Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31-vuotias mies oli vikitellyt 15-vuotiasta ja ei ymmärrä miksi oudoksuin hänen käytöstään

Vierailija
13.02.2018 |

Tuttavamies (31) jonka kanssa minula on aikaisemmin ollut säätöä, oli baari-illan jälkeen käynyt nakkikioskilla ja eilen halusi jakaa kanssani 'hassun tarinan'. Hän sanoi että oli tavannut kiskalla kaksi viehättävää naista ja alkanut jutella heidän kanssaan. Tarinan punchlinenä oli että toinen tytöistä oli ollut 15-vuotias ('ja näytti ihan 23-vuotiaalta!') ja toinen 21, mutta kuulemma mies oli menettänyt tsäänssinsä kun kiskan myyjä oli kysynyt miehen apua puhelimensa kanssa. Mikä harmitus, hassunhauskaa kun neidot pääsivät karkuun, eikö?

Koko tarina oksetti minua. Kuka 31-vuotias voisi edes pitää hassunhauskana että menetti 'tsäänssinsä' itseään kirjaimmellisesti puolta nuorempaan? Mies sanoi suoraan että olisi lähtenyt tuon 21-vuotiaan matkaan, mutta minusta tuntuu että nuo tytöt pakenivat paikalta ihan vain tuon niljakkeen läheisyydestä.

Tyyppi sanoo että ylireagoin ällötykselläni. Mielestäni tyypillä itsellään viiraa päässä, ja kolmekymppisellä pitäisi olla parempia intressejä kuin jutella itseään vuosikymmentä nuoremmille randomeille jossain kiskalla. Huuto-oksennus!

Av-raati?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 15 vuotta nuorempi vaimo eikä haittaa yhtään. Toki 15-vuotias on liian nuori. Pitää olla ainakin 16-vuotias sweet sixteen.

Vierailija
22/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ottaisin etäisyyttä tuollaiseen tyyppiin (lue: tekisin totaalisen katoamistempun), joka on niin nolo, että yrittää tulla rehentelemään tuollaisilla asioilla sinulle. Varmaan luulee, että tollasten juttujen jälkeen sinä mietit, että "voi ei mitä menetin, sillä onkin kysyntää, mitenköhän saisin sen takaisin". :D Tosi nolo tyyppi.

Kuulostaa aika hyvältä strategialta. Poistin jo hänen numeronsa.

-ap

Et kyllä kuulosta olevasi hänen arvoisensa, et ole ystäväainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ottaisin etäisyyttä tuollaiseen tyyppiin (lue: tekisin totaalisen katoamistempun), joka on niin nolo, että yrittää tulla rehentelemään tuollaisilla asioilla sinulle. Varmaan luulee, että tollasten juttujen jälkeen sinä mietit, että "voi ei mitä menetin, sillä onkin kysyntää, mitenköhän saisin sen takaisin". :D Tosi nolo tyyppi.

Kuulostaa aika hyvältä strategialta. Poistin jo hänen numeronsa.

-ap

Et kyllä kuulosta olevasi hänen arvoisensa, et ole ystäväainesta.

En hirveästi välitä jos en ole ystäväainesta 15-vuotiaita kuolaavalle kolmekymppiselle. Ihan mielelläni teen hajurakoa.

Kiva tietää että muidenkin mielestä tilanteessa oli jotain outoa. Itselläkin käväisi mielessä että kiskanpitäjällä taisi olla tilannetajua ja puhelin prakasi ihan tarkoituksella...

-ap

Vierailija
24/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus 14-15 vuotiaana todella ihastunut 30v mieheen. Käytiin samalla hevostallilla ja usein sain autella häntä.

Jopa mun vanhemmat tiesi että olin tähän tyyppiin ihastunut, mutta ehkä he ymmärsivät ettei koskaan siitä mitään tulisi ja onneksi he eivät tehneet siitä suurempaa numeroa.

Pari vuotta myöhemmin näin ohimennen sormuksen tuon miehen sormessa, ja mun tunteet hävis sillä sekunnilla :D