Kaappaus keittiössä 12.2.
Keskustelua tästä
Kommentit (29)
Tää jakso on vähän väkisin väännetty. Ei tos tuol naisella menisi ku 5 min tehdä se salaatti ruoan kanssa syötäväksi, jos mies kerran tekee muut ruuat. Ihan perusperheen jääkaappi ja ruoat, mies jopa tekee ne itse eikä ole einestä kaikki.
Shokeeravimmat perheet oli kauden alussa että saatii katsojia nyt on tällaista tavallista.
Todella typerä ohjelma! Nämäkin uunot tässä ohjelmassa eivät vaan viitsi tehdä muuta kuin jotain jauheliha mössöö. Mitä tuonne menee mitään neuvomaan, ei ole kyse etteivät osaisi eivät vaan viitsi!
Nainen tekee töitä ja opiskelee ja kantaa jääkaapin täyteen ruokaa josta koti-isä mies ei osaa ottaa kuin jauhelihaa ja grillausmaustetta, anna mun kaikki kestää!
Eikö vanhemmat tee yhdessä lastensa kanssa ruokia? Näin lapsista ei tulisi uusavuttomia keittiössä. Minä opin ruuan laiton just vierestä seuraamalla ja itse osallistumalla ruuanlaittoon.
Ihan Normaali perhe. Ruokaa jääkaapissa js yritystäkin. Tuosta tulee hyvä kin Kari vähän ohjaa. Ja jos tuo mies tekee ruokaa, niin itse en jaksais välttämättä opiskelujen ja töiden jälkeen alkaa väsäileen es sitä salaattia. Näillä on kuitenkin jotain hajua ja taitoja molemmilla.
Hyvä että tähän on päässyt tällaisia tavallisiakin perheitä, joissa huonot ruokailutavat johtuu ihan vaan osaamattomuudesta ja sen myötä viitseliäisyydestä. Ei aina tarvitse olla sekasortoista koko elämä, että kaappaus keittiössä on paikallaan.
m-43 kirjoitti:
Eikö vanhemmat tee yhdessä lastensa kanssa ruokia? Näin lapsista ei tulisi uusavuttomia keittiössä. Minä opin ruuan laiton just vierestä seuraamalla ja itse osallistumalla ruuanlaittoon.
Ei meillä. Lettutaikinan teossa tai leipomisessa olin ehkä joskus mukana
Näissä ohjelmissa olisi kiva tietää sapuskan hinta! ja toisaalta tämänkin sapuskan tekemiseen menee paljon aikaa........
m-43 kirjoitti:
Tuo heidän lapsi oli 2-vuotias taapero, tuskin siitä kovin paljon apua vielä on keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
m-43 kirjoitti:
Tuo heidän lapsi oli 2-vuotias taapero, tuskin siitä kovin paljon apua vielä on keittiössä.
voinhan sen nyt kaupassa ainakin laittaa käymään
Kireä tunnelma kun anoppi ruokapöydässä.
”No mites tää .. sessio ny si jatkuu, kerran vuodes vai?”
Kivaa piikittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m-43 kirjoitti:
voinhan sen nyt kaupassa ainakin laittaa käymään
Miksi? Jos äiti käy töistä/koulusta tullessaan kaupassa, niin ei kai sitä varten tarvitse 2-vuotiasta kotoa hakea. Kyllä sen kanssa kauppaan vielä ennättää.
Muistakaa, että tälläkin ohjelmalla on käsikirjoittaja..ihan viihdearvon vuoksi...
Olipa anoppi koppavan oloinen. Ei tarvitse ihmetellä ettei saa ruokakutsua kuin sen "kerran vuodes". Itse pariskunta oli tosi mukavan oloinen. :)
Uusperhe.
Mukavan oloisia.