Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä väliä minkä merkkistä (käsi)laukkua käyttää?

Vierailija
13.02.2018 |

Ja "tuomitsetko" naisia heidän kantamiensa laukkujen perusteella?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää sillä lompakolla kuin haluaa

T. Mintturakas

Vierailija
2/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle väliä minkä merkkistä laukkua joku käyttää, mutta feikkilaukut kyllä kertovat kantajastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, koska itse kolmekymppisenä käytän halpoja merkkilaukkujen kopioita suoraan Vero Modasta tai H&M:ltä ja olen alkanut miettimään, että tuomitseeko esimerkiksi samanikäiset naiset ja miehetkin minut "halvaksi" ja tyylittömäksi. Vai onko se ihan sama? Kiinnitätkö edes huomiota toisten laukkuihin?

ap

Vierailija
4/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle omalla kohdalla on tärkeintä, että laukku on käytännöllinen ja miellyttää omaa silmää. Joitain laadukkaan näköisiä nahkalaukkuja olen muilla ihastellut, en itselle viitsisi niin kallista mennä ostamaan. Merkillä ei ole mulle mitään väliä ollut koskaan.

Vierailija
5/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että se laukku sopii omaan tyyliin ja tietysti on toivottavaa että se on siisti eikä siitä roiku lankoja eikä se haise halvalle (kopiolaukku)muoville.

Toisaalta hassua kun joku kulkee halpaketjun tekokuiturättivaatteet päällä, muoviset linttaan astutut kengät jalassa, ja kädessä yli tonnin arvoinen Louis Vuitton-laukku. Tuolloin se muu tyyli saa sen aidon kalliin laukunkin näyttämään halpakopiolta

Vierailija
6/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyttäävät toisiaan. Mies ei tuollaisesta välitä. 99% miehistä (ellei enemmänkin) ei erota neljänsadan euron väskyä neljänkympin hintaisesta.

Vierailija
7/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt siihen että kaikilla on ne samat laukut katukuvassa.

Kiinnitän huomiota jos joku tulee erikoisen ja persoonallisen laukun kanssa vastaan, sellainen joka saatta olla kallis merkkilaukku mutta joka ei kuitenkaan huuda kirjainlogoja tai monogrammeja puolen kilsan päähän.

Vierailija
8/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten ehkä mies. Mua ei kiinnosta toisten veskat tippaakaan eikä oikein omakaan. Kunhan se näyttää mielestäni kivalta, on toimiva eikä maksa hillittömästi, niin hyvä.

Vierailija
9/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän huomiota mielestäni erityisen kauniisiin tai erityisen rumiin laukkuihin, hinnalla tai merkillä ei ole väliä. Enkä tietenkään kommentoi ääneen kuin niitä kauniita :)

Vierailija
10/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorella naisella on monen tuhannen euron arvoinen käsilaukku eli sellainen joita lähinnä bisnestyyliset yli kolmevitoset naiset on yleensä käyttäneet, niin tottakai se herättää huomion ja mietin että onko laukku hankittu elättäjän kautta eli tienattu selällään.

Vierailija
11/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä minkälainen laukku sinulla on. Saatan kiinnittää huomiota jos se näyttää kivalta. Ainoa mitä katson hieman kieroon on joku isoin kirjaimin merkkiään toitottava GUCCI tai VUITTON (ok, jälkimmäinen toitottaa kuosillaan), koska ne ovat jotenkin niin kuluneita eivätkä erityisen kauniita. Niistä tulee mieleen, että kantaja yrittää osoittaa jotain statusta ja on mauton.

Vierailija
12/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan yksi hailee minkälaista laukkua joku kantaa. En perusta merkkilaukuista.

Vierailija
13/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halveksin eniten näitä feikkilaukkujen ostajia. Miksi ostaa väärennetty, jos ei varaa alkuperäiseen?

Vierailija
14/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen piraattikopiolaukun, jonka erottaa helposti saumoista, kahvojen pituuksista, tikkauksista, kuvioinneista, mittasuhteista jne, niin pidän henkilöä pelkkänä ihmissaastana joka ostanut laukkunsa esittääkseen jotain mitä ei ole, ja näin ollen rahoittanut maailmanlaajuisia rikollisliigoja jotka harjoittaa m.m ihmiskauppaa ja teettää laukut kouluikäisillä lapsilla. Jossain dokumentissa näytettiin salakuvaa aasialaisesta piraattikopiolaukkutehtaasta ja linjalla yksi lapsi toisen jälkeen kaatui voimakkaan liiman hajun takia, toinen lapsi tuotiin tilalle tekemään työtä ja muut pikkuiset yrittivät kantaa tuupertuneita kavereitaan sivummalle jotta pystyisivät jälleen hengittää!

Vierailija
15/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä minkälainen laukku sinulla on. Saatan kiinnittää huomiota jos se näyttää kivalta. Ainoa mitä katson hieman kieroon on joku isoin kirjaimin merkkiään toitottava GUCCI tai VUITTON (ok, jälkimmäinen toitottaa kuosillaan), koska ne ovat jotenkin niin kuluneita eivätkä erityisen kauniita. Niistä tulee mieleen, että kantaja yrittää osoittaa jotain statusta ja on mauton.

Noista LuiskaVuiskan laukuista huomaa usein senkin että kenellä on sellainen kauniin hunajanruskeaksi patinoitunut vanha versio eli todennäköisesti jollain espoolaisilla eliittirouvilla jotka tunsivat nämä merkit ennenkuin pissikset innostuivat pilaamaan merkin maineen alkaen 10 vuotta sitten.

Nousukkailla ja wannabeillä on uudet, huokoisen näköiset laukkuversiot jotka eivät näytä niin laadukkailta kuin ne vanhat esim. 1980-luvulta tuonne 2000-luvun puoleen väliin valmistetut. Ihan kuin materiaaleissa olisi alettu fuskaamaan ja koko homma muutettu liukuhihnamaiseksi.

Vierailija
16/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halveksin eniten näitä feikkilaukkujen ostajia. Miksi ostaa väärennetty, jos ei varaa alkuperäiseen?

Tiedätkö, että moni ei edes tunnista "merkkilaukkua". Mulla on monia vanhempia sukulaisia, jotka voisivat mainiosti ostaa vaikka lomareissultaan "feikkikopion" kivana nättinä laukkuna, eivätkä edes tietäisi kantavansa sellaista. Toki se voi olla vaikeaa käsittää, että on suomalaisia jotka eivät tiedä mitä ovat Vuitton, Dior, Chloe, Prada, Gucci, Marc Jabocs jne jne, mutta heitä on ja heitä on itse asiassa varsin paljon.

Vierailija
17/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei merkillä ole väliä. Haluan oman laukkuni olevan nahkaa, minun silmiini hyvännäköisen, sopivan kokoisen ja värisen kulloiseenkin käyttötarpeeseeni ja mukavan kantaa. En kiinnitä huomioita muiden laukkuihin, elleivät ne miellytä omaa silmääni tai ole muuten huomiotaherättävän värisiä tms.

Vierailija
18/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että on oikean värinen ja tilava.

Merkistä viis.

Vierailija
19/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuorella naisella on monen tuhannen euron arvoinen käsilaukku eli sellainen joita lähinnä bisnestyyliset yli kolmevitoset naiset on yleensä käyttäneet, niin tottakai se herättää huomion ja mietin että onko laukku hankittu elättäjän kautta eli tienattu selällään.

Minä taas mietin onko laukun takia syöty kuukausi kaurapuuroa tai ostettu laukku lainarahalla.

Vierailija
20/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on että se laukku sopii omaan tyyliin ja tietysti on toivottavaa että se on siisti eikä siitä roiku lankoja eikä se haise halvalle (kopiolaukku)muoville.

Toisaalta hassua kun joku kulkee halpaketjun tekokuiturättivaatteet päällä, muoviset linttaan astutut kengät jalassa, ja kädessä yli tonnin arvoinen Louis Vuitton-laukku. Tuolloin se muu tyyli saa sen aidon kalliin laukunkin näyttämään halpakopiolta

hah, mä oon aina tykänny siitä lookista :D ja jos se kallein laukku on se paras kauppakassi johon mahtuu ja johon on helppo pakata niin en kyllä ole ostamassa mitään erillistäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan