Mitä ruoaksi teillä tänään?
Kertokaa jos sais ideoita.
Kommentit (45)
Hernerokkaa. Vähän myöhässä tämän päivän ideointiin, kun kannattaa liottaa ne herneet yön yli ensin.
Jälkkäriksi teen marjarahkaa, oli CM:ssä alennettu kuohukermat ja Prismassa rahkaa 19snt/purkki ja siitä -30%!!! Kerrankin voittajaolo :-D
Me tehtiin linssikeittoa . Perunaa, porkkanaa, sipulia v. sipulia ja mausteet mukaan. Oli hyvää.
mama nuudeleita ja 6 mikronakkia (mikrossa lämmitettyä lihaista nakkia).
Meillä eli minulla: frikadelleja (siipikarja-), pakastevihanneksia, ruisleipää.
Et varmaan tästä saa ideoita 😀
Muutama vastaus on taas niin "asiallinen" ja sitten ihmetellään kun asiallinen ketju poistuu.
Uunissa on juuri gruusialainen kaalilaatikko. Täysin uusi ruokalaji minulle. Se on siis jauheliha-kaalilaatikko, jossa on lisäksi creme fraicheä, suolakurkkua, tomaattisosetta, valkosipulia sekä mausteita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Uunissa on juuri gruusialainen kaalilaatikko. Täysin uusi ruokalaji minulle. Se on siis jauheliha-kaalilaatikko, jossa on lisäksi creme fraicheä, suolakurkkua, tomaattisosetta, valkosipulia sekä mausteita.
Ois varmaan ollut aito hapankaalen kanssa.
Faith kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Taidan tehdä tätä ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Friteerattua perseenreikää
Tää on hyvää puolukkahillon kanssa.
Mies söi päivällä broilerikeittoannoksen ja mä lihakastiketta ja perunoita. Kastike ja keitto kaivettu pakastimesta, pakastimen tyhjennys menossa.
Savulohisalaattia ja saaristolaisleipää.