Mitä ja ketä mammat vihaavat yli kaiken
Kommentit (15)
Joku voi vihata yli kaiken jotain, mutta ei se normaalia ole.
Lähinnä hyvin menestyviä ja myös elämästään nauttivia.
Toukopuouko ja hänen aivokirurginsa. Enkä todellakaan kadehdi heitä.
Mitä ja ketä ne ei vihaa? Palstalla on ihan käsittämättömän negatiivinen ilmapiiri yleensä. Ja typerintä on että aloittaja on aina väärässä.
Toista äitiä. Ketään ei ole niin saatanallisen syyllistävä kuin toinen äiti toiselle.
Olen huomannut, että täällä vihataan kauniita, menestyviä ja hoikkia ihmisiä. Kannattaisi oikeasti miettiä miten voisi muuttaa omaa elämäänsä ettei suotta purkaisi pahaa oloaan kanssaihmisiin. Luulen ettei se jää pelkästään näihin julkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja ketä ne ei vihaa? Palstalla on ihan käsittämättömän negatiivinen ilmapiiri yleensä. Ja typerintä on että aloittaja on aina väärässä.
Niihän hän yleensä onkin. Hän tulee tänne ja kirjoittaa elämäkerrassaan itsestään sen sankarin ja kaikista muista syypään kaikkiin ongelmiin. Ja siinä hän on auttamata väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hyvin menestyviä ja myös elämästään nauttivia.
Tämä muuten on totta, että moni vihaa tällaisia tyyppejä. Kuulun itse ko. ihmisryhmään (siis jota vihataan), mutta pistän vihan kateuden piikkiin ja jatkan nauttimista. <3 <3 <3 Vaikka eihän se tietenkään kivaa ole että "vihataan" eli suomeksi sanottuna kadehditaan. Mutta, elämä on ja haters gonna hate.
Vierailija kirjoitti:
No nämä!
Miehiä. Av-palsta on täynnä miesvihaa. Jostain kumman syystä sitä omaa miestä haukutaan eniten. Poislukien feministit, jotka haukkuvat kaikkia miehiä. Johtuu varmaan siitä, että niillä ei ole omaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Toista äitiä. Ketään ei ole niin saatanallisen syyllistävä kuin toinen äiti toiselle.
Ei se mitään syyllistämistä ole, jos kokemuksesta antaa vähän neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä. Av-palsta on täynnä miesvihaa. Jostain kumman syystä sitä omaa miestä haukutaan eniten. Poislukien feministit, jotka haukkuvat kaikkia miehiä. Johtuu varmaan siitä, että niillä ei ole omaa miestä.
Minä taas olen ollut kauhistunut siitä naisvihan määrästä, jota (toivottavasti kuitenkin vain lukumäärällisesti pieni) katkerien trollien joukko masinoi täällä päivittäin. En ymmärrä, miksi erilaisten ihmisten ja eri sukupuolien on niin mahdoton tulla täällä toimeen keskenään? Oma todellisessa elämässä näyttäytyvä maailmankuvani ei tuo lainkaan niitä asenteita, joita tällä palstalla kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään syyllistämistä ole, jos kokemuksesta antaa vähän neuvoja.
Kateuden, syyllistämisen yms voikin aina kääntää tähän, että yritän vaan auttaa. En ole kateellinen, mutta...en mitenkään halua syyllistää, mutta...en mitenkään halua neuvoa, mutta...se mitä teet ei ole mitenkään väärin, mutta...eli mitä tuo mutta tekee? Kumoaa kaiken aiemmin sanotun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ollut kauhistunut siitä naisvihan määrästä, jota (toivottavasti kuitenkin vain lukumäärällisesti pieni) katkerien trollien joukko masinoi täällä päivittäin. En ymmärrä, miksi erilaisten ihmisten ja eri sukupuolien on niin mahdoton tulla täällä toimeen keskenään? Oma todellisessa elämässä näyttäytyvä maailmankuvani ei tuo lainkaan niitä asenteita, joita tällä palstalla kohtaa.
Naisten on hirveän vaikea käsittää sitä, että toinen nainen voi olla hänen kanssaan eri mieltä. Kuinka monet kerrat minuun onkaan kohdistunut tuota naisvihasta syyllistämistä, kun olen kyseenalaistanut naisen mielipiteen naisena. Miksi erilainen mielipide on uhka, että pitää mennä ohi aiheen henkilkohtaisuuksiin? Eli naiset vihaa erilaista mielipidettä.
Viha ja kateus ovat eri asia. Kuolemansynteinäkin erikseen.