Ystävä alkaa haukotella ja selata puhelinta aina kun puhun hänelle jostain minulle tärkeästä (esim. nyt mieheni kuolemasta)
Minä olen kyllä saanut viimeiset 10 vuotta olla hänelle se sylkykuppi ja varaseurana aina kun joku poika/mies on jättänyt tai pettänyt. Korjannut hänet sammuneena ojasta ja peitellyt nukkumaan, kuunnellut, kuunnellut ja kuunnellut.
Nyt kun mieheni kuoli hiljattain 14 vuotta kestäneen suhteen jälkeen, ystävää ei kiinnosta tippaakaan. Heittää vaan "Otat vaan jonkun uuden, mitä sitten" tai "Ei siitä olis koskaan mitään voinut tullakaan" kuulemma siitä syystä että rakastuimme toisiimme niin nuorina.
Jos yritän kertoa hänelle miltä minusta tuntuu niin alkaa selata puhelinta, pyöritellä silmiään ja haukotella "Taas sä hei jauhat samaa" No yllättäen tuollaisen ajan jälkeen on ihan kamalaa menettää rakas ja tietää ettei tule enää koskaan näkemään häntä.
Kun hän näki pöydälläni esitteitä leskien tukiryhmistä niin alkoi selittää kuinka se on vaan aivottomien ihmisten rahastusta. En ymmärrä hänen asennettaan. Jos joku saa tästä jotain tolkkua niin vinkkejä ja mielipiteitä otetaan vastaan, että miksi hän käyttäytyy noin.
Kommentit (9)
No ei tuo ole oikea ystävä, heitä pois elämästäsi. Tulet tarvitsemaan kaikki voimat mitä sinulla ja enemmänkin, älä tuhlaa niitä joutaviin ihmisiin. t: kolme vuotta leskenä ollut. P.S. Leskien tukiryhmät eivät ole maksullisia.
Olet idiootti.
Siis jos tarina on tosi ja oikeasti pidät tuollaista ystävänä.
Tuommoinen ihmissuhde ottaa valtavasti muttei anna mitään. Ei mitään järkeä jatkaa.
Ap:n ystävä on selvästi narsisti! Minulla oli just tuollainen mies kaveri vuosia, nykyään entinen! En jaksanut tuollaista ihmistä joka ei omaa tippaakaan empaattisuutta toisia ihmisiä kohtaan, heille tärkeintä on aina oma napa ja perse. Tuollaisia ns."ystäviä" ei kaipaa kukaan!!
Idiooteille nuo tuli ryhmät on.
Lakkaa murehtimasta ja hanki elämä
Ehkä olisi kannaltasi parempi jättää"ystävä" ja jatkaa elämää ilman häntä? Ja jätä myös tämän ketjun"hanki elämä"-trollit huomiotta.
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Idiooteille nuo tuli ryhmät on.
Lakkaa murehtimasta ja hanki elämä
Ei tässä nyt mitään tulityökorttia olla hommaamassa.
Tän on pakko olla trolli. Jos ei, niin: ihan kamalaa! Tuollainen ei tietenkään ja todellakaan ole ystävä, miksi vielä olet hänen kanssaan tekemisissä? Ja otan saa suruusi <3
Ei kai noin idiootilla ihmisellä kuin "ystäväsi" voi olla edes ystäviä?