Arvostan Nannaa
Ei näköjään tehnyt aborttia. Suomessa kuitenkin joka vuosi tehdään abortti monelle joilla ennestään pieni lapsi
Kommentit (5)
Niin no, Nanna ja Jere erosi. Jere varmaan löysi siihen heti jotain nätimpää rinnalle (eikä Nanna itsekkin näin jossain haastattelussa sanonut?) . Nanna halusi Jeren takaisin (miksi, en edes halua tietää). Hän hankkiutuu raskaaksi "vahingossa". He palaavat yhteen koska kyllähän Jaxilla ja uudella tulokkaalla on oltava ehjä perhe. Jere julkaisee roskajulkaisunsa, ostetaan kiva talo ja pidetään lavasteet kunnossa ainakin ensi kesään asti. Hehkutaan onnea ja saadaan myytyä siinä sivussa pari treenipakettia.
Sori, mä en osaa arvostaa ketään joka voi jakaa elämänsä Jere Karalahden kanssa. Ja lisääntyä sen kanssa. Oon joutunut viettämään ko. jätkän kanssa aikaa työn merkeissä pari kertaa ja jestas siinä on kirjaimellisesti tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, Nanna ja Jere erosi. Jere varmaan löysi siihen heti jotain nätimpää rinnalle (eikä Nanna itsekkin näin jossain haastattelussa sanonut?) . Nanna halusi Jeren takaisin (miksi, en edes halua tietää). Hän hankkiutuu raskaaksi "vahingossa". He palaavat yhteen koska kyllähän Jaxilla ja uudella tulokkaalla on oltava ehjä perhe. Jere julkaisee roskajulkaisunsa, ostetaan kiva talo ja pidetään lavasteet kunnossa ainakin ensi kesään asti. Hehkutaan onnea ja saadaan myytyä siinä sivussa pari treenipakettia.
Suoraan sanottuna nämä oli minunkin ensimmäiset ajatukset.
Toivottavasti kukaan nainen ei nyt enää haksahda tähän Jereen, sehän on ihan häiriintynyt ihminen ja päihteidenkäyttäjä. Mikä ihme saa naiset ylipäänsä tekemään lapsia tällaisen sekopään kanssa, rahako?
🇺🇦🇮🇱
Mä en usko hetkeäkään, että tuo parisuhde kestää. En hetkeäkään. Siinä on nopeasti kaksi pientä lasta äidillä, isä kuin tuuliviiri ja jatkuvasti otsikoissa milloin mistäkin. Ehtii varmaan elämänsä aikana siittää vielä pari muutakin siinä sivussa. Nanna on vielä nuori ja nätti mutta mennään hetki eteenpäin niin Jere alkaa etsimään tuoreempaa rinnalle. Siinä on sitten tosi hyvä, että tehtiin lapsia. En jaksa uskoa, että lapselle tekee hyvää kun vanhemmat ovat tuollaisia julkisuudenkipeitä ja ailahtelevaisia.
Miksi lapsen pitäminen on arvostettavampaa kuin abortti?