Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Megan Fox mielestäsi kaunis?

Vierailija
12.02.2018 |

Mun mielestä ehkä kaunein näkemäni nainen, jotenkin kaikki kohdallaan.
Kommenteissa kiinnostaisi kuulla vastaajan sukupuoli
N31

Onko Megan Fox mielestäsi kaunis?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä mitään vikaa? Paitsi törröilme välillä.

Vierailija
2/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän kaunis ja on häntä muokattu myös. Niinkuin Hollywoodiin kuuluukin. Mutta ei sellainen henkilö, jonka kuvia jaksaisin tuijottaa paria enempää. Ei vaan iske.

Usein pidän sellaisia ihmisiä kauniina, joita kaikki muut eivät pidä ehkä. Tai minulle on sanottu joistain itse kauniina pitämistäni, etteivät he ole heidän mielestään kauniita. Jännää...

On myös pari tunnettua sellaista, joita suurin osa kehuu, mutta itse en näe heidän kauneuttaan. En vaan pidä heitä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän kaunis, mutta mun mielestä hänen kauneutensa on sellaista hutsukauneutta. :D -nainen

Vierailija
4/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän kaunis ja on häntä muokattu myös. Niinkuin Hollywoodiin kuuluukin. Mutta ei sellainen henkilö, jonka kuvia jaksaisin tuijottaa paria enempää. Ei vaan iske.

Usein pidän sellaisia ihmisiä kauniina, joita kaikki muut eivät pidä ehkä. Tai minulle on sanottu joistain itse kauniina pitämistäni, etteivät he ole heidän mielestään kauniita. Jännää...

On myös pari tunnettua sellaista, joita suurin osa kehuu, mutta itse en näe heidän kauneuttaan. En vaan pidä heitä kauniina.

Linkitä joku sun makuun sopiva :)

Ap

Vierailija
5/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään huippu mallien joukossa, mutta kyllähän sitä Prisman kassajonossa vilkaisisi toisenkin kerran.

Vierailija
6/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis, upea, yksi kauneimmista. Ystävällisemmällä/iloisemmalla yleisilmeellä olisi vielä kauniimpi. (En tykkää julkkisten cooleista ja mysteerisistä bitch -ilmeistä.)

Nainen 26 v.

Vierailija
7/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "ihan hyvännäköinen" vaikka ei olekaan minun makuuni.

M40

Vierailija
8/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis, mutta niinhän nuo naisnäyttelijät tuppaa olemaan muutenkin. Oikeassa elämässä hän olisi uskomaton ilmestys varmaan, mutta julkkikseksi ei yllättävä. Hän on sellainen täydellinen ja kai seksikäs, mutta ei niinkään suloinen. Itse pidän suloista ulkonäköä kaikkein viehättävimpänä (esim. Salkkareitten Peppi). N 26

Vierailija
9/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisen kaunis. Joskus huono iho ollut.

Vierailija
10/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet on leikattu ja kuvia muokattu. Siksi on paha sanoa mitään, koska ne ennen-kuvat ovat täysin tavistytöstä, joka on ihan nätti.

Koira se tuli tuohon juuri, kun tätä kirjoitin. Ei paljoa mieti kauneuttaan. Vaan on suloisista suloisin, kun on niin ihana ja aito : )

Vierailija
11/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäisevän mega(n)upea. Jos saisin vaihtaa jonkun kanssa ulkonäköä niin Meganin. N29

Vierailija
12/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kuvottava. Mut lähinnä vaan siksi, koska vaikuttaa tyhmältä, pinnalliselta ja super feikiltä akalta. Jos pelkkää pintaa ajatellaan, niin joo oli se ihan nätti ennen kuin kirugin veitsen alla on käynyt "korjailemassa" eli pilaamassa itseään. N27

Vierailija
13/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan fox on sexbatang 5/5 would totalty do her

Vierailija
14/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähemmän leikeltynä olisi, nyt vähän turhan muovinen.

Vierailija
15/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvännäköinen, mutta ei silti vastaa omia kauneusihanteita. Liian kylmä, kolkko ja feikki. Omia kauneusihanteita vastaan esim enemmän Zooey Deschanel, joka on tyttömäisellä tavalla söpö ja persoonallinen. 

Vierailija
16/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnomnom

Vierailija
17/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen ja leikelty nukke. Sinänsä ihan kaunis, mutta epäluonnollisen näköinen.

Ei liity ulkonäköön, mutta vaikutta lahjattomalta peruspissikseltä näin muuten. Ei karismaa eikä lämpöä, joten ei millään lailla kiinnostava ihminen.

N37

Vierailija
18/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen leikkauksia oli ihan vetävä ja söpö. Leikkauksien jälkeen kaamea kotka.

N28v

Vierailija
19/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi kauneimmista vaikka sitä onkin leikelty, korjailtu ja lisätty kaikki tekohärpäkkeet. Nuo on tehty kuitenkin taidolla ja hyvänmaun rajoissa. Noista kun ei aina tiedä ennenkuin näkee vanhoja kuvia. Ja mä olen 43 v täti-ihminen.

Vierailija
20/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Liian leikelty ja jotenkin ilkeän näköinen. Pienet tihrusilmät myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi