Jere&Nanna: Vauva tulossa
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kertoi raskaudesta jo 2-3 kk sitten.
Kertoi kuuluvansa lähipiiriin ja tietävänsä varmuudella että raskaus on alussa ja vahinko...
Siis mä en tajua että vuotaako noiden "julkkisten" hyvät ystävät noita juttuja.Tosi usein täällä tiedetään paljon ennen iltapäivälehtiä.Nannan sijassa miettisin kahteen kertaan luottaakko nykyisiin ystäviin.
Noilla "vuotavilla" ystävillä olis hyvä sauma saada duunipaikka iltapäivälehdissä.
taas palsta tiesi ennen seiskaa:)
Siksi en tilaa seiskaa vaan käyn avllä
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, mikä vähänkin kiinnostaa, on että mikähän tulokkaan nimi mahtaa tällä kertaa olla. Jos haluaa lapselleen erikoisen nimen niin vois kumminkin vähän miettiä.
Juxu. Tai Tuxu.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan onnea koko perheelle :)
Tunnen Jeremy vuosien takaa ja toivon todella, että hän oikeasti viihtyy Keravalla. Enpä nimittäin olis uskonut stadin kollin hengailemalla jossain Keravalla kahden pikkulapsen isänä :D
Ei se siellä kauan jaksakaan hengata. Kohta k*lleilee jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Aborttiko se olisi pitänyt tehdä??
kyllä minä tekisin jos karalahden kaltasen älyvajeisen kanssa olisi hässinyt.
toisaalta, lapseni onneksi peri minultä aivot, isänsä oli myös idiootti.
Mutta karalahti, hyi helvetti. sellasen kanssa pitäs olla sitten tekemisissä ainakin pikkulapsiaika, EI IKINÄ.
Jere vois pistää suosiolla jo piuhat poikki.
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän he kasvata lapsistaan sen verran vahvoja ja realistisia ettei joidenkin tuntemattomien palstamammojen juorut ehdi kiinnostamaan kunon muutakin tekemistä.
Jos Jerelle antaa lapsen kasvatettavaksi niin siitä tulee kaikkea muuta kuin vahvoja ja realistisia lapsia. Jeren ylpeyden edelle ei edes lapset mene.
Uretaania päässä enemmän kuin tilaa.
Jotenkin luulen että nämäkin lapset näkevät sen elämän ilman isää jota lasten asiat edes kiinnostaa.
Lapsi ei ole parisuhteen pelastus.
Onnea vanhemmille ja sääliä lapsille. Syyttömiä tähän ovat.
Vierailija kirjoitti:
seuraavan nimeksi Rax
Tai ehkäpä Nax.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerelle lisää elätettäviä. Hienosti on hoitanut edellisetkin.
Nanna tienaa niin hyvin, että onneksi pystyy elättämään lapsensa yksinkin.
Entäs tuon kaikkein isoimman vauvan elätys? 👶 👨 ❔
Nanna tienasi viime vuonna yli 100000€ ja Jere enemmän. Sitä ei tarina kerro, miten Jere välttää elatusmaksujen maksamisen. Mutta Nann kyllä pärjää ilman Jereäkin.
Hitto mitkä tulot, kai se on lähdettävä tukkaa vaalentamaan ja silariostoksille!
Olemme sairas yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kertoi raskaudesta jo 2-3 kk sitten.
Kertoi kuuluvansa lähipiiriin ja tietävänsä varmuudella että raskaus on alussa ja vahinko...
Siis mä en tajua että vuotaako noiden "julkkisten" hyvät ystävät noita juttuja.Tosi usein täällä tiedetään paljon ennen iltapäivälehtiä.Nannan sijassa miettisin kahteen kertaan luottaakko nykyisiin ystäviin.
Noilla "vuotavilla" ystävillä olis hyvä sauma saada duunipaikka iltapäivälehdissä.
taas palsta tiesi ennen seiskaa:)
Mistäs luulet seiskan saavan kaikki jutut lehteen?
Täältä tietenkin!
Ihan yhtä jänniä juttuja lehti täynnä kuin täälläkin.
Odota vain Nanna. Kohta sinullakin on talo, auto, velat ja lapset ominasi kun Jere halusikin lähteä taas raveihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän he kasvata lapsistaan sen verran vahvoja ja realistisia ettei joidenkin tuntemattomien palstamammojen juorut ehdi kiinnostamaan kunon muutakin tekemistä.
Jos Jerelle antaa lapsen kasvatettavaksi niin siitä tulee kaikkea muuta kuin vahvoja ja realistisia lapsia. Jeren ylpeyden edelle ei edes lapset mene.
Jotenkin luulen että nämäkin lapset näkevät sen elämän ilman isää jota lasten asiat edes kiinnostaa.
Onnea vanhemmille ja sääliä lapsille. Syyttömiä tähän ovat.
Ehkä on parempikin jos toi Jere ei pääsisi lapsiaan kasvattamaan. Ihme macho pelle.. jankuttaa siitä pojastaa kuin rikkonainen gramofoni, hän tekee siitä "soturin".. buahaha, tytärtään ei mainitse koskaan haastatteluissa mitä olen nähnyt esim siinä enbusken ja veitolan ohjelmassa. Miltähän tyttärestä tuntuu kun isä välittää vain pojasta.. ja äitinä vielä joku bimbo..
Eli vanhemmat on molemmat bimboja, isä on miespuolinen bimbo eli mimbo.
Samanlaisia tyhjä- tai kusipäitä kasvaa niistä lapsistakin, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vanhemmille ja sääliä lapsille. Syyttömiä tähän ovat.Ehkä on parempikin jos toi Jere ei pääsisi lapsiaan kasvattamaan. Ihme macho pelle.. jankuttaa siitä pojastaa kuin rikkonainen gramofoni, hän tekee siitä "soturin".. buahaha, tytärtään ei mainitse koskaan haastatteluissa mitä olen nähnyt esim siinä enbusken ja veitolan ohjelmassa. Miltähän tyttärestä tuntuu kun isä välittää vain pojasta.. ja äitinä vielä joku bimbo..
Eli vanhemmat on molemmat bimboja, isä on miespuolinen bimbo eli mimbo.Samanlaisia tyhjä- tai kusipäitä kasvaa niistä lapsistakin, se on selvä.
Aamen.
Rukouksemme on kuultu.
Jerestä juttu lehdessä KOULUKIUSAAJA, että sekin vielä. Luulin edes kunnon reiluksi äijäksi, joka ei sorru heikompien kiusaamisen. Meni viimeisetkin pinnat sille ukolle. :(
No, kehäraakit ei muutenkaan kiinnosta.
Blonditypy kirjoitti:
Jerestä juttu lehdessä KOULUKIUSAAJA, että sekin vielä. Luulin edes kunnon reiluksi äijäksi, joka ei sorru heikompien kiusaamisen. Meni viimeisetkin pinnat siltä ukolle. :(
No, kehäraakit ei muutenkaan kiinnosta.
No höh. Voihan olla että se potentiaalinen lapsi on esim. sairas jollain tavalla eikä vielä tiedossa, pitävätkö häntä/ selviääkö. Voin kuvitella että niin raskaassa tilanteessa mieluummin vain kiistäisi asian kuin lähtisi selittelemään.
Toinen vaihtoehto ihan vain kiusaa tekevä läheinen + perus turvotus. Ei noillakaan aina helppoa taida olla läheisiin luottamisen suhteen.
Notten tiedä onko Nanna taas raskaana, mutta mun mummuni Keravalla neuvoi mua aikanaan ettei pidä hakata päätään moisiin miehiin, ja melkein toivon, että Nanna olisi ollut kuulemassa ne neuvot....
Mitäköhän tapahtuu jos tuleekin kolmas tyttö?
Ihana vauvavuosi tähän mennessä!
Sauli ja Jenni
Jere ja Nanna
mitähän muita vielä tuleekaan! ihq
Vierailija kirjoitti:
Aborttiko se olisi pitänyt tehdä??
Tai oisko vaikka voinut pitää sakset kiinni, kun äijä kerran on todistetusti petturi ja kusipää, myös Nannaa kohtaan? Todellako se luulee, että Jere tuosta muuttuu, kun tämä kuvio on alkanut käymään sille jo tavaksi?
Mä taas näin lehtihyllyn, jossa Rva Karalahti #1 huokui helpotusta ja valitti silmiensä avautuneen vasta 15 (!) vuoden ruljanssin jälkeen.
Alahyllyllä superhymyili Rva #2 äitinsä kanssa: "Vasta nyt ymmärrän äitiäni!"
Voi-----------. Onko ne kaikki järjiltään? Herää kysymys millainen bimbo Jerkun anoppi on, appiukon äo:sta puhumattakaan.