En ymmärrä toisia naisia jotka haluaa muuttaa kumppaniaan
Esim määrätä miten mies pukeutuu, mitä mies saa syödä ja mitä musiikkia mies saa kuunnella. Annetaan ihmisten olla vapaasti sellaisia kuin he ovat, eikä lähdetä väkisin muuttamaan toista oman mielensä mukaiseksi. Minulle on todella tärjeää se että jokainen saa olla vapaasti oma itsensä ja juuri sellainen kuin aidosti on, oli tämä sitten mies tai nainen. Minun tapauksessani kumppani on nainen.
Kommentit (3)
Eikö kaikki naiset halua muuttaa miestään ja nalkuttaa joka asiasta. Johtuu varmaan jostain kasvatusvietistä, joka naisilla on alunperin ollut lapsia varten.
Minä en ole koskaan yrittänyt muuttaa miestä. Mies ihan jatkuvasti yrittää muuttaa minua. Mitä teen ja puhun, miltä näytän jne. Ihan kaikkea. Olen siinä käsityksessä, että se piirre on yleisempi miehissä.
Niin, teoriassa noin. Kuitenkin, aviossa olevat miehet (joita siis naiset ovat julmasti muuttaneet) käyvät useammin lääkärissä, syövät paremmin, elävät pidempään ja ovat onnellisempia kuin sinkkumiehet, jotka ovat naisen muutoshaluilta säästyneet. Tästä on vankkaa tutkimustietoa: naisen läsnäolo miehen elämässä on miehelle suuri etu mitattavissa olevilla tavoilla.
Oma mieheni esimerkiksi on lopettanut tupakanpolton ja viinanjuonnin meidän yhdessäolomme aikana. Voi raukkaa, nyt hän ei sairastu keuhkosyöpään, eikä vieri kännissä alas rappuja.
Mutta joo, tietenkään en puutu johonkin musiikin kuunteluun, kuka niin tekee?