Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaajat, kuinka kova paikka teille on nähdä

Vierailija
13.02.2018 |

uhrinne menestyvän?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä kiusaajat ajattelevat, kun näkevät kohteella menevän huonosti - huonommin kuin oli odotettavaa? Koulussa ei halunnut näyttää kiusaamisen loukkaavan, mikä varmaan provosoi kiusaajaa lisää, että saisi toisen vihdoin murtumaan. Jos sitten aikuisena näkee kiusatun kulkevan arkana ja säikkynä kumarassa eli olevan kuin eri ihminen, tunteeko kiusaaja tyydytystä näkemästään, vaikkei olisikaan saanut sitä aikaan pelkästään itse? Ajatteleeko tyytyväisenä "vihdoin se on murtunut", vai harmittaako edes vähän?

Vierailija
22/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä kiusaajat ajattelevat, kun näkevät kohteella menevän huonosti - huonommin kuin oli odotettavaa? Koulussa ei halunnut näyttää kiusaamisen loukkaavan, mikä varmaan provosoi kiusaajaa lisää, että saisi toisen vihdoin murtumaan. Jos sitten aikuisena näkee kiusatun kulkevan arkana ja säikkynä kumarassa eli olevan kuin eri ihminen, tunteeko kiusaaja tyydytystä näkemästään, vaikkei olisikaan saanut sitä aikaan pelkästään itse? Ajatteleeko tyytyväisenä "vihdoin se on murtunut", vai harmittaako edes vähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihana ajatus että kaikki kiusaajani ovat jääneet amistasolle, ja joillakin jopa peruskoulu jäi kesken. Jopa ne passiiviset kiusaajat jotka seurasivat vierestä ja hengailivat pahimpien kanssa. Heistä monet ovat saaneet lapset todella nuorena, ovat naimisissa jonkun luuserin kanssa tai jopa yksinhuoltajia. Itse karistin sen koulun roskan menemällä yliopistoon ja lukemalla itseni tohtoriksi. Minulla on komea mies ja sivistyneitä ystäviä, ja koko elämä omassa hallinnassani. Kun joskus näen vanhoja kiusaajiani tai kuulen heistä, olen katkera mutta myös tyytyväinen että heidän nuoruuden ongelmansa ovat seuranneet heitä aikuisuuteen, eivätkä he ole päässeet etenemään siitä kaupunginosastakaan mihinkään. Siitä tulee voitonriemu, että minua ette saaneet tuohon samaan paskaan vedettyä. Voin nousta heidän yläpuolelleen, ja ehkä jonain päivänä löydän itseni asemasta jossa voin antaa heille potkut tai kieltäytyä palkkaamasta vain siksi että tiedän kuinka hirveitä olentoja he ovat. Tosin olen koulutukseltani jo niin kaukana heistä että jos minusta ei poliitikkoa tule, niin tuskin päädyn vaikuttamaan heidän elämiinsä.. sääli.

Vierailija
24/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiusaajan ansiota, että kiusatulle on tullut joku tarve näyttää muille, että menestyy elämässä. Ilman kiusaamista siitä olisi tullut harmaata massaa alemmassa keskiluokassa. Nyt se on menestymisensä velkaa kiusaajalle.

Vierailija
25/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ovat tyytyväisiä tulokseensa.

Vierailija
26/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää elämän kostoja