Miksei minua seksi kiinnosta?
Voisiko joku selvittää tämän? Olen siis 24 vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Minua ällöttää kaikki paljastavat vaatteet ja jos esim. joku mies alkaa vihjailla jotain seksuaalista niin alan inhota häntä. Olen ollut ihastunut ja rakastunut kerran, mutta näitäkään miehiä en pystynyt ajatella seksuaalisesti. Kaikki puheet seksistä ja seksuaalisuudesta ällöttää minua, vaikka en haluaisi että on niin. Onko muista samanlaisia ja miten voin ikinä seurustella? :(
Kommentit (10)
Ajattelepa sitä, että miehellä ei pelkästään riitä, että haluaa seksiä ja hän on halukas. Häneltä pitää löytyä vielä kykyä eli olla kanki kovana. Se, että on halua ei tarkoita sitä, että on kykyä.
Sulla on päässä jotain vikaa. Kaikilla ihmisillä herää seksuaaliset halut/himot jos on terve. Sä et ole.
Koska SEKSI ei anna mitään, no, onhan sitä tosin kiva kehuskella ystävättärille ja muille panoistaan, mutta siihenpä se jääkin. Tyhjä ilo ja hyväksi käytetty olo, siinäpä ne palkinnot letun jaosta.
Todennäköisesti olet aseksuaali. Itse olen samanikäinen kuin sinä eikä minullakaan ole mitään haluja seksiin.
Aseksuaalisuus ei ole mitään psyykkinen häiriö! Kaikilla ei ole halua tai tarvetta harrastaa seksiä ja siinä ei ole mitään outoa tai hävettävää!
Aseksuaalisuus on melko harvinaista eikä siitä siksi monet tiedä mutta esim. Setan sivuilta löytyy hyvin tietoa, suosittelen tutkimaan. :)
Miksi kaikkien pitäisi olla edes kiinnostuneita seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olet aseksuaali. Itse olen samanikäinen kuin sinä eikä minullakaan ole mitään haluja seksiin.
Aseksuaalisuus ei ole mitään psyykkinen häiriö! Kaikilla ei ole halua tai tarvetta harrastaa seksiä ja siinä ei ole mitään outoa tai hävettävää!
Aseksuaalisuus on melko harvinaista eikä siitä siksi monet tiedä mutta esim. Setan sivuilta löytyy hyvin tietoa, suosittelen tutkimaan. :)
Nautin muiden kivusta. Minusta on mm. kivaa repia karpasilta siivet. Ei psykopatia ole mikaan psyykkinen ongelma. Mailma vaan ei ymmarra meita
Vierailija kirjoitti:
Koska SEKSI ei anna mitään, no, onhan sitä tosin kiva kehuskella ystävättärille ja muille panoistaan, mutta siihenpä se jääkin. Tyhjä ilo ja hyväksi käytetty olo, siinäpä ne palkinnot letun jaosta.
Pitää osata vaatia kumppaniltakin jotain muuta kuin omien pussien tyhjentämistä. Lisäksi auttaa se, että tuntee oman kroppansa. Toki jos ei sekään kiinnosta millään muotoa niin ehkä sitten on tosiaan aseksuaalisuus kyseessä.
Ap; miksi sinun täytyisi sitten seurustella? Ympäristön paineen takiako? Määräävätkö muut?
Voin vakuuttaa, että on täysin mahdollista elää hyvää täysipainoista elämää ilman seksiä ja seksuaalista halua. Päin vastoin se on valtava vääryys itseä kohtaan että pakottaa itsensä johonkin mikä on vastenmielistä, ja jonka voi välttää.
Itselläni sama juttu. Nuorempana pakotin itseni siihen, vaikka se tuottikin pahan olon ja suorastaan pahoinvoinnin. Minua on aina ällöttänyt miehen sukuelimet. Nuorena kun minulle alkoi kasvaa rinnat ja jopa aikuiset miehet kävi käsiksi, vihasin kroppaani!
Elin jopa avoliitossa, joka oli tuskaa ja ahdistusta seksin takia. Olisin voinut ehkä elää sen miehen kanssa jos ei olisi tarvinnut alistaa itseään siihen epämielyttävään.
On ulkomaailman probleema jos näkevät vaivaa siitä, että elän yksin ja täysin ilman seksiä. Olen itse tyytyväinen ja onnellinen sekä tasapainoinen. Elämäni on hyvää, ja nautin siitä. Elämässä on niin valtavan paljon muut johon kohdistaa energiansa. Koskaan ei pidä elää omaa itseään vastaan! Sinä elät elämääsi, ei nuo kaikki muut! Sinä tiedät mitä haluat ja saat haistattaa pitkät muitten mielipiteille!
Psykkisiä ongelmia.