Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: burleskitaiteilija on liian outoa bätselle ja tippuu pian (taitaa nimikin olla muutettu harrastuksen tiimoilta, tuskin sattumalta Desiree...) samoin Rovaniemen OT kälättäjä, vaikka vaikuttaakin hauskalta seuraihmiseltä, niin miehet ei vaan tykkää kun menee tietyn rajan yli.
Höpö höpö.
Jonna J. on enemmän kuin kiinnostava tapaus näin miehenä, mitä nyt näiden pätkien perusteella voi sanoa. Muistuttaa vähän Noora Rätyä. Ehdottomasti oma suosikkini näistä naisista.
toi Joni on aika.. yök. Ei jotenkin nappaa yhtään. Pliisu, hajuton, mauton, näkymätön pienellä limaisella lisäefektillä.
Veikkaan, että Jonna J. tippuu 5. jaksossa.
Bachen valinta on Janette, veikkaisin. Joni ja Janette! Nimetkin sopivat yhteen. Lisäksi on aikuismainen, rauhallinen, tamperelainen jne.
Olipa eroa kuin yöllä ja päivällä kaksilla eri yksilödeiteillä. Maria kanssa se suutelukin näytti jotenkin ihmeellisen epäluontevalta ja keskustelu myös jäykkää ja Maria keimailu (epävarmuutta, jännitystä?) vähän kummallisen oloista. Riikka taas luonteva, vaikuttaa todella mukavalta ja herttaiselta ja on kaunis. Tosin hänellä hänelle tuttu ympäristö, ehkä se auttoi, mutta vaikuttaa muutenkin reippaan tasapainoiselta ja siltä, että on sinut itsensä kanssa varsinkin jos vertaa neuroottiseen Mariaan. Suutelukin vaikutti ruudun välityksellä intohimoisemmalta ja luontevammalta kuin se Marian kanssa suutelu.
SPOILER
Ruutu+ uusimmassa tilinteossa Petrasta tuli paljon kivempi kuva, kun ohjelman aikana! :) Ja voi ei kun näytettiin Desireen fiiliksiä pudotuksen jälkeen.. Vaikka eihän sitä tunteilleen mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanpoika77 kirjoitti:
Maria ja Janette kauniita, muut... sarjaa ynnä muuta. Milloin Suomessa naiset alkavat valkaisemaan hampaansa?! Oksettaa katsella noita kellertäviä hammasrivejä!
Mutta nyt olisi mukava hiukan revitellä. Rivistöstähän löytyy yksi allekirjoittaneen vanha "hoito" :D Aikamoinen tapaus... Ei ole mikään pihtari tämä blondi ;)
Nainen olet; mies ei mussuttaisi hampaiden valkaisusta. Ja jospa lopettaisit tuollaiset ihmisten yksityiselämän puolelle kuuluvat vihjailut alkuunsa.
En ole tuo kirjoittaja, mutta itsekin miehenä kammoan valkaistuja hampaita naisilla (ja miehillä). Myös kaikenlainen muu teennäisyys ja esittäminen on todella vastenmielistä katsottavaa. Ei tarvitse olla nainen ymmärtääkseen tällaisia asioita.
Olen nainen 63v.
Olen yrittänyt katsoa eka kertaa tätä ohjelmaa, ja on kyllä kamala formaatti.
Tuo mieshän näyttää pöhöttyneeltä metsärosvolta, ja järki loistaa poissaolollaan.
Nuo kauniit, koulutetut, nuoret naiset eivät normiarjessa edes katsois tuon suuntaankaan. En ymmärrä, miksi ovat tulleet ohjelmaan mukaan. Mä niin toivon, ettei kukaan ottais sitä ruusua, vaan alkaisivat hengata tyttöjen kesken. Tiedän, tämä on vaan tvtä. En taida katsoa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Bachen valinta on Janette, veikkaisin. Joni ja Janette! Nimetkin sopivat yhteen. Lisäksi on aikuismainen, rauhallinen, tamperelainen jne.
Hyvin mahdollista, Joni vaikuttaa ihastuneelta Janetteen, vaikka ei ole näytetty vielä heidän välillään oikein mitään konkreettista, edes kunnollisia keskusteluja. Joni tuntuu jäätyvän aika lailla kun on Janeten lähellä. Eikös hän eilisessä jaksossakin sanonut, että häviää päästäkin kaikki ajatukset. Voihan se olla, että ei vaikuta huomioivan tätä sen takia, että on tuollainen vahva tunne, eikä oikein tiedä miten toimia. Tosin tuo ohjelmakin on varmasti leikattu niin, että kaikkea ei näytetä ainakaan oikeassa tapahtumajärjestyksessä, millä saadaan tietysti yllätyksiä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten perusluonne; ihastutaan pelkkään ulkonäköön ja halutaan lähinnä seksiä, mahdollisimman monen eri naisen kanssa.
Vau, mikä yleistys taas:D
Kyllä aikuinen mies osaa katsoa kokonaisuutta eikä vain sitä meikkikerrosta. Liika meikki vain on liikaa useimmiten.
Miks tällä palstalla taas mollataan miehiä? Minulla on todella paljon miespuolisia ystäviä ja tunnen paljon miehiä läheisesti. Todellakin valtaosa on tosi mukavaa porukkaa, ei mitään seksin vinkujia ja ulkonäön kyttääjiä. Aivan tavallisia miehiä. Itse asiassa enemmän olen naisten kanssa törmännyt siihen, että naiset puhuvat miesten ulkonäöstä ja arviovat miehiä todella paljon! Eräässäkin työpaikassa kuolattiin paikalle tulevien ensihoitajien, vartijoiden, palomiesten jne. perään aina. Toisinaan todettiin "nyt ei oo hyvännäköinen" jne. Ja saatettiin viikko tolkulla kahvipöydässä puhua jostain hyvännäköisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tällä palstalla taas mollataan miehiä? Minulla on todella paljon miespuolisia ystäviä ja tunnen paljon miehiä läheisesti. Todellakin valtaosa on tosi mukavaa porukkaa, ei mitään seksin vinkujia ja ulkonäön kyttääjiä. Aivan tavallisia miehiä. Itse asiassa enemmän olen naisten kanssa törmännyt siihen, että naiset puhuvat miesten ulkonäöstä ja arviovat miehiä todella paljon! Eräässäkin työpaikassa kuolattiin paikalle tulevien ensihoitajien, vartijoiden, palomiesten jne. perään aina. Toisinaan todettiin "nyt ei oo hyvännäköinen" jne. Ja saatettiin viikko tolkulla kahvipöydässä puhua jostain hyvännäköisestä miehestä.
Ainiin, ja yleensä about kaikki näistä naisista oli vieläpä varattuja. :D
SPOILER
.
.
.
.
Tarua ja Janettea on näytetty kyllä _todella_ vähän. 4.jaksossa ei tainnut olla kummaltakaan edes yhtään haastattelu-klippiä. Yksilödeiteillä on vielä käymättä Janette, Taru, Jonna J, Sofia ja se, jonka deitit pöllittiin. Insertissä näytti pusuttelevan Sofian kanssa, joten veikkaan ensi jakson yksilötreffailijoiksi Sofiaa ja Tarua. Janeten Joni jättää vikaksi, sokerina pohjalle :)
Marian kanssa pussailu oli vaivaannuttavaa katsottavaa. Noloa oli, että joutui komentamaan Jonia: "jotain rajaa nyt". Jos mulle olis sanottu noin, loukkaantuisin. Ja se kun Maria kuuli/tajusi Jonin suutelevan myös Riikkaa(ts.kaikkia muitakin), oli viimeinen naula arkkuun. Joni ei ole tarpeeksi hyvä ja kiinnostava Marialle. Luulenpa, että Maria särkee Jonin sydämmen.
Top 3: Riikka, Janette ja Kaisa. Ei välttämättä tuossa järjestyksessä, mutta nuo on naisista parhaat!
Riikka: SUPERkaunis nainen, ihana kerrassaan! Ja kivalta tyypiltäkin vaikuttaa.
Janette: Näytetty vähän, mutta kaunis ja jalat maassa tyyppiseltä tuntuisi.
Kaisa: Ei niin viehättävä ulkoisesti, mutta ihanalta tyypiltä vaikuttaa.
Ja kaikkien kanssa bätsellä on vetovoimaa ja tunnetta.
Maria: perus lätkävaimo. Kauris ajovaloissa, mutta kuka ihme jaksaa tuota neuroottisuutta, epävarmaa nirppanokkailua tai syömisongelmia? Ei hitto miten epäkypsä kuva välittyy. Ei loppuelämän kumppaniksi tod!
Miten porukka kehtaa laittaa tänne jotain älyttömiä diagnooseja sen perusteella miten tota ohjelmaa on leikattu. Tääl usein tuodaan ilmi miten se ja se ei ohjelmassa vaikuta fiksulta. Mä haluisin nähä ku nää kirjottajat kirjottajat roudattais toiselle puolelle tellusta ja laitettais kamerat pyörimään. Olis varmaan todella kaunista ja fiksua katsottavaa ja tääl kehuttais kuorossa.
Hmm, onkohan tuo ruoan kanssa nirsoilu ja porukasta vetäytyminen joidenkin naisten mielestä viehättävää miesten mielestä? Itse en ainakaan jaksaisi kumppania, jolle ei maistu edes grillatut vihannekset.
En ymmärrä miksi mariaa haukutaan niin paljon. Joo, se uusimman jakson pätkä kun kieltäytyy syömästä grilliruokaa oli huonoa käytöstä ja lapsellista mut kyllä se on musta ihan tavallisen fiksun oloinen tyyppi ja kaunein noista kaikista. Ehkä janette myös kauneimpia. Mun mielestä marialla ja jonilla synkkas tosi hyvin ja j ei pystynyt pitään näppejään irti tästä.
Janettea ei oo näytetty juuri olle kaan ja mietin että jos se olis se valittu, niin luulis että alusta lähtien kärkipään tyttöjä näytettäis telkkarissa, et katsoja voi tutusta henkilöivin.
Toivon et valitsis marian mut veikkaan janettea tai riikkaa.
Se kaisa on musta kaikkein rasittavin ja ihmetten miten niillä synkkaa niin hyvin Jonin kanssa. No, joka tapauksessa kiva jos kerrankin bachelorissa on löytynyt pari jonka suhde kestää...
Siis sitä itekin mietin et ne jotka on lopussa kärkikolmikkona niin luulis et näytettäis alusta lähtien, että katsoja vois tutustuu.
Yleensä Janeten ja Riikan painoisia naisia porukka jo haukkuu täällä. Ihme ettei nyt haukuta.