on moraalitonta tuoda lapsia kärsimään tähän maailmaan
ajattelette vain itseänne että olisi jotain seuraa vanhuuspäivinä. hävetkää. muista että jos lapsellasi on jokin synnynnäinen sairaus niin se on sinun vikasi. se ei olisi kärsinyt yhtään jos se ei olisi koskaan syntynyt. kärsii se joka tapauksessa koska olemme tuomittuja kuolemaan. lopettakaa tämä tarpeeton kierre.
Kommentit (28)
enemmän tuskaa aiheuttaa kielioppivirheesi.
Vierailija kirjoitti:
ajattelette vain itseänne että olisi jotain seuraa vanhuuspäivinä. hävetkää. muista että jos lapsellasi on jokin synnynnäinen sairaus niin se on sinun vikasi. se ei olisi kärsinyt yhtään jos se ei olisi koskaan syntynyt. kärsii se joka tapauksessa koska olemme tuomittuja kuolemaan. lopettakaa tämä tarpeeton kierre.
Säkin voisit hissun kissun poistua viemästä tilaa.
Heikoilla geeneillä varustetuille varmasti näin. Ei jää kukaan kaipaamaan.
Lapsia tehdään koska niitä halutaan. Ihmiset ovat itsekkäitä.
Joillekin tämä maailma on paratiisi, toisille helvetti. Karma on mukana...
Minä vien lapseni kasvamaan afrikkaan. Sinne pumpataan niin paljon rahaa että uskon saavan paremman lapsuuden kuin suomessa
Mutta kun minä haluan! minä minä minä minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
enemmän tuskaa aiheuttaa kielioppivirheesi.
Vain ärsyttäville ihmisille. Siitä oli juuri tutkimuskin.
Höpsis. Mun lapset saavat kaikin mokomin kestää kaikki kärsimykset mitä maailma tarjoo. En ole heitä tätä maailmaa varten synnyttänyt, vaan tulevaa. Tarkoitus on siis että he pääsisivät taivaaseen. Tein Jumalalle lampaita. Vaivaahan minä lähinnä niistä lapsista saan. No toki halitkin on kivoja.
Ja sullako on valta päättää kuka syntyy?
Ei ole.
Et ole Jumala. Kaukana siitä.
Ihmisen tehtävä on tänne syntyä ja synnyttää.
Sitä varten on ihmisillä seksuaalisuus ja naisella synnytyselimet.
Eli ihmiset kuolkoot sukupuuttoon, jotta maapallo voidaan "pelastaa" eläimille. Kunnes tulee taas jääkausi. Harvinaisen typerää horinaa. Ja mitä tulee itsekkyyden hokemiseen lasten saamisen yhteydessä, huomaa, että sanojalla itsellään ei ole lapsia. Kukaan täysin itsekäs ihminen ei voi kasvattaa lasta, se on mahdoton tehtävä, koska vanhemmuus joka mikä vaatii epäitsekkyyttä. Sitävastoin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin usein itsekkyyttä verhottuna mitä suurimpaan hurskasteluun maailman pelastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihmiset kuolkoot sukupuuttoon, jotta maapallo voidaan "pelastaa" eläimille. Kunnes tulee taas jääkausi. Harvinaisen typerää horinaa. Ja mitä tulee itsekkyyden hokemiseen lasten saamisen yhteydessä, huomaa, että sanojalla itsellään ei ole lapsia. Kukaan täysin itsekäs ihminen ei voi kasvattaa lasta, se on mahdoton tehtävä, koska vanhemmuus joka mikä vaatii epäitsekkyyttä. Sitävastoin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin usein itsekkyyttä verhottuna mitä suurimpaan hurskasteluun maailman pelastumisesta.
Naurahdin, säälistä. Taidat olla vielä kovin nuori ja idealistinen? Kaikenlaiset ihmiset saavat ja tekevät lapsia, jopa täysin itsekkäät, narsistit, mielipuolet psykopaatit... Pieni neuvo, laajenna/ koe maailmankuvaasi ihmisistä ja päde sen jälkeen. Jos pystyt:D
Ensin suomi ajetaan alas. Sitten on köyhyyttä ja köyhiä rangaistaan kun haluavat perustaa luonnollisesti perheen. Kohta perheen perustaminen on vain ''eliitin'' oikeus..
Ei se ihan näinkään saa mennä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommentistasi yhtään mitään. Vaikutat mielestäni tuon kommentin perusteella nuorelta, idealistiselta, sinisilmäiseltä ja siltä, että ymmärrys filosofiasta on pyöreä nolla.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Olisinpa tajunnut sen ennen kuin hankin lapsia. Ei heistä kuitenkaan onnellisia tule.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tämä maailma on paratiisi, toisille helvetti. Karma on mukana...
Ja mitä vielä! Mitään karmaa ei ole olemassakaan. Toiveajattelua. Poislukien se, että jos loukkaat jotakuta, saatat saada loukkauksen takaisinkin.
On suunnattoman itsekästä tehdä lapsia elintasoöykkäröimään ja tuhoamaan ympäristö. Lapsiperheitä tulisi paheksua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tehtävä on tänne syntyä ja synnyttää.
Sitä varten on ihmisillä seksuaalisuus ja naisella synnytyselimet.
Lammas. Kondomitkin on keksitty. Vai eikö niitä voi käyttää oman nautinnon vähenemisen vuoksi?
Varsinkin tähän maahan, jossa ei ole toivoa työstä ja toimeentulosta, ja lasten koulutusta ja päivähoitoa on ajetaan alas.