sekstailun aikana ..tai siis lopussa miten suojaatte lakanat ,vai vaihdatteko ne?
Kommentit (40)
Jos esim. spermaa sattuu lakanalle roiskumaan, pyyhkäistään paperilla pois ja käydään nukkumaan.
Vierailija:
Jos esim. spermaa sattuu lakanalle roiskumaan, pyyhkäistään paperilla pois ja käydään nukkumaan.
Kyllä ne ihan mun sisään menee ja pysyy siellä kunnes vessaan pääsen =)
Joskus tietty tulee sotkua, mutta sitten vaihdetaankin lakanat, viimeistään aamulla.
eli siemensyöksyn jälkeen mies vetäisee kalunsa ulos ja minä pistän pyyhkeen pilluni alla,
sitten kipitän nopsaan vessaan ja istun pytylle, jonne ne loput lirisee!!!
Ja kaikille tiedoksi että meidän mällipyyhkeet on muusta käytöstä poistettuja pyyhkeitä, ei käytetä niitä samoja esim vieraiden käsipyyhkeinä!!!
Ei kai kukaan jää suoraan sänkyyn nukkumaan seksin jälkeen? Kyllähän sitten varmaan on kaikki paikat spermassa ja kiimaliimassa. Ellei tietty käytä kumia.
ja huom!
ne pestäänkin muusta pyykistä erillään,
älkää siis huolehtiko turhaan!!!
t. 10
säästetään samalla vettä, kun ei tarvi pestä.
ja vessassakin saa oikein likistää että kaikki tulevat ulos...
eikä mulla tod oo mikään kireä
" 2lasta synnyttänyt"
MÄLLIPYYHKEET!!! *REPS* Me kaikes rauhas köllitään sylikkäin hetki, ja sit vaan käsi alle ja vessaan... Eikä muuten oo koskaan tarttenu vaihtaa sekstailun takia lakanoita!
Putsailen sitten aamulla, jos on tarvetta.
En oo ikinä tajunnut, että tarttee varailla jotain pyyhkeitä tai papereita - johan siitä menee fiilikset.
Kondomin käyttö on kaikkein parasta: ei tule mitään sotkua, ei tarvi rynniä vessaan.
Vierailija:
Kondomin käyttö on kaikkein parasta: ei tule mitään sotkua, ei tarvi rynniä vessaan.
mullapa vaan valahtaa heti kun peenis vetästään pois,
joten oltava jotain apuvälineitä ettei lakanat oo ihan liassa ja lattialla vessaan vana...
mällipyyhkeet siis oiva apu!!!
ihan hirveetä olis nukahtaa ja herätä aamulla kuivuneet mäihät reisissä ja lakanoissa... yöks!!!
Siisteyden kannalta kondomi on paras. Ja ei me kyllä olla huomattu sen vähentävän nautintoa? Ihan eri tunnelma on nyt kondomin kanssa kuin aikoinaan pillerihormonikierteessä. Ihanaa kun ei tarvitse tunkea sisäänsä minkäänlaista hormonia. Se muutama minuutti, mitä kortsua pidetään, ei kyllä ole vähentänyt meidän iloja. t. en muista numeroani
meillä jää lakanoihin kauhea märkä läntti sekstailun jälkeen. Paitsi, jos ollaan takaapäin, silloin ei niinkään jää. Mutta lähetyssaarnaaja-asennossa tulee kyllä spermat ulos peniksen mukana, sen takia usein hivuttaudunkin miehen puolelle, kun aletaan sekstaileen.
Se on teidän oma asia tietysti, mutta ajattelin vaan...
Ei oo mitään tarvetta pyyhkeille tms.
Mekin vietetään yleensä sängyssä vielä pitkä aika lähekkäin seksin jälkeenkin ja sit mennään suihkuun kun siltä tuntuu.
Eikä mitään sotkua tule..
Onko meissä jotain anatomisia eroja?
Onko teillä jotain lihaksia, jota mulla ei ole?
Onko miehenne sperma jotenkin paksumpaa eikä valu?
Ei ymmärrä.
ei ole tapana roiskia ympäriinsä.