Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö alkoholia sisältävissä lisäravinteissa ole alkoholin haittoja?

Vierailija
14.02.2018 |

Olen alkanut ottaa paljon kehuttua ruusujuuriuutetta lisäämään virkeyttä ja keskittymiskykyä. Aine on mielestäni tehnyt tehtävänsä, mutta yksi asia huolestuttaa: sen etanolipitoisuus on 60 til-%. Ainetta otetaan 1-3 ml päivässä veden kera. Onko niin, ettei noin pienestä määrästä tule vielä mitään (erityisesti aivoihin kohdistuvia) alkoholin haittavaikutuksia – ei, vaikka tuotetta nauttisi päivittäin? Muuten en alkoholia säännöllisesti käytä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla oudot terveysjuomat. Tuo on siis tiukkaa viinaa, jossa on jotain maustetta. Tuo päivittäinen määrä on kyllä kovin vähäinen, joten et sinä siitä känniin tule. Tuskin vaikuttaa haitallisesti keskushermostoosi.

2/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt samaa. Sitten tuohon päälle vieä käsikauppa yskänlääkkeet jne. Niin johan sitä jo vahingossa nauttii alkoholia aika tuhdin annoksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on liuotin. Se vaikuttava aine siis (oletettavasti) liukenee valmistusprosessissa siihen paremmin kuin veteen. Lisäksi alkoholi toimii säilöntäaineena.

Samalla tietysti alkoholiin liuennut vaikuttava aine liukenee elimistön rasvoihin paremmin.

Vierailija
4/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kyllä ihmetyttää, että ohjeessa lukee: "25 tippaa (1 ml) 1-3 kertaa päivässä". No 25 tippaa tuota ei ole kyllä 1 ml vaan ainakin 5: teelusikalla kun olen mitannut niin täyteen tulee. Joten jos ottaisin tuota kolmesti päivässä (niin kuin olen joskus ottanutkin) niin siitä tulisi 15 ml. Annostusta ei saisi ylittää. Että mitenköhän on, miksi minä saan pullosta paljon isompia tippoja kuin mitä valmistaja on ajatellut? Dynaforten tuotteesta kyse.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan