Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1301/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päivän veikkaus kirjoitti:

Veikkaan voittajaksi Tarua. Häntä ei paljoa kuvata, eikä haaastatella.  Koska tämän ohjelman editointi ja leikkaus on todella heikkolaatuista, Tarua varmasti tullaan tituleeraamaan "yllättäjäksi" ja näin saadaan ohjelmalle nostetta, eli ansiotonta arvonnousua. Nyt katsojia manipuloidan ihan kybällä.

Vieläkin olen sitä mieltä, että tämä formaatti kaipaisi ehdottomasti  erillisen juontajan. Näin katsojan kannalta olisi helpompaa seurata käänteitä ja luontevaa siirtyä tilanteesta toiseen.

Valitettavasti, ei ole Taru kisan voittaja.

Perustelut? Täällä nyt on veikattu varmaksi voittajaksi vuoron perään Riikkaa, Janettea, Mariaa ja Tarua ja jopa Emiliaa niin ei nyt ihan jaksa uskoa jokaiseen kommenttiin enää.

Vierailija
1302/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan voittajaksi Tarua. Häntä ei paljoa kuvata, eikä haaastatella.  Koska tämän ohjelman editointi ja leikkaus on todella heikkolaatuista, Tarua varmasti tullaan tituleeraamaan "yllättäjäksi" ja näin saadaan ohjelmalle nostetta, eli ansiotonta arvonnousua. Nyt katsojia manipuloidan ihan kybällä.

Vieläkin olen sitä mieltä, että tämä formaatti kaipaisi ehdottomasti  erillisen juontajan. Näin katsojan kannalta olisi helpompaa seurata käänteitä ja luontevaa siirtyä tilanteesta toiseen.

Perustelut? Täällä nyt on veikattu varmaksi voittajaksi vuoron perään Riikkaa, Janettea, Mariaa ja Tarua ja jopa Emiliaa niin ei nyt ihan jaksa uskoa jokaiseen kommenttiin enää.

Korjaan, on siis tiedetty kaikkien näiden olevan varma voittaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinteko-ohjelman juontaja Jenni Alexandrova on vaivaannuttava jankkaaja. Voi tsiisus! Vaikka haastateltavat vastaa sille, se kuitenkin jatkaa päällepäsmäröintia, koska ei mielestään saanut haluamaansa vastausta. Tosi ärsyttävä muija! Ei se osaa. Se pitäisi potkaista pihalle sieltä.

Vierailija
1304/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 20 vuoden lätkävaimotaustalla yhtään tamperelaisia jääkiekkoilijoita tunnen, niin Maria sopii parhaiten juttujensa puolesta tamperelaisen hokivaimon muottiin.

Vierailija
1305/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Janette on jotenkin epäilyttävän tyyni tai varma paikastaan tuolla. Vertaa vaikka Sofiaan, joka ei ollut käynyt treffeillä, Nooraan, jonka treffit vietiin, tai Kaisaan tai Mariaan tai muihin, jotka ovat jo käyneet kerran treffeillä, mutta jännittävät silti, ovatko enää "varmoilla" asemansa suhteen tuolla. Hän on jotenkin oudon rauhallinen eikä stressaa yhtään tulevasta, joten tulee vähän sellainen vaikutelma kuin hän tietäisi, että tulee pääsemään jatkoon tai sitten ei oikeasti välitä yhtään/bachelor ei kauheasti kiinnosta. Muista naisista, niin treffeillä käyneistä kuin käymättömistäkin kuitenkin huokuu sellainen epävarmuus ja huoli pudotuksesta eikä kukaan muu vaikuta olevan yhtä tyyni.

Vierailija
1306/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä että täällä keskustelee tytöt ohjelmasta kun osataan niin näsäviisaana heittää ”varmaa” tietoa :D

Vierailija
1307/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että kaikilla naisilla on kuitenkin omat puhelimet käytössä tuolla villalla? Jos on yhteisiä tuttuja esim. siellä Tampereella, niin voishan se olla, että on vaikka saanut Bachen numeron/whatsappin joltain tutulta. Kukaan ei kuitenkaan pysty valvomaan mitä niiden puhelimien välityksellä tapahtuu tai kenen kanssa naiset (tai Bachelor) viestittelevät. Voisi siis vaikka olla, että Janette on niin varma olostaan, jos whatsappailee Bachen kanssa salaa muilta. Se selittäisi myös sen, mitä joku sanoi, että 5. jaksossa Bache tuntui tietävän hänestä jo yhtä sun toista ennen kuin itse asia tuli puheeksi.

Mitä olette mieltä? Vai kehittelinkö nyt ihan huuhaa-juttuja? :D Onhan näin käynyt joskus jossain muissakin sarjoissa kuten Maajussille Morsiamessa oli jo käyty treffeillä ennen koko ohjelmaa yms.

Vierailija
1308/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmisenä kuulun niihin, jotka ei joka tilanteessa ole jatkuvasti äänessä.

Eikä se automaattisesti tarkoita, että on ujo.

Tässä taas mainitakseni; on rikkaus, että on monenlaisia ihmisiä, niin hiljaisia kuin äänekkäitä.

Tässä ohjelmassa vaan on tuotu ikävästi esille se, että hiljaiset olisivat jotenkin huonoarvoisempia kuin nämä äänekkäät..

Viimeisimmässä jaksossa koin pientä hilpeyttä kohdistuen Mariaan ja Sofiaan kun huomasivatkin, että ne hiljaiset hissukat saikin ensimmäisenä ruusut :D

Maria taisikin sen hölmönä sanoa ääneen ”ei mennyt niinkuin ajattelin”

Jepjep, pilkka osui omaan nilkkaan ;)

Vierailija
1309/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Maria joku entinen Miss Tampere kymmenen vuoden takaa? Siis v. 2007 tai 2008.

Vierailija
1310/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että kaikilla naisilla on kuitenkin omat puhelimet käytössä tuolla villalla? Jos on yhteisiä tuttuja esim. siellä Tampereella, niin voishan se olla, että on vaikka saanut Bachen numeron/whatsappin joltain tutulta. Kukaan ei kuitenkaan pysty valvomaan mitä niiden puhelimien välityksellä tapahtuu tai kenen kanssa naiset (tai Bachelor) viestittelevät. Voisi siis vaikka olla, että Janette on niin varma olostaan, jos whatsappailee Bachen kanssa salaa muilta. Se selittäisi myös sen, mitä joku sanoi, että 5. jaksossa Bache tuntui tietävän hänestä jo yhtä sun toista ennen kuin itse asia tuli puheeksi.

Mitä olette mieltä? Vai kehittelinkö nyt ihan huuhaa-juttuja? :D Onhan näin käynyt joskus jossain muissakin sarjoissa kuten Maajussille Morsiamessa oli jo käyty treffeillä ennen koko ohjelmaa yms.[/

Mä olen pohtinut ihan samaa. Janette oli jotenkin jännän oloinen, kun Tyttöjen kyselytuokiossa Joni heitti herjalla, että hänelle voi lähettää sähköpostiin lisää kysymyksiä.

Vierailija
1311/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
1312/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä? Vai kehittelinkö nyt ihan huuhaa-juttuja? :D Onhan näin käynyt joskus jossain muissakin sarjoissa kuten Maajussille Morsiamessa oli jo käyty treffeillä ennen koko ohjelmaa yms.

Mä olen pohtinut ihan samaa. Janette oli jotenkin jännän oloinen, kun Tyttöjen kyselytuokiossa Joni heitti herjalla, että hänelle voi lähettää sähköpostiin lisää kysymyksiä.

Nyt kun sanoit niin ihan varmana joku Janeten kaveri on antanut sille Jonin numeron, niin tekisin varmaan itsekin, jos joku kaverini olisi tuolla osallistumassa ja itse tuntisin myös bachelorin! Tyyliin et joo laita sille viestiä ja kato mitä se vastaa, ja eiköhän se siitä sitten lähde juttu liikkeelle ja voi olla että valokuviakin vaihdetaan tms.. ja kohta rupatellaan harva se hetki.

Maajussille morsiamessahan oli tosiaan muutama vuosi sitten se yksi pari, jossa "emäntäkokelas" oli jo käynyt maajussin talossakin ja tiesi tarkkaan missä kaiken maailman kipposet ja kupposet sijaitsevat, mikä herätti ihmetyssä muissa naisissa. Ja lopultahan se tuli ilmi ja olivat suunnilleen jo menneet kihloihin ennen koko ohjelman alkamista. xD 

Vierailija
1313/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on musta ihan super kaunis!

Vierailija
1314/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi puhuu aika ärsyttävällä tavalla

Vierailija
1315/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppi puhuu aika ärsyttävällä tavalla

Sanoiko joku että hänen äidinkielensä olisi ruotsi? Voi johtua siitä.

Vierailija
1316/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mä tunnen ton maajussille morsian -ohjelman parin, jotka oli jo pari ennen ohjelman alkua. Silti olivat pakotettu ohjelmaan ja esittämään etteivät tuntisi. Sama tilanne voi olla Janeten kanssa

Vierailija
1317/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna K.n naamasta mulla tulee mieleen sandwich-iina :D

Vierailija
1318/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa on liian aikuinen ja kypsä bätselle todellakin. "Kultturelli neitokainen rakastaa hyviä viinejä ja sielukkaita keskusteluja. "

Vierailija
1319/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollu ihan hirveetä joutua noille imuttelutreffeille. Vaikeeta olis ollu kieltäytyä mutta pakko kai olis.

Häiritsee kyllä toi kaikkien kanssa imuttelu.

Vierailija
1320/4729 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan suomeen ikinä sitä bachelorettea? Tulispa!

Ketju on lukittu.