Apua! Kun niistää nenää, räkää tulee silmästä! Auttakaa mitä tehdä?
jotain on vialla! Mistä johtuu ja onko jotain tehtävissä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
:D
Jos itket, tuleeko kyyneleitä nenästä?
tää ei ole vitsi.
Ensin huomasin että kun niistää tulee kynelkanavasta vettä ja kai ilmaa. Nyt huomasin kun niistin peilin edessä, että RÄKÄÄ!!
En tiedä miten tuo on mahdollista mutta jos on niin kehotan menemään lääkäriin tai ainakin soittamaan terveysneuvontaan näin ensi alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää ei ole vitsi.
Ensin huomasin että kun niistää tulee kynelkanavasta vettä ja kai ilmaa. Nyt huomasin kun niistin peilin edessä, että RÄKÄÄ!!
Kokeile laittaa silmät kiinni. Ja laita varmuuden vuoksi korvatulpat korviin, ettei tule seuraavaksi korvista.
...Tosin en halua tietää mistä sitä sitten tulee.
Kyynelkanavan tukos. Käy lääkärissä, antibioottisilmätipat hoitaa vaivan pois. En olisi itsekään uskonut ennen kuin se osui omalle kohdalle. Epämiellyttävää.
Nenästä on normaalistikin yhteys kyynelkanavan kautta silmään.
https://www.google.fi/search?hl=fi&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=949&…:
Minulle kävi noin poskiontelontulehduksessa. Ei ollut vaarallista. Meni ohi ab-kuurilla.
Vierailija kirjoitti:
En oo ap, mutta mulla tulee kyyneleitä nenäatä jos itken, ja ilmaa silmistä jos pidän nenästä kiinni ja yritän puhaltaa nenän kautta.
Kyllä teiltä muiltakin sama yhteys löytyy
Et tarvitse antibioottia tuon takia, ellei muuta syytä siihen ole. Johtuu tosiaan turvotuksen takia tukkeutuneesta kyynelkanavasta. Häviää kyllä kunhan nuha helpottaa. Jos sulla sattuu olla Duactia tai Aerinazea kotona, ota niitä muutaman pv ajan. Helpottaa kyllä.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin poskiontelontulehduksessa. Ei ollut vaarallista. Meni ohi ab-kuurilla.
Mulla oli sama flunssassa, meni ohi itsestään. Kannattaa huuhtoa silmiä ja nenää niin olo helpottaa.
Niistä silmää, ja ongelma on ratkaistu.