Kaappaus keittiössä 12.2.
Keskustelua tästä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Näissä ohjelmissa olisi kiva tietää sapuskan hinta! ja toisaalta tämänkin sapuskan tekemiseen menee paljon aikaa........
Ruokien hintoja minäkin olen kaipaillut. Äkkiseltään näytti, että yhden ruuan hinta veisi meiltä koko päivän ruokabudjetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä ohjelmissa olisi kiva tietää sapuskan hinta! ja toisaalta tämänkin sapuskan tekemiseen menee paljon aikaa........
Ruokien hintoja minäkin olen kaipaillut. Äkkiseltään näytti, että yhden ruuan hinta veisi meiltä koko päivän ruokabudjetin.
Sama tuli mieleen. Rakastan kasviksia ja ruoka on kasvispainotteista niin ei oikein ole rahaan erilaisiin lisukkeisiin.
Musta anoppikin oli mukava ja tunnelma pöydässä ihan rento. Kaiken kaikkiaan kiva ja positiivinen jakso. Ja tyttö tosi söpö :)
Hyvä esimerkkiperhe siitä, että yhdessä syödään, ja kaikkea, näin lapsikin oppii syömään KAIKKEA retiisistä sipuliin, kanaa, kalaa, lihaa ja kasviksia. Paljon on perheitä, jotka eivät syö yhdessä, lapset nirsoilevat, ovat laihoja ja aneemisia, pelata vain jaksavat kännykällä. Kasvikset, ja hedelmät useimmilta jäävät pois ruokavaliosta. Tietenkin jokainen elää tyylillään, suuri ihmettelynaihe on perheet, joissa ei syödä terveellisesti, yhdessä ja esimerkkinä lapsille. Tämä aromisuola-isä oli televisiossa, jonka ohjelmat on pitkälti käsikirjoitettu.
Olipa kiva nähdä kerrankin ruokaohjelmassa muksu, joka ei nirsoillut ruoan kanssa ja käyttäytyi muutenkin hyvin ruokapöydässä!
Taas oli perhe joka voisi osallistu vaikka mihin ohjelmaan, Rakas pullukka, Kaappaus Keittiössä, Remontti piiskuri ja jne. Toisilla vain on elämä vähän hakusessa... Ei sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Surkee kuva tuosta miehestä tuli ja nainen oli parturi kampaaja, ei hyvää päivää, ei varmaan tarvi olla suuri ennustaja jos väittää että ero noillekin tulee, saavathan sitten perustaa uusiouusioperheen!;)
Itse ainakaan en kaipaa kauppaan töiden jälkeen ja mitä muuta ku aikaa tolla miehellä on, ihan hyvin voisi käydä kaupassa.