Siskoni teini-ikäinen tytär ei tervehtinyt kaupassa
Minua kun käveli sattumalta ohi. Hän kädellään yritti peittää kasvojaan ja käänsi päänsä pois, kun näki minut. Mitään riitaa ei Ole ollut, mutta aika vähän tekemisissä ollaan keskenämme. Miksi teki noin?
Kommentit (9)
Oletko millaisissa väleissä hänen äitinsä kanssa? Olikohan tyttö kenties kaveriensa seurassa eikä tuolloin halunnut kertoo kavereilleen että olet tätinsä, teinit kun tuppaavat häpeämään sukulaisiaan joistain omituisista syistä.
Tuntuu olevan todella monella 5-15v lapsella nykyään tapana ettei moikkaa ollenkaan. Hyvä jos nostavat katsetta puhelimesta kun tulee vaikka vieraita.
Teinit voi olla outoja. Kuopus 14v.ja voi kun se on mun kanssa bussipysäkillä, ihan kun ei tuntisi.
Tuo on sitä teineilyä. Ei voi aina ymmärtää. Ehkä oli jotenkin noloa tai jotain muuta sellaista, kun kohtasi sinut. Ehkä oli ilman lupaa ulkona. Mitä nyt voikaan olla, mutta itse en ainakaan viitsisi loukkaantua teinin omituiselta vaikuttavalta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on teini:) Nehän häpee kaikkee mahdollista.
Niin ja vielä kaikki on noloa.
Teinien touhulta kuulostaa. Ikävuodet 12-18 on aikamoista tunnekuohua. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti jos tuttu teini ei ole halunnut tervehtiä.
Ehkä sillä on ollut finni (= noloa!), ehkä se ei ollut pessyt hampaitaan (= noloa!), ehkä se haisi tupakalle (= noloa!), ehkä sillä oli vääränväristä huulipunaa (= noloa!), ehkä sillä oli kiire jonnekin eikä jaksanut jäädä sun kanssasi laahaamaan... tai ehkä se vain häpeää sua ja tyyliäsi?
Anyway, älä ota henkilökohtaisesti!
Sitä nolotti vieläkin se, ettei tuntenut mukulaselleriä silloin toissa viikolla.
Koska se on teini:) Nehän häpee kaikkee mahdollista.