Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa avautuminen...!

face jäähylle...!
13.02.2018 |

Välillä tuntee myötähäpeää kun kaverit avautuu facessa kauppareissusta ja esittelee kauppakassin sisältöä! Toiset pariskunnat kommentoivat toistensa juttuja söpöyksillä ja rakkauden tunnustuksilla vaikka on samassa asunnossa. Okei ei tartte seurata tuota ainaista potaskaa. Onko muilla noloja seurattavia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi facekaveri puhuu ihan vakavissaan kokkareista, kokkarit sitä, kokkarit tätä. Ymmärrän sen, että hänellä on vasemmistosympatioita, mutta ärsyttää lapsellinen nimittely. 

Vierailija
2/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri ihan tosissaan avautui Matti Röngän savon murteesta. Kuulemma ei voi katsoa uutisiakaan, jos Rönkä on uutistenlukijana. Samalla hän toivotti kaikki savolaiset ulkoavaruuteen. Sitten hän suuttui yhdelle toiselle kaverille, joka sanoi, että hän on itsekin savolainen eikä pitänyt kaverin asenteesta. Sitten ne eivät kirjoittaneet pitkään aikaan mitään toistensa seinälle. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lähisukulaisen puoliso avautui oikein huolella persusympatioistaan sen jälkeen, kun persut saivat jytkyn. Olisin estänyt hänet, mutta sukulaisuussuhteet olisivat kärsineet siitä. 

Vierailija
4/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mun kaveri ihan tosissaan avautui Matti Röngän savon murteesta. Kuulemma ei voi katsoa uutisiakaan, jos Rönkä on uutistenlukijana. Samalla hän toivotti kaikki savolaiset ulkoavaruuteen. Sitten hän suuttui yhdelle toiselle kaverille, joka sanoi, että hän on itsekin savolainen eikä pitänyt kaverin asenteesta. Sitten ne eivät kirjoittaneet pitkään aikaan mitään toistensa seinälle. :D 

Ihan kuin mun mies. Mutta purkaa tuon inhon vaan minulle kasvotusten!😃

Vierailija
5/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereilla on on-off -suhde, ja pariskunnan toinen osapuoli avautuu jokaisesta suhteen käänteestä Facebookiin. Tällä viikolla kaikki on ihanaa ja onnellista, ensi viikolla sitten pyyhitään kyyneleitä ja kerrotaan, kuinka menee taas elämä uusiksi. Ja näitä vuorotellaan viikosta toiseen. Jokaisen tuollaisen päivityksen poistaa vuorokauden kuluessa.

Vierailija
6/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mietti olisiko hän mies vai nainen..

Ois tehny mieli vastata että katso jalkoväliin.

Vierailija
7/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rönkä on Karjalasta, ei Savosta.

Enpä muuten ole huomannut, että hän puhuisi murteella. Täytyykin kuunnella seuraavan kerran tarkemmin.

Vierailija
8/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muuten ole huomannut, että hän puhuisi murteella. Täytyykin kuunnella seuraavan kerran tarkemmin.

Sitä se minun toinen kaverikin sanoi, ettei ole huomannut mitään murretta, mutta toisen mielestä oli ihan selvä murre, savolaiset vaan eivät sitä kuule, kun itse puhuvat savoa. :D 

Vierailija
9/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta eikös Outokumpu ole Pohjois-Karjalasta eikä Karjalasta. Pohjois-Karjalassa puhutaan savon murretta, yhtä niistä. 

Vierailija
10/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sellasen yleisen avautumisen esim poliittisista aiheista. Mutta ne oikeesti aiheuttaa myötähäpeää, kun aletaan omista henkikökohtasista asioista avautumaan. Yksi tuttu sekos täysin avioerosta ja tuli valehtelematta 20 päivitystä liittyen eroon, hirveetä tilitystä kuinka se mies saatto näin tehdä..

Vierailija
11/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun sukulainen on kansanedustaja ja tämä tuttu jakaa ilmeisesti jokaikisen sukulaistaan koskevan lehtijutun ja haastattelun... On ilmeisen ylpeä tämän edesottamuksista tai jotain.

Vierailija
12/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävistäni kirjoittaa joka päivä terveystietonsa, laihduttamisensa edistyksestä sekä postataa kuviaan tyyliin; tässä teininä, tässä nyt, tässä viime vuonna Thaimaassa, tässä Pariisissa, tässä Barcelonassa, tässä tämän päivän ateria, tässä huomisen laihispatukka....

Kaikki tämä, että saisi tsemppiä, ihailua sekä kehuja kalastellen. Tämän ihmisen maailmaan ei mahdu kukaan eikä ketään kuin hän itse. Ei osaa keskustella eikä kiinnosta mikään muu kuin oma itsensä.

Jos joku ystävistään asettaa kyseenalaiseksi jonkun jutuista, kamala valitus kuinka ihmiset ovat ilkeitä ja kateellisia, kun mulla on k a i k k i niin vaikeeta ollut lapsesta lähtien ja nytkin.

No ei ole ollut, eikä ole nytkään. Rahaa on käyttää niin paljon kuin haluaa, mukava mies ja kiva koti. Mutta ei, mikään ei riitä. Onneton heti jos ei joka päivä joku kehu facessa.

Vierailija
13/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin koko paskasta, ei aiheuta siellä roikkuminen kuin ärsytyksen ihmisten typeryydestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi