Onko sillä väliä minkä merkkistä (käsi)laukkua käyttää?
Ja "tuomitsetko" naisia heidän kantamiensa laukkujen perusteella?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse halveksin eniten näitä feikkilaukkujen ostajia. Miksi ostaa väärennetty, jos ei varaa alkuperäiseen?
Tiedätkö, että moni ei edes tunnista "merkkilaukkua". Mulla on monia vanhempia sukulaisia, jotka voisivat mainiosti ostaa vaikka lomareissultaan "feikkikopion" kivana nättinä laukkuna, eivätkä edes tietäisi kantavansa sellaista. Toki se voi olla vaikeaa käsittää, että on suomalaisia jotka eivät tiedä mitä ovat Vuitton, Dior, Chloe, Prada, Gucci, Marc Jabocs jne jne, mutta heitä on ja heitä on itse asiassa varsin paljon.
Kyllä minä nimet tiedän, mutta niiden laukkuja en todellakaan tunnistaisi. Kaikki mustat ja ruskeat nahkalaukut näyttää ihan samalta. Guccillako on se järkyttävän ruma ruskea kangaskuosi? Yök. En käyttäisi vaikka maksettaisiin, tai no jos tosi paljon maksettaisiin niin käyttäisin koska olen köyhä ja tarviin rahaa.
Kiinnitin kerran lentokenttäbussissa huomiota naisen laukkuihin, koska olin väsynyt ja oli tylsää. Nainen oli niin huomiota herättävä kokonaisuus. Ensin ihastelin kynsiä, jotka olivat täydellisesti lakatut ja pitkät. Koruja oli paljon, ja kännykkä oli hieno ja uusi. Hänellä oli kolme erikokoista käsilaukkua ja yhden kuosia katselin, että se on kivan näköinen. Myöhemmin sain tietää, että se oli Vuittonin ruudullinen kuosi, jossa on sellaisia suklaanruskeita ja toffeenruskeita pieniä ruutuja. Se oli nätti! Naisella oli myös tukka, meikki ja vaatteet ihan viimeisen päälle ja tip top ja sinne hän katosi laukkuineen lentokenttähotelliin ja minä kipitin perässä läppärireppu selässä ja tukka pystyssä :)
En juuri kiinnita huomiota toisten laukkuihin. Ainoa mieleenjaanyt oli tuossa taannoin, kun se joku Lampelan morsmaikuista esiintyi oikeudessa kantaen laukkua, jossa luki Moschino kissankokoisilla kirjaimilla. Sekin ehka siksi, kun itsellanikin on yksi saman valmistajan laukku, toki huomaamattomalla logolla.
Tarkeinta minulle on laukun materiaali (nahkaa) ja sopiva koko ja sen sopiminen muuhun habitukseeni.
Mitä ihmeen väliä sillä voisi olla? En keksi yhtään syytä miksi jonkun ihmisen pitäisi käyttää jotain tiettyä, tai no joo, jos itse on käsilaukkusuunnittelija, niin sitten vois olla hyvä käyttää ite suunnittelemaa laukkua, mut toki niihinkin kyllästyy.
Minä en erota laukkuja toisistaan maksaako kympin tai kymppitonnin, minä en huomaa toisten laukkuja kuin jos ne on jotenkin tosi erikoisen näköisiä, hienoja koristeita ja kuvioita ym. Yleensähän ihmisillä on tosi tylsän näköisiä laukkuja, kaikki näyttää ihan samalta (paitsi mulla on kukallinen hieno, maksoi 79,90€, ja kallis oli mun mielestä)