Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä kiinnostaa harrastus ja kaverit enemmän

mitä teen
14.02.2018 |

Tapasimme samalla työpaikalla ja hän oli varattu kun tapasin. Tulimme heti juttuun ja kun yhden kerran olimme iltaa viettämässä käskin häntä jättämään tytön ja hän teki sen. Nyt seurustelemme, enää ei tarvii haaveilla töissä että kunpa mies ois vapaa. Hän on komea ja tosi hyvä sängyssä. Kuitenkin nyt häntä kiinnostaa olla salilla ja ei pyydä minua mukaan kaveri-iltoihin... Sanoo haluavansa viettää aikaa kavereidensa kanssa välillä. Yhdessäoloa kohta kaksi vuotta ja ei asuta yhdessä, koska mies ei halua muuttaa vielä yhteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äijä on kyllästymässä suhunkin. Jos petti eksäänsä sun kanssas nii voi tehdä saman sulleki. Oliko äijällä ollenkaan sinkkuaikaa vai aloitteko seurustella saman tien?

Vierailija
2/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies haluaa panna TÄRKEIMMÄT jutut ykköseks, ja muut kakkoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia se vaa on. Anna olla.

Vierailija
4/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ”salilla” ja ”kavereiden kanssa”. Eli toisin sanoen hänellä on uusi nainen taas. Luulitko tosissasi, että sinä olit jotenkin tärkeämpi kuin se nainen, joka oli sinua ennen hänen kanssaan?

Vierailija
5/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa ole masentunut kute se edelline. Ja ei kauheen nättikää

Vierailija
6/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa ole masentunut kute se edelline. Ja ei kauheen nättikää

siis t: Ap

Vierailija
7/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaivaa verta nenästään, sitä yleensä tulee. Sä et vaan ole riittävän tärkeä. Hyväksy tappiosi ja poistu näyttämöltä sen sijaan että jäisit roikkumaan.

Vierailija
8/8 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskit tietoisesti varattua niin toivottavasti tuut jätetyks toisen takia. Saat tietää miltä edellisestä tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän