Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korreloivatko syömistavat/tottumukset rakastamistapojen kanssa?

Vierailija
13.02.2018 |

Leikitään että korreloivat, vai onko ajatu mahdoton? Mietipä, ja muistelepa! Miten ja mitä parhaimmat kumppanisi ovat syöneet, ja miten rakastaneet? Kun katselin edellistä hyvät ja huonot uutisia, niin joku siellä heitti kysymyksen ilmoille. Aloin miettiä omia kumppaneitani, ja kyllä, parhaita kumppaneita rakastamistaidoiltaan ovat olleet sellaiset jotka pitävät ruuasta, ja syövät ahnaasti. Pidän myös miehistä jotka pitävät ruuasta, eivätkä nirsoile ;)
Nykyinen mieheni rakastaa ruokaa, syö hyvin, paljon, ja välillä hotkien, on tyytyväinen kun vatsa on täynnä. Samat piirteet näkyvät myös makuuhuoneessa!
Edellinen seurustelukumppanini keksi itselleen allergioita, töni ruoanpaloja haarukalla, ja oli samanlainen pakastesei myös makkarissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon huomannut, että vegaani/kasvissyöjämiehet on paljon huomioonottavampia kuin itsekkäät lihansyöjät

Vierailija
2/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm joo, oon pieniruokainen ja seksihalut ei oo myöskään valtavat. Toisaalta koen lihavat vastenmielisinä, eli mielelläni pakasteseiteilen kumppanini kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö kuin porsas. Hotkii niin, että tuskin mitään ehtii maistaakaan. Rakastaa ruokaa ja varsinkin minun kokkailujani. Sitten se rakastajan taito; hän on pihtari. Mulla pian kasvaa alapää umpeen.

Muutoin onkin sitten hyvä mies. Rehellinen, hellä, pussaa ja silittää.

Itse syön nautiskellen. Rakastan myös ruokaa ja kokkaamista. Uusien makujen ja reseptien kokeiluja. Pedissä olen villi ja kokeilunhaluinen. Haluan myös miellyttää kumppania ja olen alistuva. Sellaisella aggressiivisella tavalla jos nyt käy järkeen.

Enpä tiedä korreloiko siis mitenkään.

Vierailija
4/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon huomannut, että vegaani/kasvissyöjämiehet on paljon huomioonottavampia kuin itsekkäät lihansyöjät

Minullaon kokemusta vain yhdestä vegaanimiehestä joten en tiedä voiko sen perusteella tehdä yleispäteviä päätelmiä, mutta hän oli todella kestävä!

Vierailija
5/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sen ikäinen, että ei kovin kamalasti ole  vegaanimieheiä ollut sinkkuaikoina tarjolla, joten siihen en osaa sanoa mitään. Oman mieheni vein sänkyyn ekan kerran kun hän söi pastaa pestokastikkeella niin että kastiketta valui partaa pitkin. Se oli menoa se!

Vierailija
6/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
7/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena rakastan hyvää ruokaa, makuja ja nautiskelua. Rakastan myös seksiä. Haluaisin seksin ja ruuan aina pitkän kaavan mukaan.

Mies syö kuin juntti. Seksissä on nopea apinamies. Kelpaa kyllä, mutta voisi olla parempaakin.

Vierailija
8/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen (nautiskelijamies ja nirsomies) otannalla allekirjoitan väitteen.

Vierailija
9/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Parastaennenkammoinen mies, joka pelkää bakteereja ruuassa-samanlainen sängyssä, ei pysty kuin lähetyssaarnaajaa silmät kiinni. 

Syön grammalleen oikeat määrät avokadoa, banaania ja raakaa kananmunaa, koska olen fitnesmies!-samanlainen sängyssä, selkeä ja tiukka kaava josta ei poiketa. Välillä katsellaan omaa pumppia peilistä.

Eettinen syöjä, ei voi syödä jos ei ole luomua, ja mak-jauheita- estoinen kumppani sängyssäkin.

Harrastuksenaan kokkaileva sairaanhoitaja mies, paras paneskelukumppani ever! Pitkän kaavan mukaan nautiskelija aina kun mahdollista, keskittyen, fiilistellen, eikä pelkää tai estoile mitään, vaan antaa virran viedä.

Tuon viimeisimmän menin, ja nain <3

Vierailija
10/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettiny täysin samaa asiaa ja tullut siihen lopputulokseen, että korreloivat kyllä. Itse olen ruoan suhteen nautiskelija, mutta en erityisen kokeilunhaluinen. Pysyn makumaailman suhteen tutussa ja turvallisessa, mutta nautin jokaisesta suupalasta pitkän kaavan mukaan. Samaa toivoisin vuoteessa.

Mies on aivan erilainen, kokeilee uusia makuja, mutta närppii ja hotkii nopeasti. Sama sängyssä; kyllästyy nopeasti yhteen tapaan ja haluais hoitaa hommat kahdessa minuutissa.