Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävänpäivänä yksin elokuviin

Vierailija
13.02.2018 |

Sääliikö ihmiset mua, jos meen huomenna käymään elokuvissa? Yksin tietenkin, niin kuin aina muutenkin. Täälläkin puhuttu joskus että joidenki mielestä noloa mennä yksin elokuviin, sitä olen harrastanut kyllä ihan nolostelematta ihan millon tahansa muullon, mutta ystävänpäivänä en oo kehannut mennä säälittäväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole säälittävää, eihän ystävänpäivä merkkaa mitään isolle osalle ihmisistä.

Vierailija
2/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä elokuvissa on käydä muuten kuin yksin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku säälii minua kun käyn yksin leffassa, niin ei ole minun ongelmani. Aina siellä on paljon ihmisiä yksin. Eikä ne muut voi tietää miksi olet siellä yksin, jos jostain käsittämättömästä syystä välittäisit niiden mielipiteestä.

Vierailija
4/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että suurin osa kiinnittää sen enempää huomiota täysin tuntemattomiin. Ja tosiaan, mitä väliä, mitä joku random tyyppi siellä susta saattaisi ajatellakin. Mieti mieluummin, mitä itse haluat - jos leffassa käymisestä tulee sulle hyvä mieli, tee se! Ystävänpäivälahja itselles :)

Vierailija
5/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin eihän kukaan ees huomaa sua siellä. Nauti leffasta kun niistä tykkäät ja anna sen viedä mukanaan. Ei mullakaan ole ketään leffakaveria. Olis tietenki kiva jutskaa leffasta jonkun kanssa, mut ku ei niin ei sit.

Vierailija
6/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piittaako joku aikuinen ystävänpäivästä?

Mielessäni yhdistän sen ikuisesti Tiimariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi