...

Vierailija
4/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan ikkunat, joiden kautta näkee siivoamisen. Mitä muuta näkyi, tanssiko joku?

Asun kerrostalossa ja naapurikerrostalo on aivan vieressä. Minua vastapäätä asuu ihan muuten mukava pariskunta ja olen tässä ajanmittaan heihin tutustunut, mutta nyt alkukeväästä jäivät työttömiksi ja olen siitä asti seurannut ikkunasta mitä tekevät.

Vierailija
5/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä kauppakassien kantaminen että että kotonasiivoaminen ovat sellaista työtä, josta voidaan maksaa jollekkin palkkaa. Minusta työttömät siksi rikkovat työttömuustukien ehtoja käymällä kaupassa ja siivoilemalla, sen sijaan että palkkaavat jonkun muun tekemään ne puolestaan.

Tuohan on rinnastettavissa vapaaehtoistyöhän, karenssia vaan.

Vierailija
6/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maksavat palkan millä...? Nyt on muumit taas karannu ja pahasti...

Vierailija
7/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu hallitus, älkää pliis leikatko enää koulutuksesta!!!

Vierailija
8/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on aikaa kytätä muiden tekemisiä. Eläkkeellä vai itsekkin työtön?

Vierailija
9/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun ikkunat oo läpinäkyvät?

Kyllä minäkin näen vastapäisen talon ikkunoista sisään jos ei ole verhot edessä ja hyvin näkee myös kaiken mitä asukkaat puuhaavat.

Vierailija
10/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä edes tiedät, että ovat työttömiä?

Vierailija
11/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä edes tiedät, että ovat työttömiä?

Onhan sinullakin suu ja osaat jutella ihmisten kanssa. Vai oletko kentie kuuromykkä?

Vierailija
12/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt. Aivan nerokasta. Tämähän pätee moneen muuhunkin asiaan; Ei työtön voi ajaa autoa, koska voi palkata kuskin. Ei työtön itse silitä tai korjaa vaatteitaan, siihen palkataan ompelija tms. Miksi työtön veisi koiransa ulos kun siihen puuhaan voi palkata jonkun? Jne. jne. Rahaa näihin saa tietenkin kun itse siivoaa naapureilla. Kyllä. V*ttu mikä idea! :p

Vierailija
13/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun ikkunat oo läpinäkyvät?

Kyllä minäkin näen vastapäisen talon ikkunoista sisään jos ei ole verhot edessä ja hyvin näkee myös kaiken mitä asukkaat puuhaavat.

Mulla on turhan hyvä näkymä vastapäisen talon ikkunoihin. En katsele kun tuntuisi vastenmieliseltä kyttäämiseltä seurata toisten elämistä. Toiselta puolelta taloa onneksi hyvät maisemat. Siihen suuntaan tulee välillä katseltua paljonkin.

Joskus entisessä asunnossa entisen tyttökaverin kanssa annettiin naapurin kyttääjille viihdettä. Oltiin nuoria ja humalaisten päähänpisto. Alastomuutta, ei varmaan vaikea arvata mitä tehtiin.

Vierailija
14/14 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt. Aivan nerokasta. Tämähän pätee moneen muuhunkin asiaan; Ei työtön voi ajaa autoa, koska voi palkata kuskin. Ei työtön itse silitä tai korjaa vaatteitaan, siihen palkataan ompelija tms. Miksi työtön veisi koiransa ulos kun siihen puuhaan voi palkata jonkun? Jne. jne. Rahaa näihin saa tietenkin kun itse siivoaa naapureilla. Kyllä. V*ttu mikä idea! :p

Älä laita vinkkiä Lindströmille tai se tekee tästä aktiivimalli kolmosen.