Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa Vauva-lehden toimituksen blogiin

Laura, nettituottaja
30.04.2008 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen eilinen kiteytyy tähän viestiin:

"Löytyikö Luukas? Faijan mielestä meidän kannattaa ostaa se auto. Tänään ei ole jumppaa. Tuun viiden jälkeen. Ruokaa?"

Paljon elämää 160 merkissä.

Hauskaa vappua!

Vierailija
2/3 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tekstiviestit puhuttavat, oli sitten kyse sisällöstä tai määrästä. 12-vuotias poikamme jäi kiinni, kun posti toi kotiin yli 70 euron puhelinlaskun. Pikkuromeo oli ottanut kontaktia tyttöihin, ehtaan Ike-tyyliin, 475:llä viestillä vajaan kuukauden sisällä. Nyt mietitään, selviääkö katumusta osoittava varhaismurkku saldorajoituksella vai otetaanko viestiväline väliaikaiseen huostaan.

Äitien lähettämät viestit voivat olla sekavia, mutta hauskoja, ja joskus myös aika hellyttäviä, ovat myös kännykkäiässä olevien lasten viestit. Yhden säilytettävän sain samaiselta kännykkähurmurilta partioleiriltä illan pimetessä: "Kaikki ok, pusi. Mulle voi tekstata tänne läpi yön." Mieltä lämmitti myös murrosikäisen tyttären lähettämä viesti: "Oon tosi pahoillani, ei riidellä. Sovitaan siivouksesta hyvässä hengessä. Meen koulun bileisiin, jääkaapissa on mutakakkua, nähdään huomenna." Välillä on niin mukava olla äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein auennut mulle, mutta ehkä olikin teitin keskinäinen juttu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme