Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sähkö vai puukiuas uuteen taloon????????????

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tarpeeksi iso, eli laske saunan kuutiot ja tarkista kiukaasta minkäkokoiseen saunaa se on tarkoitettu. Yleensä huonot löylyt johtuvat liian pienestä kiukaasta tilaan nähden. Ja jos kiukaan takana laattaa, niin ota sekin huomioon.

Vierailija
2/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puukiukaalla tulee paremmat löylyt ja nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puita ei ole omasta metsästä ottaa tai ei niitä jaksa pilkkoa, niin aika kalliiksi tulee ostaa valmiit pilkkeet.

Vierailija
4/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä nupista, nauti löylyistä... :D

Vierailija
5/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään herkkua, mutta saapahan niitä valmiinakin - tosin ovat kallita valmiiksi pilkottuna. Mutta jos viitseliäisyyttä riittää tehdä puut itse, niin mikäs siinä! Mä olen vihdoin saanut puukiukaan saunaan ja siitä en ikinä luovu, muuta kuin väkipakolla... ;) Meillä tuota " klapitinkiä" tehdään isompi mälli kerralla, joten puita kyllä riittää moneksi vuodeksi, vaikka onkin kerralla iso homma tehdä ( meillä onneksi kone halkomiseen, joten kirveellä ei tarvi pilkkoa ). Mutta on ne puukiukaan löylyt kuitenkin vaivan arvoiset! =0)))

Vierailija
6/6 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmat löylyt ja yhtälailla hetkessä lämmin kuin sähköllä. Meillä sellanen puol tuntia niin sauna on valmis. Ihan tarpeeksi nopeasti minun mielestä.

Ja on siinä oma tunnelmansa, kun kiuas elää puut poksuu jne.