Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ehkäisylaastarista

jem
13.02.2018 |

Otsikossa asia. Kokeiltu on useammat pillerit (Mercilon, Microgynon, Yaz, Cerazette ainakin), lisäksi ehkäisyrengas. Kaikki edellä mainitut saa pinnan kireälle ja halut häviämään. Nekin valmisteet jotka sopivat ennen raskautta eivät sovikaan enää. Kondomin käyttö on vakisuhteessa totaalinen turn off ja kierukkaakin pidän viimeisenä vaihtoehtona, koska voi olla ettei ehkäisylle ole kovin pitkäaikaista tarvetta. Heittäydynkö selibaattiin vai voisiko laastari minut vielä pelastaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös kaikki mahdolliset ehkäisyvalmisteet mitä sinullakin on ollut ja myös laastaria kokeilin 1,5 viikkoa. Kokeilu oli hyvin lyhyt, sillä olinkin allerginen laastarin liimalle. Jälkeenpäin kuulin, että se on aika yleistä ja mm. nikotiini- ja kipulaastareissa olisi sama juttu. Laastarikokeilu jäi siis siihen ja koska lapset olivat tehty, niin valitsin steriloinnin. Kun sain hormonaalisen ehkäisyn pois, niin halut palasivat nopeasti. Vuosien haluttomuuden jälkeen halujen takaisin tulo oli ihan älyttömän siistin tuntuista ja minua panetti aamusta iltaan ja viisi minuuttia seksin jälkeen!

En osaa siis muuta sanoa siitä, mutta kovin lämpimästi en laastareitakaan suosittele. Ne ovat sitä paitsi rumia iholla, sellaisia isoja länttejä...

Vierailija
2/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehkäisylaastari oli oikea pelastus! Kävin läpi myös useita eri pillereita, mutta ei vaan sopinut ja päädyin kokeilemaan laastaria. Ei enää mielialat heittele samalla tavalla, eikä oikeastaan oo mitään muuta huonoa sanottavaa, kuin että laastarin ympärille liimapintaan tarttuu nukkaa ym vaatteista, mutta sekin sitten lähtee laastaria vaihtaessa. 2 vuotta oon siis käyttänyt. Ei mun mielestä oo mikään ruma tai häiritsevä, asun sitä paitsi maassa, missä shortseja ja muita lyhyitä vaatteita tulee käytettyä suurimman osan vuodesta. Pidän laastaria sisäreidessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, ettei haluihin ole vaikuttanut mitenkään. Edelleenkin väh. Jokatoinen päivä seksiä. Ollaan kyllä aina oltu molemmat innokkaita tällä saralla. :)