Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
AIvan saletisti isoin osa siitä batcheen ihastumisesta on just sitä kilpailuasetelmaa. Ihmiset ny menee helposti kaikenlaisiin hullutuksiin mukaan, kattokaa vaikka temptistä :D Ei siihe tarvita edes tuollaista naislaumaa vaan pienemmälläkin porukalla osataan jotenki kollektiivisesti seota kun asetelma on oikea.
Se olis aika hauska kun batchen valittu viimesessä seremoniassa (?) toteais, et hei hetkinen, emmä oikeesti halua sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on uusi Bachelorette! Näinhän täällä moni veikkasikin :)
En pysty ymmärtämään että Bacheloreteksi valitaan taviksen näköinen 34v nainen.
Jos mietitään että bacheloreten pitäisi olla yleisesti sellainen kaikkien miesten haluama nainen niin sitten iän puolesta hänen pitäisi olla 18-25v.
Kyllä on niin kateellisen panettelua että :D Ensinnäkin kenen tahansa normaalin ihmisen silmään Jenny on varsin kaunis ja toisekseen, kuka jaksaisi katsoa mitään teinejä etsimässä deittiä? Eikä 34 ole todellakaan ikä eikä mikään vielä.
Vierailija kirjoitti:
enoovarma kirjoitti:
Minä taas en ole aivan varma pidänkö tästä Kaisasta. Onhan hän näyttävä nainen mutta jollain tavalla minusta ylimielinen. Ja se hyvänuulisuus ei välttämättä ole sellaista hyväntuulisuutta joka tarttuu itseeni.
Saattaa olla todellisuudessa aika vaativa ja itsekeskeinen.
Toisaalta jotenkin jotkut kommentit tuntuu aika typeriltä ja teennäisiltä. Kuten nää " miten se Joni nyt taas järjestänyt heille jotain ihanaa " Kyllä se ihan tää ohjelman käsikirjoittaja ne järjestää eikä mikään Joni.
Aivan samaa olen pohtinut. Esim. Kun leipoivat Jonille niitä juttuja ruususeremoniaan, niin Kaisa antoi hyvin napakasti ohjeita ja leipomukset tehtiin sitten väärin. Ei antanut periksi. Muutenkin vaikuttaa vähän epäaidolta ja lapselliselta. Muutenkin ollu aika päällekäyvä ja antanut ymmärtää, että Joni on täysin rakastunut myös häneen.
Kaisa on hyvinkin aito ja kypsä ihminen. Kertoo ehkä enemmän Janeten fanilaumasta kuin Kaisasta itsestään tuo, että näkee Kaisan lapsellisena. Uhka hän on, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Koulutusaspekti mielenkiintoinen! Joni opiskellut tampereen yliopistossa vakuutusalaa? Näinkö? janeten opinnot kesken? Tietääkö joku Kaisan koulutuksen? Vaikutelma että olisi jotakin joskus lukenut? Kaupan alaa?
Vakuutusalaa, yliopistossa? :'D
Vierailija kirjoitti:
Koulutusaspekti mielenkiintoinen! Joni opiskellut tampereen yliopistossa vakuutusalaa? Näinkö? janeten opinnot kesken? Tietääkö joku Kaisan koulutuksen? Vaikutelma että olisi jotakin joskus lukenut? Kaupan alaa?
Luulenpas, et Jonin opinnot jäänyt peruskouluun. Yliopistossa ei kyllä ole edes olemassa vakuutusalan koulutusohjelmaa. Janette varmaan suorittanut peruskoulun jälkeen liikunta-alan perustutkinnon. Kaisasta en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Joni maalasi Kaisan kanssa 10. jaksossa yhteisen tulevaisuuden. Janetteen "olisi kiva tutustua". Hienoinen ero.
Luulen, että näin sinun juuri halutaan asia näkevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enoovarma kirjoitti:
Minä taas en ole aivan varma pidänkö tästä Kaisasta. Onhan hän näyttävä nainen mutta jollain tavalla minusta ylimielinen. Ja se hyvänuulisuus ei välttämättä ole sellaista hyväntuulisuutta joka tarttuu itseeni.
Saattaa olla todellisuudessa aika vaativa ja itsekeskeinen.
Toisaalta jotenkin jotkut kommentit tuntuu aika typeriltä ja teennäisiltä. Kuten nää " miten se Joni nyt taas järjestänyt heille jotain ihanaa " Kyllä se ihan tää ohjelman käsikirjoittaja ne järjestää eikä mikään Joni.
Aivan samaa olen pohtinut. Esim. Kun leipoivat Jonille niitä juttuja ruususeremoniaan, niin Kaisa antoi hyvin napakasti ohjeita ja leipomukset tehtiin sitten väärin. Ei antanut periksi. Muutenkin vaikuttaa vähän epäaidolta ja lapselliselta. Muutenkin ollu aika päällekäyvä ja antanut ymmärtää, että Joni on täysin rakastunut myös häneen.
Kaisa on hyvinkin aito ja kypsä ihminen. Kertoo ehkä enemmän Janeten fanilaumasta kuin Kaisasta itsestään tuo, että näkee Kaisan lapsellisena. Uhka hän on, se on selvä.
Ei ole uhka, vaan oma näkemys ja tunne hänestä. Ehkä turha hössötys voi vaikuttaa siihen, et tuntuu lapselliselta. Mut tärkeintä lienee, et Joni valitsee sen, jonka kanssa hänellä kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä: https://www15.uta.fi/opiskelu2/o-opas/kauppa_hallinto/Vakuutustiede.pdf
Tampereen yliopisto tarjoaa ainoana yliopistona Suomessa mahdollisuuden suorittaa ylemmän korkeakoulututkinnon, jonka pääaineena on vakuutustiede. Kauppatieteiden kandidaatin ja maisterin tutkinnon pääaineena vakuutustiede on siis ainutlaatuinen.
Aiemmin tästä keskustelua oli kiva seurata spoilereiden takia. Nyt Joni+naiset on niin nähty! Hauskempaa seurata muutaman kirjoittajan välistä väittelyä. :D Onkohan tuotantoyhtiö yksi, jolla näppinsä pelissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen yliopisto tarjoaa ainoana yliopistona Suomessa mahdollisuuden suorittaa ylemmän korkeakoulututkinnon, jonka pääaineena on vakuutustiede. Kauppatieteiden kandidaatin ja maisterin tutkinnon pääaineena vakuutustiede on siis ainutlaatuinen.
Ei oo kyllä joni noista ovista sisään kävelly se nyt on päiväselvä asia. Jos olis edes kirjoilla jossain yliopistossa ni sekin olisi tietenkin jo mainittu ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä joni noista ovista sisään kävelly se nyt on päiväselvä asia. Jos olis edes kirjoilla jossain yliopistossa ni sekin olisi tietenkin jo mainittu ohjelmassa.
En mä Jonin opinnoista tiedä mitään, mutta Tampereen yliopistossa voi opiskella vakuutustiedettä. Tämä oli siis sille, joka sitä naureskeli.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken vasta tuon uusimman jakson ja selkeästi Joni näkee Janeten seksikkäämpänä vaihtoehtona kuin Kaisa. Onhan heillä ikäeroakin kai 5v? Useimmat miehet haluavat reilusti nuoremman.
Siinä hääpukukohdassa Joni kyllä kehui Kaisaa mutta Janeten kohdalla sanoi Janetelle sähäkämmin että näytät seksikkäältä. Onhan Janetella paljon parempi kroppa vaikka kasvojen puolesta tasapeli.
Mut onko seksikkyys vaimon ykköskriteeri? Tai kauneus, tai parempi kroppa? Eihän se, et joku on seksikkäämpi tarkoita, että haluaa sen takia naimisiin. Sitä paitsi, kaikki nuo on seksikkäitä, niin minun kuin Joninkin mielestä ;)
Pinnallinenpa olet jos nuo on sinusta tärkeimmät avut puolisonvalinnassa. Itse arvostan sitä, että kemioiden lisäksi arvot kohtaa, keskustelu sujuu ja on hyvä olla toisen seurassa. Ja niillä asioilla ei ole MITÄÄN tekemistä seksikkyyden, ulkoisen kauneuden tai hyvän kropan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä Jonin opinnoista tiedä mitään, mutta Tampereen yliopistossa voi opiskella vakuutustiedettä. Tämä oli siis sille, joka sitä naureskeli.
Aa nii just, sori otan ton takas.
Vierailija kirjoitti:
Janetesta olen saanut ohjelman perusteella aika yksiuloitteisen kuvan : (
Hän on -anteeksi, kun en keksi imartelevampaa kuvausta- kuin ala-asteikäinen poikatyttö, jonka identiteetille tärkeimpiä (ehkä tärkein) juttuja on, että pärjää kuten raisuimmat pojat ja "paremminkin". Satanen lasissa ja se vaan on pointti?
En ole saanut Janetesta irti mitään nokkelaa huumoria tai muunlaista intellektuellimpaa otetta elämään. Mainostamallaan hurjapäisyydelläkö hän yrittää kompensoida? Vähän tylsäksi menee, jos näyttämisen tarve fyysisissä jutuissa puskee kaiken ohi.
No kyllä hän ainakin osaa keskustella ihan syvällistäkin asioista. Ei kaikkien tarvitse olla vitsin vääntäjiä
Mä oon niin pettynyt, ettei Maria sanonutkaan suoraan jonille sitä "hyvää loppuelämää" -kommenttia. Olisi ollut niin hyvä.
Olen miettinyt sitä, että miten niin monella on täällä vara arvostella osallistujien ulkonäköä, älykkyyttä yms. Ehkä pitäisi ymmärtää, et ohjelma on leikattu ja osallistujista halutaan antaa tietynlainen kuva. Jos Janeten hurjapäisyyttä on korostettu, niin se ei tarkoita sitä, etteikö hänessä olisi muuta ulottuvuutta. Joni on myös korostanut Janeten empaattisuutta ja toisten huomioimista. Jos sinulta ei irtoa vitsejä, ei se tarkoita sitä, ettei sinun elämässä olisi huumoria. Minusta tuntuu, että Kaisan ja Jonin fyysisyys on vähentynyt koko ajan. Alussa sitä kipinää oli todella paljon, mutta ehkä tunteet eivät sitten ole täysin roimahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sitä, että miten niin monella on täällä vara arvostella osallistujien ulkonäköä, älykkyyttä yms. Ehkä pitäisi ymmärtää, et ohjelma on leikattu ja osallistujista halutaan antaa tietynlainen kuva. Jos Janeten hurjapäisyyttä on korostettu, niin se ei tarkoita sitä, etteikö hänessä olisi muuta ulottuvuutta. Joni on myös korostanut Janeten empaattisuutta ja toisten huomioimista. Jos sinulta ei irtoa vitsejä, ei se tarkoita sitä, ettei sinun elämässä olisi huumoria. Minusta tuntuu, että Kaisan ja Jonin fyysisyys on vähentynyt koko ajan. Alussa sitä kipinää oli todella paljon, mutta ehkä tunteet eivät sitten ole täysin roimahtaneet.
Lue: Kaisaa saa arvostella, Janettea ei. Mitäpä jos Jonin ja Kaisan välinen fyysisyys on leikattu pois? Vai koskiko poisleikkaaminen vain Janeten syvällisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue: Kaisaa saa arvostella, Janettea ei. Mitäpä jos Jonin ja Kaisan välinen fyysisyys on leikattu pois? Vai koskiko poisleikkaaminen vain Janeten syvällisyyttä?
Puolin ja toisin täällä on arvostelua ollut. En ole mikään Janeten puolustelija. Ihmisarvo pitää kuitenkin antaa. On aika loukkaavaa antaa ymmärtää, et joku osallistuja olisi vähän yksiulotteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on uusi Bachelorette! Näinhän täällä moni veikkasikin :)
Eih, olisipa ollut Nina... No, toisaalta Nina on löytänyt itselleen miehen. Varmasti häntä pyydettiin
Jennyä on aika monilla foorumeilla katsojat toivoneet bacheloreteksi.
Missä muualla foorumeilla kuin täällä? Mä en oo nähnyt muualla.
Iltapäivälehtien kommenttiosioissa, ohjelman facebook-sivuilla ja instagramissa nyt ainakin.