Kävelykö ei muka kiinteytyä pakaroita?
Joku täällä väitti, ettei kävelystä ole mitään hyötyä jos haluaa kiinteyttää kroppaa. Olen nyt tehnyt joka ilta kahden kuukauden ajan reippään kävelylenkin ja tuloksen huomaa selvästi peilistä. Tarakka on paljon terhakkaampi ja reidet kiinteämmän. Rasva vatsassa ja selässäkin on vähentynyt. Joten ei se kyykkääminen ole ainoa tapa.
Kommentit (9)
Totta! Mutta musta on helpompi kyykätä 15min 2x viikossa ja saada sama tulos.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä kävely raittiissa ulkoilmassa ja vaihtelevassa maastossa (esim. ylämäkiä) on terveellisempää koko kropalla kun hikisessä punttisalissa ähkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä kävely raittiissa ulkoilmassa ja vaihtelevassa maastossa (esim. ylämäkiä) on terveellisempää koko kropalla kun hikisessä punttisalissa ähkiminen.
Puhumattakaan miten kutaa se tekee mielelle.
Itse en kyllä huomaa kävelyllä mitään merkitystä kroppaan mutta hienoa jos se sulla on auttanut.
Joidenkin kroppa näköjään muokkautuu pelkällä pyhällä hengellä. Eikä sillä, etteikö kävely terveellistä olisi.
Jos et ole tottunut tekemään tuollaisia lenkkejä niin sitten on mahdollista että huomaat kropasasi eron. Ja jos painat paljon niin minkälainen liikunta tahansa auttaa.
Pidemmän päälle kävely ei kyllä muokkaa vartaloa. Ei syke nouse tarpeeksi eikä lihakset kuormitu paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä huomaa kävelyllä mitään merkitystä kroppaan mutta hienoa jos se sulla on auttanut.
Et varmaan kävele tarpeeksi tehokkaasti ja tarpeeksi vaihtelevassa maastossa. Itse pidän kävellessä keskivartalon tiukkana ja jännitän pakaroita. Selkä pitää olla koko ajan suorana ja vauhti sellainen, että hengästyy. Ylämäkiä nahdollisimman paljon. Portaiden nousut ovat myös hyviä.
Huomaahan sen, mut tee mieluummin crosstraineria(se laite salilla), ei oo raskasta ja tehokkaampaa.
No kivat sulle.