Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet paljastanut palstalla?

Vierailija
13.02.2018 |

Oletko miettinyt koskaan miten paljon olet paljastanut elämästäsi tällä palstalla? Mitä löytyisi jos joku niputtaisi kaikki viestisi yhteen ja saisit lukea ne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä ap, tein erikseen oman vastausviestini kysmykseen.

Olen puhunut täällä mm. raha-asioistani, työttömyydestäni, sairaudestani, tv-ohjelmista... oikeastaan siis todella henkilökohtaisista asioista, mutta myös aika turhista.

Siinä oliskin lukemista.

Vierailija
2/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?

Aika no-life saa olla, jos mun elämä jotakuta kiinnostaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt koskaan miten paljon olet paljastanut elämästäsi tällä palstalla? Mitä löytyisi jos joku niputtaisi kaikki viestisi yhteen ja saisit lukea ne?

Nauraisin makeasti. Jos joku muu lukisi, hän antaisi diagnoosiksi skitsofreenikon, jolla on monta persoonallisuutta, ikää, sukupuolta jne. Ei kai kukaan täällä itsestään puhu? Tai ainakaan pelkästään?

Vierailija
4/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin makeasti. Jos joku muu lukisi, hän antaisi diagnoosiksi skitsofreenikon, jolla on monta persoonallisuutta, ikää, sukupuolta jne. Ei kai kukaan täällä itsestään puhu? Tai ainakaan pelkästään?

No ei tietenkään. Kaikkihan sen tietävät, että nämä mun mies tai joku muu mies teki sitä tai tätä pahaa -jutut ovat keksittyjä. Sehän tässä palstassa ja av-mammoissa säälittävää onkin.

Vierailija
5/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välillä kirjoitan ihan puuta heinää ja välillä täysin puppua:) Aika harvoin oikeeta asiaa niin jos joku haluaa mun juttuja seurata niin varmaan on mielenkiintoiset ja rikkaat elämänvaiheet minulla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi