Voinko löytää miehen?
Ikisinkku tässä pohtii ja kaipailee mielipiteitä kannattaako edes yrittää.
Plussani:
-perusnätti naama, nätti kroppa (mikään ei roiku, ei selluliittia, hoikka ja urheilullinen)
-pidän aidosti siivoamisesta, ruuanlaitosta ja muustakin kodinhoidosta
-pidän toisen osapuolen hemmottelusta ja seksistä
Miinukseni:
-olen jo 31v
-masennustaustaa
-ammatillinen koulutus jäi kesken
Hieno sisustus/asunto/auto/ulkonäönhoito isolla rahalla/status ei kiinnosta ollenkaan. Tämä on kai plussa/miinus henkilöstä riippuen. Töitä teen kun niitä on tarjolla. Ja kaipaisin ihan kumppanuutta ja jaettua arkea. Kriteerit potentiaaliselle kumppanille olisi samat mitä itsekin pystyn tarjoamaan.
Ei ole juuri kokemusta miehistä enkä tiedä yhtään mistä pitäisi lähteä "etsimään".
Kommentit (48)
Kuulostaa hyvältä! Kiinnostaisiko tälläinen 24v sinkkumies, vai olenko liian nuori? Itsekin kaipaisin nimenomaan kumppanuutta ja jaettua arkea.
Kyllä minulle ainakin kelpaisi. Itse en ole kylläkään ikisinkku.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Kiinnostaisiko tälläinen 24v sinkkumies, vai olenko liian nuori? Itsekin kaipaisin nimenomaan kumppanuutta ja jaettua arkea.
Tässä se taas nähtiin. Meni 3 minuuttia niin aloittajalla on jo miesehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin kelpaisi. Itse en ole kylläkään ikisinkku.
M35
4 minuuttia kulunut ja aloittajalla on jo 2 miesehdokasta mistä valita :D
No jos katselet ympärillesi niin näet varmaan, että paljon tasoasi huonompiakin on naimisissa.
Itse en kaipaa kumppanuutta ja jaettua arkea. Itse asiassa olisi hyvä, jos asuttaisiin erillään. Seksi, romantiikka ja laatuaika ovat tärkeitä minulle.
M29
Kuule sellasia ihratankkeja ja mätisäkkejä olen suhteissa nähnyt että on se kumma jos hoikka ei saa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, voin ottaa yhteyttä jos annat jonkin sähköpostin.
Olisi pitänyt tarkentaa että olen nettideittailua kokeillut mutta viestinvaihto tyssäsi joka kerta joko ammatin tai seurustelukokemuksen puutteeseen. Tuntuisi että livetutustuminen olisi kaikkien kannalta helpoin väylä mutta en tiedä yhtään mistä pitäisi aloittaa.
Jos jotakuta toistakin kiinnostaa tutustua niin otan kyllä yhteyttä.
-ap
Riippuu mt-ongelmien asteesta ja esiintymisestä.
Pelkästään olemalla normaalipainoinen piekset ulkonäölläsi 1/3 naispopulaatiosta. Menet siis automaattisesti siihen parhaaseen 66 %. Jos kasvosi ovat perusnätit eli keskitasoa, voidaan nostaa tasosi sinne ylimpään 33 %. Urheilullisuus, kodinhoitohalukkuus ja seksi nostavat tasoasi noin 15 prosenttiyksikköä eli olet jo parhaassa 18 %. Ikää on yli 30 v eli se pudottaa haarukkaa 10 %. Sanotaan näin että olet parhaan 28 % joukossa antamiesi tietojen perusteella eli suomeksi sanottuna parempi kuin 72 % kilpailevista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään olemalla normaalipainoinen piekset ulkonäölläsi 1/3 naispopulaatiosta. Menet siis automaattisesti siihen parhaaseen 66 %. Jos kasvosi ovat perusnätit eli keskitasoa, voidaan nostaa tasosi sinne ylimpään 33 %. Urheilullisuus, kodinhoitohalukkuus ja seksi nostavat tasoasi noin 15 prosenttiyksikköä eli olet jo parhaassa 18 %. Ikää on yli 30 v eli se pudottaa haarukkaa 10 %. Sanotaan näin että olet parhaan 28 % joukossa antamiesi tietojen perusteella eli suomeksi sanottuna parempi kuin 72 % kilpailevista naisista.
Vilpitön kiitos tästä analyysista, vielä kun tietäisi missä kannattaisi oleskella että voisi "luonnollisesti" tutustua ihmisiin. Oletan että miesihanteeni on vähän hiljaisempi ja nörtihtävämpi kotihiiri eikä mikään kansainvälinen partyboy.
Ja mikähän ihme tätä palstaa vaivaa tänään, näytti siltä että tämä aloitukseni katosi kokonaan pariksi tunniksi ja sitten ilmestyi taas muutamaa viestiä köyhempänä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön puolesta ehkä mutta kuten ap itse kirjoitti niin nettideiteilläkin tyssää. Voisiko vaikka olla niin ettei miehet sittenkään valitse kumppania pelkän ulkonäön perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Kuule sellasia ihratankkeja ja mätisäkkejä olen suhteissa nähnyt että on se kumma jos hoikka ei saa suhdetta.
Ei se hoikkuus kyllä aina takaa suhdetta. Itse olen hoikka/normaali, ihan nätti naamasta, kehuttu ja pidetty nainen, mutta mitkään tapailusuhteet eivät ole johtaneet mihinkään pysyvämpään suhteeseen miesten osalta. Yhtäkin tapailin noin puolivuotta, kunnes sitten vaan yhtäkkiä ilmoitti, ettei nyt vaan natsaa eikä halua mitään vakavaa, mutta oli parisuhteessa toisen kanssa noin kuukauden kuluttua tästä :) kiva olla aina se varasija, jota ei ikinä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hoikkuus kyllä aina takaa suhdetta. Itse olen hoikka/normaali, ihan nätti naamasta, kehuttu ja pidetty nainen, mutta mitkään tapailusuhteet eivät ole johtaneet mihinkään pysyvämpään suhteeseen miesten osalta. Yhtäkin tapailin noin puolivuotta, kunnes sitten vaan yhtäkkiä ilmoitti, ettei nyt vaan natsaa eikä halua mitään vakavaa, mutta oli parisuhteessa toisen kanssa noin kuukauden kuluttua tästä :) kiva olla aina se varasija, jota ei ikinä valita.
niin et kelvannut sille alfalle joka otti lennosta uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön puolesta ehkä mutta kuten ap itse kirjoitti niin nettideiteilläkin tyssää. Voisiko vaikka olla niin ettei miehet sittenkään valitse kumppania pelkän ulkonäön perusteella?
Olihan tuossa mainittuna myös kodinhoito ja seksi. Yksinkertaisia miehet kun ei muuta halua.
Miten vaikea on ymmärtää, ettei palstalla saa jakaa sp-osoitteita? KUKAAN ei voi tietää, kenen osoite ja missä tarkoituksessa on jaossa. Kyse voi olla ihan puhtaasti kiusanteosta.
Menkää vaikka eurosinkkujen chattiin ja vaihtakaa osoitteita siellä "yksityishuoneessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tapailet kärkitason miehiä, joiden et ehkä ymmärrä olevan kärkitasoa.
Näille miehille on tyypillistä että ringissä on useita naisia. Jotain tapaillaan, jonkun kanssa harrastetaan seksiä, sitten kun vastaan tulee kärkitason nainen, harkitaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin et kelvannut sille alfalle joka otti lennosta uuden.
Kyseinen mies ei kylläkään ollut mikään alfa... Ihan tavallinen, vähän ylipainoinen duunarimies.
Nainen löytää aina miehen oli minkälainen tahansa.
Tinderin kun vain avaat niin valikoit sieltä sopivimman pitkän rikkaan miesmallin.