Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä 12.2.

Vierailija
12.02.2018 |

Keskustelua tästä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-43 kirjoitti:

Eikö vanhemmat tee yhdessä lastensa kanssa ruokia? Näin lapsista ei tulisi uusavuttomia keittiössä. Minä opin ruuan laiton just vierestä seuraamalla ja itse osallistumalla ruuanlaittoon.

Tuo heidän lapsi oli 2-vuotias taapero, tuskin siitä kovin paljon apua vielä on keittiössä. 

voinhan sen nyt kaupassa ainakin laittaa käymään

Miksi? Jos äiti käy töistä/koulusta tullessaan kaupassa, niin ei kai sitä varten tarvitse 2-vuotiasta kotoa hakea. Kyllä sen kanssa kauppaan vielä ennättää.

Itse ainakaan en kaipaa kauppaan töiden jälkeen ja mitä muuta ku aikaa tolla miehellä on, ihan hyvin voisi käydä kaupassa.

Vierailija
22/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ohjelmissa olisi kiva tietää sapuskan hinta! ja toisaalta tämänkin sapuskan tekemiseen menee paljon aikaa........

Ruokien hintoja minäkin olen kaipaillut. Äkkiseltään näytti, että yhden ruuan hinta veisi meiltä koko päivän ruokabudjetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zucchini x 100.

Vierailija
24/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä ohjelmissa olisi kiva tietää sapuskan hinta! ja toisaalta tämänkin sapuskan tekemiseen menee paljon aikaa........

Ruokien hintoja minäkin olen kaipaillut. Äkkiseltään näytti, että yhden ruuan hinta veisi meiltä koko päivän ruokabudjetin.

Sama tuli mieleen. Rakastan kasviksia ja ruoka on kasvispainotteista niin ei oikein ole rahaan erilaisiin lisukkeisiin.

Vierailija
25/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta anoppikin oli mukava ja tunnelma pöydässä ihan rento. Kaiken kaikkiaan kiva ja positiivinen jakso. Ja tyttö tosi söpö :)

Vierailija
26/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkkiperhe siitä, että yhdessä syödään, ja kaikkea, näin lapsikin oppii syömään KAIKKEA retiisistä sipuliin, kanaa, kalaa, lihaa ja kasviksia. Paljon on perheitä, jotka eivät syö yhdessä, lapset nirsoilevat, ovat laihoja ja aneemisia, pelata vain jaksavat kännykällä. Kasvikset, ja hedelmät useimmilta jäävät pois ruokavaliosta. Tietenkin jokainen elää tyylillään, suuri ihmettelynaihe on perheet, joissa ei syödä terveellisesti, yhdessä ja esimerkkinä lapsille. Tämä aromisuola-isä oli televisiossa, jonka ohjelmat on pitkälti käsikirjoitettu.

Vierailija
27/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä kerrankin ruokaohjelmassa muksu, joka ei nirsoillut ruoan kanssa ja käyttäytyi muutenkin hyvin ruokapöydässä!

Vierailija
28/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli perhe joka voisi osallistu vaikka mihin ohjelmaan, Rakas pullukka, Kaappaus Keittiössä, Remontti piiskuri ja jne. Toisilla vain on elämä vähän hakusessa... Ei sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Surkee kuva tuosta miehestä tuli ja nainen oli parturi kampaaja, ei hyvää päivää, ei varmaan tarvi olla suuri ennustaja jos väittää että ero noillekin tulee, saavathan sitten perustaa uusiouusioperheen!;) 

Vierailija
29/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vassari lähihoitajalta voi paljon vaatia...