Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan tehnyt töitä ulkomailla GoXploren kautta?

Vierailija
14.02.2018 |

Suunnittelen lähteväni opetusharjoitteluun ulkomaille. Oletteko kukaan reissannut ja tehnyt vapaaehtoistyötä pohjoismaisen GoXplore-järjestäjän kautta? Olen ollut yhteydessä järjestäjiin ja organisaatio vaikuttaa luotettavalta. Siitä löytyy kuitenkin suht vähän kokemuksia netistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitetaanpa vielä kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup taitaa olla ihan hyvä järjestö jos kerran kukaan ei oo huonoja kokemuksia tullu jakamaan koska yleensä huonoja löytyy mut hyvistä ei kerrota!

Vierailija
4/8 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin myös mielelläni kokemuksia!

Vierailija
5/8 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin syksyllä vapaaehtoistyössä tämän järjestön kautta. Minun kohdalla ainakin kaikki sujui todella hienosti ja järjestelyt toimi erinomaisesti. Helppo oli lähteä reissuun, kun asiat hoituivat hyvin. Olin siis 4 vk Costa Ricassa ja aivan ehdottomasti voin suositella. Mahtava kokemus ja hyvin toimiva järjestö.

Vierailija
6/8 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavatko he lennot + asumiset?

Ettekai te itse nuita maksa jos menette töitä tekemään.

Vierailija
7/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun kohdalla oli ainakin niin, että mä maksoin tietyn summan joka kattoi lentoliput sekä asumisen. Lisäksi vielä vähän paikasta riippuen 2-4 ateriaa sisältyi. Mun mielestä se oli aika edullinen. Hintaan tietysti vaikuttaa kohde mihin meet sekä se, kuinka pitkään siellä olet.

Vierailija
8/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vapaahetoistyöstä, eli silloin ei tietenkään makseta palkkaa, vaan kustannuteaan itse asuminen, matkustus ym.