Mielipiteesi M G T O W :sta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
EVVK
Eli mies ei ole kiinnostava jos sinä et saa siitä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK
Eli mies ei ole kiinnostava jos sinä et saa siitä mitään?
Miksi minua kiinnostaisi ihminen joka ei halua olla kanssani tekemisissä?
Men sent to their own way by women.
Ihan ok.
Ei kaikista ole parisuhteisiin.
Aina on ollut miehiä (ja naisia) jotka eivät halua parisuhdetta tai perhettä. Että ei nyt sinänsä mitään hirveän radikaalia tuossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on avannut paljon silmiäni. Ei huvita lähteä peliin missä voi vain hävitä, kun en kuulu top 20% komeimpiin miehiin. Sori naiset, sitten kun olette kullukarusellinne ratsastunut, niin minusta ette saa elättäjää. Mielummin olen yksin ja nautin elämästä
Lohduttaako tuo ajatus sinua jotenkin? Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...
Tuntuu hassulta että ns. omia teitään kulkeva mies haluaa tehdä hirveän ison numeron siitä että kulkee omia teitään. Itse miellän oman tiensä kulkijan tyypiksi jolla ei ole tarvetta pitää turhaa meteliä itsestään.
Olen mies enkä halua parisuhteeseen saati naimisiin.
Mutta tuohon MGTOW-hommaan vaikuttaisi liittyvän jatkuva uhriutuminen ja naisista valittaminen. En oikein osaa samaistua tuohon kun tunnen paljon mukavia ja fiksuja naisia.
Mikäs siinä. Jokainen tekee niin kuin tykkää. En tosin ihan ymmärrä miks tuollaisellekin jutulle on pitänyt joku liike oikein perustaa.
Kukin tehkööt mitä itse haluaa, miksi jonkun randomin henkilökohtaiset elämänvalinnat kiinnostaisi minua?
Vierailija kirjoitti:
Aina on ollut miehiä (ja naisia) jotka eivät halua parisuhdetta tai perhettä. Että ei nyt sinänsä mitään hirveän radikaalia tuossa ole.
Tämä. Hienoa, että on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa, mutta en ymmärrä miksi asiasta pitää tehdä oma liikkeensä tai miksi siitä pitäisi erityisesti olla jotakin mieltä. Sukupuoleen katsomatta. Maailma on aina ollut ja tulee aina olemaan väärällään ihmisiä, jotka syystä taikka toisesta eivät tahdo parisuhteeseen. Samoin maailma on aina ollut ja tulee aina olemaan väärällä ihmisiä, jotka tahtovat parisuhteeseen. Kummassakaan ei ole mitään radikaalia tai kummallista, vaan jokainen tekee niin kuin itse parhaakseen itselleen katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on avannut paljon silmiäni. Ei huvita lähteä peliin missä voi vain hävitä, kun en kuulu top 20% komeimpiin miehiin. Sori naiset, sitten kun olette kullukarusellinne ratsastunut, niin minusta ette saa elättäjää. Mielummin olen yksin ja nautin elämästä
Ei tavallisille naisille ole mitään kull*karusellia. Silloin nuorempana yritti kovasti löytää miestä itselleen, ihan tavallista miestä. Mutta ne tavallisetkin miehet tavoitteli niitä nättejä tyttöjä... tämmöinen tavisnaama jäi aina nuolemaan näppejään. Mistä teille miehille on muuten syntynyt mielikuva, että tavisnaiset tavoittelesivat komeita miehiä itselleen? Komeita miehiä on tietenkin kiva katsoa, en sitä kiellä. Mutta eihän niiden kanssa pääse edes sänkyyn... sinnekin pääsee vaan ne kaikkein näteimmät tytöt, ymmärrettävästi. :D
Nykyään oon jo ihan luovuttanut miehen etsimisessä. Ihan sama, pärjäähän sitä yksinkin. Ja ihan työssä käyn ja elätän itse itseni. Että en tarvitse edes "elättäjää". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Hienoa, että on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa, mutta en ymmärrä miksi asiasta pitää tehdä oma liikkeensä tai miksi siitä pitäisi erityisesti olla jotakin mieltä. Sukupuoleen katsomatta. Maailma on aina ollut ja tulee aina olemaan väärällään ihmisiä, jotka syystä taikka toisesta eivät tahdo parisuhteeseen. Samoin maailma on aina ollut ja tulee aina olemaan väärällä ihmisiä, jotka tahtovat parisuhteeseen. Kummassakaan ei ole mitään radikaalia tai kummallista, vaan jokainen tekee niin kuin itse parhaakseen itselleen katsoo.
No sehän siinä juuri on! Kun nämä miehet eivät ole sinut itsensä kanssa eivätkä tiedä mitä haluavat.
Minä en halua ostaa autoa. En sellaista siksi osta.
Mutta jos julistautuisin autottomaksi, pyörisin nettifoorumeilla kertomassa miksi ihmisten ei kannata ostaa autoa, puhuisin siitä miten autottomat leimataan luusereiksi ja kuinka jollain menestyneellä tiedemiehelläkään ei ollut autoa jne. niin varmasti ihmiset tajuaisivat että olen epävarma päätöksestäni.
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta toistetaan: kyseinen filosofia kumpuaa katkeruudesta. Kunnianhimoinen elämänfilosofia (niin kuin elämänfilosofian kuuluu olla) voi lähteä katkeruudesta. Mgtow on tie ’jostakin poispäin’, sen sijaan että se olisi tie ’johonkin’.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta toistetaan: kyseinen filosofia kumpuaa katkeruudesta. Kunnianhimoinen elämänfilosofia (niin kuin elämänfilosofian kuuluu olla) voi lähteä katkeruudesta. Mgtow on tie ’jostakin poispäin’, sen sijaan että se olisi tie ’johonkin’.
..siis EI voi lähteä katkeruudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallisille naisille ole mitään kull*karusellia. Silloin nuorempana yritti kovasti löytää miestä itselleen, ihan tavallista miestä. Mutta ne tavallisetkin miehet tavoitteli niitä nättejä tyttöjä... tämmöinen tavisnaama jäi aina nuolemaan näppejään. Mistä teille miehille on muuten syntynyt mielikuva, että tavisnaiset tavoittelesivat komeita miehiä itselleen? Komeita miehiä on tietenkin kiva katsoa, en sitä kiellä. Mutta eihän niiden kanssa pääse edes sänkyyn... sinnekin pääsee vaan ne kaikkein näteimmät tytöt, ymmärrettävästi. :D
Nykyään oon jo ihan luovuttanut miehen etsimisessä. Ihan sama, pärjäähän sitä yksinkin. Ja ihan työssä käyn ja elätän itse itseni. Että en tarvitse edes "elättäjää". :D
Tinder on vääristänyt deittimarkkinoita. Nyt kutosen nainen tavaoittelee ysin miestä, kun tarjontaa tuntuu olevan loputtomiin. Naiset myös arvioivat 80% miehistä keskivertoa huonommannäköiseksi.
mgtow