Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin nainen on PIHTARI?

Pihtari miehensä mukaan
13.02.2018 |

Voisitteko kertoa minulle milloin naista voi kutsua pihtariksi? Kuinka pitkä seksitön jakso täytyy olla että mies voi kutsua naista pihtariksi?
Onko miehellä oikeus saada seksiä aina silloin kun hän niin tahtoo. Ja jos hän ei seksiä saa , tuleeko naisesta sillä hetkellä pihtari? Vai voisiko mies myös ymmärtää naista sillä hetkellä?

Mieheni haluaa seksiä usein. Viimeeksi harrastimme seksiä maanantaina. Eilen illalla mies olisi tahtonut seksiä, mutta olin niin väsynyt että pyysin jos siirtäisimme puuhailut vaikka tälle illalle. Se ei miehelle käynyt. Hän rupesi kiukuttelemaan ja syyllistämään minua. Nyt olen sitten pihtari pahimmasta päästä. Riitahan siitä syttyi. Ja meidän historialla voin kertoa että mies mököttää noin 6 päivää putkeen. Ja koko juttu on minun syyni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on sanoa miehelle OK ja sitten maata paikallaan. Samalla voi katsoa kännykällä jotain kivaa sarjaa tms. ja jos mies syyllistää siitä, että ei ole mukana, niin voi aina muistuttaa, että enhän minä tätä edes halunnut.

Vierailija
2/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että pihtari on sellainen joka jättää kiusallaan antamatta vaikka sattaisi itsekin haluta. Eli ei ainakaan ap vaan esimerkiksi minun exäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Taidanpa sitten ottaa tuon kakkosen vinkin käyttöön. Vaikka paska meininki jos tuollaiseen täytyy ryhtyä.

Vierailija
4/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli vuorokauden on ottamati suihin tai ei anna pillua neljään päivään. Synnytyksen jälkeen raja on normaalitapauksissa 8 viikkoa panokieltoa. Luonnollisesti silloinkin pitää ottaa suihin päivittäin tai runkata. Pitää ymmärtää, että miehen on saatava laueta päivittäin.

Vierailija
5/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksistä kieltäytyminen sinällään ole pihtariutta.

Jos välttää seksiä jonkun valtapelin tai toisen kouluttamisen vuoksi, on pihtari.

Vierailija
6/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees. Taidanpa sitten ottaa tuon kakkosen vinkin käyttöön. Vaikka paska meininki jos tuollaiseen täytyy ryhtyä.

https://www.google.fi/search?q=JOSEFIINA+BARAKA&rlz=1C1GGRV_fiFI751FI75…;

Vierailija
7/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhdyn tuohon samaan mielipiteeseen, että vasta kun seksistä tulee sairas osa parisuhteen valtapeliä, niin tuollaisia leimoja voi antaa. Muuten ei mitään luku- tai aikamääreitä voi antaa.

Jos olet tosiaan vielä vain siirtänyt sitä päivällä, niin ei kyse ole muusta kuin himon boostaamasta pettymyksestä. Tuolle voi olla mielenkiintoisia taustasyitä, miksi sen seksin saanti heti on niin ehdotonta ja kaikki niistä ei ole fysiologiaan, eli panetukseen liittyviä.

PS: olen itsekin pihdannut, että tiedän kyllä asiasta niin tekijänä kuin kohteenakin.