Mies ei ikinä "tägäile" minua kuviinsa...
Ollaan vaikka yhdessä leffassa, ravintolassa tai ihan mitä vaan... Ottaa siis kuvia ja lisää niitä Facebookiin tai Instagramiin. Ikinä ei ole merkinnyt minua niihin...
Exänsä merkkasi aina, kun olivat jossain yhdessä! Ihan mitätön asia, mutta jotenkin tuntuu pahalta, että miksi exän aina tägäsi, mutta ei minua.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mies? Tägäily? Kuulostatte ihan yläaste ikäisiltä noiden instojenne kanssa. Hommatkaa elämä.
No, ollaan vähän alle kolmekymppisiä :D ja kyllä mekin käytämme vielä tägäily-termiä. Ap
Ja joillakin on ihan kunnon murheita. Keskittykää siihen elämään somen ulkopuolella! Mitä "täggäilyllä" todistellaan. Oletko epävarma?
Siis mies ottaa sinusta kuvan ja julkaisee sen, mutta ei tägää sinua? Vai täh? Siis ei kai kukaan tägää kuviin henkilöitä, jotka eivät kuvissa esiinny?
Ehkä exä on pakottanut aina merkitsemään hänet? :D
Oletko pyytänyt miestä tägäämään sinut?
Vierailija kirjoitti:
Mies? Tägäily? Kuulostatte ihan yläaste ikäisiltä noiden instojenne kanssa. Hommatkaa elämä.
Miten osasisinkin arvata että ensimmäinen lukemani kommentti on juuri tällaisen silmiään muljauttavan "paremman ihmisen". =D
Miten ravintoloissa käyminen, Facen käyttäminen ja tägäämisestä puhuminen korreloi siihen, ettei ihmisellä olisi elämää? Hommaa itse elämä, äläkä käytä arvokasta aikaasi kommentoimalla AV-keskusteluja, jotka sua ei näköjään (eipä...) edes kiinnosta!? =D
ohis
Voi nyt jeesusmaaria ap sun ongelmiasi. Meilläkin on molemmilla Facebook-tilit kun kavereitakin on siellä mutta jatkuva siellä roikkuminen ei voisi vähempää kiinnostaa.
Elämä 80-luvulla oli varmasti hienoa kun elettiin oikeassa elämässä eikä tärkeintä elämässä ole netissä ylläpidetyt vaikutelmat elämästä.
Mikä v i t u n tägäily? Nyt haloo.
Mä ja mun mies ei olla edes kavereita facebookissa :D Mutta eikö toisten kuviin pysty itsekin tägäämään itsensä?
Mitä hän on vastannut sinulle, kun olet asiasta jutellut? Ette varmaankaan ole seurutelleet kauaa? Kyllä mä ymmärrän jotenkin, koska itseänikin vähän harmittaa, jos ystävä ei tägää minua kuvaansa, jos ollaan yhdessä kuitenkin. Lapsellista joo, mutta tägäyksestä tulee hyvä mieli, "todistaa" että tyyppi ei ainakaan häpeile seuraani vaan päinvastoin.
N46
marttina..sinäkö siellä?
Eikö sulle enää riitäkkään ne yhteiskuvat miehesi kanssa joissa se puhuu puhelimeen ja katsoo poispäin sinusta?
Saatat olla laastari jos pitkä suhde takana ja sinä olet siitä seuraava. Sori.
Rakastunut mies tahtoo huutaa koko maailmalle millainen saalis jäi haaviin.
Mun ex ei ottanut mua edes kaveriks.
Mä olen ollut facessa jostain vuodesta 2007 ja naiseni kanssa tätä kauemmin, enkä ole kertaakaan tägännyt häntä mihinkään.
Suhteemme on varmasti tuhoon tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla laastari jos pitkä suhde takana ja sinä olet siitä seuraava. Sori.
Rakastunut mies tahtoo huutaa koko maailmalle millainen saalis jäi haaviin.
Mun ex ei ottanut mua edes kaveriks.
Siis joku nyt edes tajusi mun pointin! Siis kyse nimenomaa siitä, että mies merkitsi kyllä exänsä joka ainoaan kuvaan, kun tekivät jotain yhdessä! Esimerkiksi kuva ruokalautasesta ravintolassa, niin merkitsi exänsä siihen... Ottaa kyllä kuvia maisemista, annoksista tai mistä sitten onkaan kyse myös minun kanssani ollessani, mutta ei merkitse minua niihin... Exänsä kanssa kirjoitti vielä kuvatekstiin jotain "rakkaan kanssa ulkona" tms.
Siis lapsellista, tyhmää ja kaikkea tiedän, mutta tämä asia saa minut epävarmaksi. En koe olevani niin tärkeä seuralainen, kun exänsä oli.
Ps. Tägää myös kaverinsa, jos heidän kanssa on jossain! Ap
Kolkytvee mies kirjoitti:
Mä olen ollut facessa jostain vuodesta 2007 ja naiseni kanssa tätä kauemmin, enkä ole kertaakaan tägännyt häntä mihinkään.
Suhteemme on varmasti tuhoon tuomittu.
Eri asia. Kyse ei ole varsinaisesti siitä tägäilystä, vaan siitä miksi halusi näyttää facessa mitä teki exänsä kanssa, mutta ei halua näyttää meidän juttuja.
Niistä kuvista nyt voisi päätellä, että hän on yksin tai vaikka jonkun kaverinsa kanssa liikkeellä eikä minun :) ap
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin on ihan kunnon murheita. Keskittykää siihen elämään somen ulkopuolella! Mitä "täggäilyllä" todistellaan. Oletko epävarma?
Olen. En koe olevani niin tärkeä seuralainen, kuin exänsä :) ap
No onhan tuo omituista. Jos kerta tägää exänsä jokaiseen kuvaan ja kirjoittelee hempeitä lauseita, ja sinun kanssa ei yhtään mitään ,niin tuntuisipa hassulta. Ymmärrän AP:n pointin vaikka moni haluaakin vähätellä.
Suhteessa voi epävarmuuksia tulla asiasta kuin asiasta, hänelle se tuli tästä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo omituista. Jos kerta tägää exänsä jokaiseen kuvaan ja kirjoittelee hempeitä lauseita, ja sinun kanssa ei yhtään mitään ,niin tuntuisipa hassulta. Ymmärrän AP:n pointin vaikka moni haluaakin vähätellä.
Suhteessa voi epävarmuuksia tulla asiasta kuin asiasta, hänelle se tuli tästä.
Juu ja ei siis tietenkään enää exäänsä tägäile, mutta silloin, kun vielä yhdessä olivat pari vuotta sitten :) niitä julkaisuja näkyy edelleenkin miehen seinällä. Ap