Parinvaihto / kivaa muttei kannata
Tuli sitten ekaa kertaa elämässä kokeiltua parinvaihtoa. Idea oli miehen ja pitkän maanittelun jälkeen suostuin.
Sain siinä ehkä elämäni rajuimman orgasmin, mikä varmaan kuulostaa ihanalta. Mutta... tästä on nyt jo kuukausi, emmekä ole sen jälkeen harrastaneet miehen kanssa seksiä kertaakaan... Enkä tiedä miten se onnistuu vastakaan, kun olemme jotenkin molemmat ihme tavalla jälkimustasukkaisia toisillemme. Jos nyt saisin päättää, vaihtokokeilu jäisi tekemättä.
N39
Kommentit (23)
Kaikki kolme tuntemaani paria jotka on ryhmää tai vaihtoa harrastaneet, ovat epävakaita persoonallisuuksia joilla on vaikeuksia tunnustaa seksuaalinen identiteettinsä. Vaikeuksia on kaikilla heistä parisuhteessa. Varmaan joillekin toimii ihan hyvin mutta vahva saa olla. Vaikea parisuhde siis ennen tapahtumia eikä ainakaan parantunut.
Jooen suosittele. Ideana tuntuu etukäteen ihan kutkuttavalta, mutta jälkikäteen tulee kaikenlaisia tuntemuksia, joita ei olisi osannut odottaa. Se on tietoinen riski, isompi kuin etukäteen aavistaa.
Kuten sanoin, ihana kokemus muuten, mutta nämä jälkifiilingit olisi saaneet jäädä tulematta.
ap
Tunnen paljon tämän alan harrastajia ja joukkoon mahtuu niin mustasukkaisia kilahtelijoita kuin niitä, jotka oikeasti nauttivat myös silloin, kun oma puoliso saa hyvää seksiä. Näitä jälkimmäisiä on kyllä vähemmän. Itse kuulun näihin ryhmäseksistä tykkääviin ei-mustasukkaisiin, mutta puolisoni ei, joten eipä olla paljoa niissä piireissä pyörittykään kokeilujen jälkeen.
Harmi että näin kävi, puhuminen auttaa kyllä. Mistä tai miksi olet mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Jaa enemmän rapavittuasi
Tässäpä illan korkeatasoisin kommentti.
Vaimoni on super seksuaalin. Haluaa / tarvitsee seksiä vähintään kerran vuorokaudessa mielellään jopa 2-3 orgasmia kerrallaan. Olen ostanut hänelle useita erillaisia dildoja käyttöön jotta ei tarvitse olla puutteessa jos minä en jaksa /kykene. Niitä hän käyttääkin. Nyt olen luvannut että etsitään ns. Kolmaspyörä / vieras mies mukaan tyydyttämään häntä meidän molempien iloksi. Riittävän kiihoittuneena hän myöntää että se käy. Dildo vaihtuu aitoon ja saa siis kahta kalua yhtä aikaa tai miten sitten tilanne vie. Vaikea on vaan löytää se oikea iso ja sopiva
49 pari kirjoitti:
Vaimoni on super seksuaalin. Haluaa / tarvitsee seksiä vähintään kerran vuorokaudessa mielellään jopa 2-3 orgasmia kerrallaan. Olen ostanut hänelle useita erillaisia dildoja käyttöön jotta ei tarvitse olla puutteessa jos minä en jaksa /kykene. Niitä hän käyttääkin. Nyt olen luvannut että etsitään ns. Kolmaspyörä / vieras mies mukaan tyydyttämään häntä meidän molempien iloksi. Riittävän kiihoittuneena hän myöntää että se käy. Dildo vaihtuu aitoon ja saa siis kahta kalua yhtä aikaa tai miten sitten tilanne vie. Vaikea on vaan löytää se oikea iso ja sopiva
Omien kokemusten mukaan kolmas pyörä on parisuhteen kannalta turvallisempi vaihtoehto kuin parinvaihto. Itse olin aikanaan parisuhteessa jossa otettiin seksileikkeihin mies mukaan kolmanneksi pyöräksi. Olen ollut myös itse apumiehenä muutamalle parille. Neuvoksi antaisin että puhukaa asiasta etukäteen keskenänne ja apumiehen kanssa. Sopikaa tarkkaan rajat ja säännöt joita noudatetaan, muuten voi karata mopo käsistä.
Meillä kokeilu kääntyi taas voimavaraksi. Seksi oli vähentynyt huomattavasti, mutta sovittu kokeilu vieraan, isovarustuksisen miehen kanssa sytytti molemmat.
Nainen sai todella hyvää seksiä ja sen piristämänä seksi oman miehen kanssa jopa lisääntyi.
Jos parinvaihtoa mielii, paras vaihtoehto on pelkkä mies kolmanneksi pyöräksi. Nainen pystyy tarvittaessa tyydyttämään useammankin miehen, mutta mies ei välttämättä pysty edes omaa naistaan. Silloin tuollainen asetelma on ihan luonteva. Luonnossakin eläinlajit kilpailevat paritteluoikeudesta. Toki molempien pitää olla tuohon ratkaisuun valmiita.
Onko ideoita, mistä löytyisi parille m58 + n46 pari Keski-Suomesta? Paikka löytyy.
Me teimme parinvaihdon niin että kävimme laivalla toisen puolison kanssa niin sai rauhassa touhuta ilman mustasukkaisuutta. Ensin siis toinen mies ja vaimo ja myöhemmin toiset puoliskot. Oli erittäin mukava ja antoisa matka 😉 Piristi seksielämää kummasti ja nyt jo suunnitellaan jonkinlaista uusintaa joidenkin muiden kanssa niin saataisiin uusia kokemuksia 😊
Tuota on mietitty. Rakastaako enemmän, jos sallii toiselle nautinnon jonkun muun kanssa, vai jos on mustasukkainen?
Entä jos ajatus tuntuu hyvältä, mutta itse tilanne pahalta? Entä jos suhde ei jälkikäteen kestäkään tapahtunutta?
Entä, jos tunteet tulisivat mukaan peliin?
Voisin EHKÄ olla kolmen kimpassa ylimääräisen miehen kanssa lahjana miehelleni, jos hän olisi aivan varma, että haluaa sitä ja nauttii katsella, ja ettei se tuhoa suhdettamme.
Näinkin sen voi tehdä kirjoitti:
Me teimme parinvaihdon niin että kävimme laivalla toisen puolison kanssa niin sai rauhassa touhuta ilman mustasukkaisuutta. Ensin siis toinen mies ja vaimo ja myöhemmin toiset puoliskot. Oli erittäin mukava ja antoisa matka 😉 Piristi seksielämää kummasti ja nyt jo suunnitellaan jonkinlaista uusintaa joidenkin muiden kanssa niin saataisiin uusia kokemuksia 😊
Mä voisin käydä kummankin kanssa erikseen. Jotenkin kiinnostava ajatus.
Me olemme vajaa kuusikymppinen,pari vuotta vakavasti seurustellut pari.Äskettäin puolisoni kertoi yllättäen haaveilevansa seksistä parin nuoren miehen kanssa.Asiaa mietittyäni,en itselle yllätyksenä,pitänyt asiaa vastenmielisenä.Saisihan naiseni varmaan täyden tyydytyksen.Voisinpa jopa istua katselemassa hänen nautintoaan.En vain tiedä,miten aktin saisi intiimisti järjestettyä.En usko saavani mitään mustasukkaisuuskohtausta,vaan mistä sen etukäteen tietää?
Auttaisikohan jos kokeilisimme uudelleen? Jäi tuo 4 miehen kimppa vaikka pareinakin kutittamaan palleja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy.
Niin käy jos ei liitto ole kunnossa ja on mustis.
Itse panen vaimoani kaverin kanssa kimpassa eikä ole mitään kitkaa kenenkään välillä. Vietämme paljon aikaa keskenämme myös muutenkin kuin pelkkää seksiä ja illat ja yöt panemme vaimoa yhdessä vuorotellen.
Menee huonosti jos kaveri ei pane vaimoani kuin pari kertaa kuussa.
Yleensä ollaan kimpassa meidän aviovuoteessa 2-3 yötä viikossa nyt jo noin 2 vuotta.
T.Sami24
Kyllä kiinnostaisi, mutta lähinnä sen takia että näkisin kun joku panee vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi, mutta lähinnä sen takia että näkisin kun joku panee vaimoani.
Minulla on samanlainen mielihalu.
0n hienoa panna vaimoa kaverin kanssa.
Noin siinä käy.