Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiolaisten wanhojen tanssiaiset. Tarviiko vanhempien laittaa "ykköset" päälle?

Farkku ja kuomat
13.02.2018 |

Pojalla olisi siis torstaina ne wanhojen tanssit. Poika itte ei osaa sanoa kuinka juhlavat asut vanhempien olisi hyvä laittaa päälleensä. Mites teillä muilla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tuleekin hienoja kuvia, kun isä kusenpolttamissa kolitsihousuissaan tanssittaa tytärtään, jonka tällinkeihin on uponnut kuukausipalkan verran rahulia. 

Vierailija
22/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat yleensä tanssittavat jälkikasvuaan esitysten jälkeen. Onhan se vähän noloa kuomissa ja farkuissa tanssia.

Juuri näin, itsellä oli juhlava pusero ja hame ja miehellä tumma puku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhojen tanssit ovat teennäistä paskaa. Siis todella teennäistä typeryyttä.

Vierailija
24/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Jeminacinthya amiksesta

Vierailija
25/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus tämän vuoden ohjeesta:

"Yleisölle ohjeena pukeutua siististi ja juhlavaa tilaisuutta kunnioittaen - puku ei ole välttämätön, mutta sallittu. Pukeutumisesta ei kannata yleisön stressata, sillä huomio on joka tapauksessa upeissa tanssijoissamme! "

Vierailija
26/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojentanssit ovat kyllä muuttuneet ihan hitokseen ja väärään suuntaan. Ennen opiskelijat etsivät vanhanaikaiset rytkyt vinteiltä, nykyään se on pelkkää elintasokilpailua.

Vierailija
27/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epätietoinen, miten pukeudutaan ja noudatin juhlavaate-linjaa ja kaikki muut olivat perusvaatteissa eli FARKUISSA ja HUPPAREISSA! Parilla naisella oli joku musta neulemekko. Täälä kun on ohje että perusvaatteet, niin suomalaisilla se näyttää tarkoittavan, että lapsen kerran elämässä olevia tanssiaisia voi mennä katsomaan hiukset rasvaisina ja polvipussi-farkuissa.

Vierailija
28/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14 wanha kirjoitti:

Kyllä silloin, kun omat vanhani tanssin ja oli se kutsuvierastilaisuus (a.k.a vanhemmat, sukulaiset, muut kutsuvieraat), aikuiset olivat pukeutuneet hienosti (tai miten nyt yleensä koulun juhliin pukeudutaan).

En muista oliko meidän koululla joku kutsuvierastilaisuus, minun vanhempani eivät ainakaan sinne menneet eivätkä pukeutuneet. Kun en itsekään ollut miksikään "vanhaksi" pukeutunut. - Lakkiaisissa vanhempani (tai ainakin toinen) olivat mukana. Jälkeenpäin olen miettinyt että olisin voinut kyllä jättää ne lakkiaisetkin väliin, omalta osaltanikin (en ollut penkkareissakaan). 

Vierailija
29/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helkutti vielä tämmöistäkin :DDD on ajat muuttuneet siitä, kun ihmisillä oli hauskat puvut, ja sukkasillaan vedettiin jossain jumppasalissa. Muut koululaiset katselivat ja ehkä jossain lehterillä vanhemmat talvitakit päällä. Ei hittolainen, iskät puku päällä ja tanssittavat lapsiaan!?!?!?! KUOLEN NAURUUN

Milloin sun tanssit oli? Mulla oli -92 ja jo silloin oli juhlapuvut, oma isäni ei tainnut olla puvussa mutta solmio ja suorat housut kuitenkin.

80-luvun puolivälissä

Mulla oli -88, ja silloin kyllä oli ihan juhlavasti kaikki pukeutuneet.

Vierailija
30/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on perinne. Millä tavalla typerää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän