Tuo on vähän paha juttu mennä etsimään ukkia jos vanhempi ei ole halunnut etsiä.
Kadonnen jäljillä haetaan ukkia. Jos ukki on hyljännyt poikansa ja vaimonsa, niin pitäisi kunnioittaa vanhemman(eli hyljätyn pojan) katkeruuden tunteita ja antaa olla etsimättä käsiin. Nää on niin syviä asioita että on paha mennä siihen väliin ja hakea poikansa hyljännyttä ihmistä. Kyllä se on sen ukin tehtävä etsiä perheensä käsiinsä ja pyytää anteeksi tai ainakin selvittää.
Kommentit (3)
No vitut pitäisi. Pojalla on oikeus pitää isäänsä etäisyyttä, mutta ei ole oikeutta päättää lastensa puolesta, miten he suhtautuvat isoisäänsä. Suomessa ei ap ole verikostoa, ja fiksu ihminen osaa olla vaatimatta tuollaista puolen valitsemista läheisiltään!
Siinä kun ei poika oikeasti voi tietää edes, mitä on tapahtunut. Lapset harvoin tietävät totuutta vanhempiensa väleistä. Tai kuka tietää, vaikka isoisällä olisi ollut paha masennus ja itsetuhoisuus ja halunnut ottaa hatkat perhettä suojellakseen.
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää syyn ja nähdä, millaisen miehen lapsenlapsi olen. Mutta tietenkin isällä olisi oikeus pysyä erossa siitä kohtaamisesta, se on hänen valintansa.
jäi todella epäselväksi kun katsoin tuon Kadonneen jäljillä jalkson että mitä siinä nyt oikeesti oli tapahtunut? Oliko ukki alkkis vai jotain muuta , ei oikein avautunut mulle. Ohjelma ei paljon kertonut. Oli taas turha juttu. Suomea puhui kuin suomalainen joten poikansa olisi voinut hakea suomesta kylään jos olisi halunnut, ei ainakaa nmikään ummikko ollut
En tajunnut. Siis kenen mielipidettä pitäisi kunnioittaa ja miksi