Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joille ei tule flunssaa?

Vierailija
14.02.2018 |

Työ ihmisten parissa, koululaisia kotona, mies ja lapset flunssassa ainakin kerran talvessa. Mulla ei ole koskaan mitään, en edes muista milloin viimeksi kuumetta tai nuhaa,en ole koskaan ottanut influenssarokotusta. Olen jonkinlainen immuuni-mutantti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itse olen kaupassa töissä. En koskaan kipeänä, vaikka kotona ja työkavereiden keskuudessa jylläisi mikä tauti. Joskus salaa toivon, että tulis joskus kuumetta, niin voi olla pois töistä... Ei rokotuksia

Vierailija
2/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olen ainoana pystyssä, kun vierestä kaatuu sairastuneita petiin. Nuhaa on joskus, flunssaa ei. Ruumiinlämpö erittäin alhainen, liekö sillä osuutta asiaan. Ei rokotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kateellinen sulle, mun serkkulikka on tuollainen ihminen. Ei IKINÄ sairaana, vaikka on lähihoitaja, vanhusten kanssa, kehitysvammaisten kanssa, päiväkodissa ollut harkassa, silti, ei ikinä kipeenä. Vaikka joku sairastaisi lähellä, hän on ihan immuuni.

Mietin, että eikö hän esim. lapsena ole myöskään sairastanut->ei oo syönyt antibiootteja->hyvä bakteerikanta yms. 

:D

Vierailija
4/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiede ei kiinnostu meistä vastustuskykyisistä? Meissä saattaa olla jotain ihmeainetta joka pitää virukset loitolla.

Vierailija
5/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itse olen kaupassa töissä. En koskaan kipeänä, vaikka kotona ja työkavereiden keskuudessa jylläisi mikä tauti. Joskus salaa toivon, että tulis joskus kuumetta, niin voi olla pois töistä... Ei rokotuksia

Kerrotko, mistä saisi flunssarokotuksen? Terv,huoltoalantyöläisenä ei ole sattunut vielä kohdalle.

Itse en sairastele flunssia ja kerran ollut influenssa, johon olen nykyään saanut rokotuksen.

6/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi sairastelematon ja EI INFLUENSSA ROKOTUKSIA milloinkaan 😀

Mitä muuta erikoista..no syön lattialle pudonnutta tai pöydällä seisonutta ruokaa..teen aika paljon likaisia hommia paljain käsin ja kotona on eläimiä. En ole hirveän stressiherkkä..ja nukun päiväunia lähes säännöllisesti.

Jonkunverran on tullut katseltua kaikenlaisia dokumentteja ja nuo suoliston bakteerit ovat nousseet aika mielenkiintoiseen osaan..että ihan piimää ja jogurttia syömällä pysyy terveempänä.